Kulin406 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 ahoj. Chtel jsem se zeptat jak ma byt tvrdy plynovy pedal nebo jestli je to normalni aby byl mekky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stejsn Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 ma byt tak mekky, aby nebyl prilis tvrdy, zvlaste pak u toho tveho konkretniho motoru a rocniku vyroby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulin406 Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 2000 rok vyroby a je to 2 hdi :-) taky je trosku propadli :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 neposunula se ti pružinka na konci plynového lanka u čerpadla? Jde povytáhnout tu pružinku a posunout o drážky tak ,aby lanko bylo napnuté Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulin406 Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Myslis jako u motoru? tam pruzinku nemam jen potenciometer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 myslel jsem že tam máš na konci toto myslím pružinku-zarážku č.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 ma HDI, tam nejde lanko na naftove cerpadlo, ale je tam prevodnik - z pohybu lanka na elektronicky signal a cerpadlo je ovladano po dratu no je mozne, ze se ti lanko roztrepilo nebo je nalomeny bowden, nejlepe ho asi demontovat z auta a prohlednout, promazat a vyzkouset, na tom se asi nic jineho neda poradit, to se bude muset holt vyzkouset primo na aute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 bral jsem to podle servise boxu ten plánek takže asi mají chybu , že má HDI vím . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ten bovden je na potenciometru fixovaný podobně, takže je na konci bovden žebrovaný a dává se na něj spona jako zarážka... tak yjsem vyjel, pedál měkký a šel až na konci... přeskočilo mi to o 3 drážky protože spona byla roztažená. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 koblih69 DÍKY tak jsem se nemýlil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Tu je to trochu vidět - 7 je to žebrování nasunuté na bovdenu a 8 spona. Tedy aspoň na mém na 80kW Hdi to tak bylo... Jinak pozor pokud by to bylo ono nikdy nešponovat nadoraz, ale nechat min cca 3 mm vůli. [upravil dne 12/3/13 18:40 od koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulin406 Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Je mozny, ze tam neni ta spona a je to na volno? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 No pokud vypadla a ztratila se tak to možný je;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Přesně tak ... naohýbej si jí z kusu drátu jako já nebo tam dej třeba stahovací pásek, nebo použij běžnou segrovku vhodného průměru. [upravil dne 18/3/13 18:07 od koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulin406 Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.