Kovis Odesláno 10. březen 2013 Sdílet Odesláno 10. březen 2013 Zdravim, mam problem se startama. Auto: peugeot 306 Break, rv 2000 1.6 72kw Pri otoceni klickem jen cvakne rele (vlevo dole pod volantem), zhasne radio, hodiny a kontrolka baterie a nic se nestane. Starter netoci. Mam problem se startovanim, pokud autem jedu delasi vzdalenost (75km) tak zadny problem neni, zastavim a nastartuju kolikrat chci. Pokud ale auto pote stoji napr jeden den nebo 8 a pl hodiny tak na poprvy nastartuju, nicmene kdyz auto chcipnu nebo ujedu jen malou vzdalenost par km tak nastane zminovany problem. Koupil jsem i novou baterii ale vse je stejne. Dokonce neslo nastartovat ani pres kabely. Jedine co zbyva je auto roztlacit, pak se musim jet kus projet a rano zase nastartuju normalne. Napada me ze je problem se starterem, ale nejde mi do hlavy proc kdyz ujedu vetsi zvdalenost tak se startama zadny problem neni. Jen kdyz nastartuju a hned chcipnu nebo ujedu jen kousek. Diky za kazdou radu. [upravil dne 10.3.2013 16:37 od Kovis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. březen 2013 Sdílet Odesláno 10. březen 2013 az to zas nebude startovat, zkus starter poklepat klicem na kola nebo mensim kladivkem, pokud to problem odstrani, pak je to bud zatuhla civka nebo spatne uhliky na starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovis Odesláno 10. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2013 \"Problem\" je v tom, ze ja se ke starteru asi nedostanu, a nebo jsem uplne slepej.. Mel by byl pod air boxem (nesundaval jsem ho) ale tam ani nestrcim ruku, a ze predu vydim jen prevodovku.. takze nevim jak bych poklepal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo181 Odesláno 10. březen 2013 Sdílet Odesláno 10. březen 2013 podobny problem som som zazil na felicii 1.6B a problem bol v tom ze rotor startera prebijal na kostru a bol prebity iba jednom mieste ked sa dostalo to miesto pod uhlikovu kefu tak vtedy to robilo divy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovis Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Tak vyreseno. Paradoxne za vse mohl zadni elektromotorek sterace. Byl \"kousnuty\" nebezel ale porad mel odber, proto auto po delsi ceste stale startovalo ale po vikendovem stani chytlo rano jen jednou. Odpojil sem ovladaci rele a uz vse jde, ted asi budu muset sehnat novy motorek... Momentelne ale resim jinou zavadu, je mozne aby nejake cidlo snimalo teplotu oleje? Pokud ano a cidlo bylo vadne, je mozne ze by se po chvilce rozsvitila kontrolka stop? A pokdu zastavim a nastartuju tak byli chvilku zvysene otacky (jako by si myslel ze je studenej a pridaval mu schvalne sytic?) Jedine cidlo co jsem nasel je pod olej filtrem ale to dle me kontroluje jen hladinu oleje nebo se pletu? Teplota chladici kapaliny to urcite neni, tam je dokonce postaven i novy okruh. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 29. březen 2013 Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Pokud máš ostřikovač nad zadním oknem a plastové ramínko stěrače, tak motorek doma mám Měnil jsem za stěrač s triskou a původní mi zůstal nevyužitý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovis Odesláno 29. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Nene mam primo trisku na steraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 29. březen 2013 Sdílet Odesláno 29. březen 2013 Moje chyba. Přešetl jsem si, že máš 2001, ale už ne to, že se jedná o break Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.