ozzy56 Odesláno 1. únor 2016 Sdílet Odesláno 1. únor 2016 kibi můžeš dát, prosím, odkaz na nějaké nahřívadlo na bombičky jak píšeš? k autogenu se v práci dostanu, ale na chatě by nějaký hořák na kartuše někdy bodl, mám letovací lampu na kartuše, ale s tím třeba matku na výfuku nenahřeju, resp. nahřeju, ale ne do červena, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 1. únor 2016 Sdílet Odesláno 1. únor 2016 ozzy myslím si, že se bavíme o tom samém, já mám přesně toto (akorát jsem bral od ťamanů za cca 200,- naprosto to samé) http://www.super-naradi.cz/Pajeci-souprava-1-6-kW-MEVA-letlampa-d802.htm?gclid=CNzwp8q_1soCFSQYwwodmt4EfQ ale vesměs je to asi jedno zda se jedná o klasickou kartuši, nebo pájecí hořák, teda aby to bylo alespoň trošku "výkoný".....u podvozku mi to už párkrát helplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. únor 2016 Sdílet Odesláno 1. únor 2016 díky, jo toto mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 21. únor 2016 Sdílet Odesláno 21. únor 2016 Při montáži výfuku do auta jsem zjistil, že tlustší těsnící kroužek mezi katalyzátorem a prostředním dílem způsobí to, že dodané šrouby (na které musím navléknout pružinky a matičky) jsou krátké. Vyřešil jsem to tak, že jsem vzal nerez šrouby M8 x 80 a na konci jsem vyvrtal dírku. naskládal jsem na příslušný šroub sestavu pružinka, podložka, matička a dírkou provlíkl závlačku aby mi ty matičky nesjely. Uvidím, co to bude dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 21. únor 2016 Sdílet Odesláno 21. únor 2016 Držet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 Tak ještě doplnění k těsnícímu kroužku od Bosalu - NEBRAT. Není to nerezové, je moc veliký. To že je veliký znamená, že přiložené šrouby jsou krátké a nejdou tam naskládat pružinky. To že není nerezový znamená, že tak po dvou dnech začne rezivět (což by samo o sobě moc nevadilo) ale šíleně to vrže. Koupil jsem originál od Peugeotu asi za 450,- kč a tam je všechno z nerezu, šrouby jsou stejně dlouhé jak od Bosalu, ale tím, že ten kroužek je menší, tak to stačí. Uvidím, jestli to nezačne taky po chvíli vrzat. Celé jsem to prostříkl jakýmsi keramickým mazadlem z Hornbachu...taková bílá mastnota...čekám co to bude dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 12. srpen 2017 Sdílet Odesláno 12. srpen 2017 Tak nová zkušenost s výfukem Bosal po více než roce. Nerezový těsnící kroužek originál od Peugeotu funguje skvěle = není o něm slyšet. Teď se akorát u toho Bosalu utrhly příčky v tom prvním tlumiči (na středním dílu), takže to zoufale plechově mlátilo. Ještě že ten tlumič má tvar elipsy postavený na výšku. Dva (možná tři) údery gumovou paličkou ze strany toho tlumiče (na větší plochu) a plechové drnčení je pryč...Trust me, I'm engineer :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.