Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rezavějící tlumič výfuku


majky5

Recommended Posts

kibi

 

můžeš dát, prosím, odkaz na nějaké nahřívadlo na bombičky jak píšeš?  k autogenu se v práci dostanu, ale na chatě by nějaký hořák na kartuše někdy bodl, mám letovací lampu na kartuše, ale s tím třeba matku na výfuku nenahřeju, resp. nahřeju, ale ne do červena, díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozzy

 

myslím si, že se bavíme o tom samém, já mám přesně toto (akorát jsem bral od ťamanů za cca 200,- naprosto to samé)

 

http://www.super-naradi.cz/Pajeci-souprava-1-6-kW-MEVA-letlampa-d802.htm?gclid=CNzwp8q_1soCFSQYwwodmt4EfQ

 

ale vesměs je to asi jedno zda se jedná o klasickou kartuši, nebo pájecí hořák, teda aby to bylo alespoň trošku "výkoný".....u podvozku mi to už párkrát helplo :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Při montáži výfuku do auta jsem zjistil, že tlustší těsnící kroužek mezi katalyzátorem a prostředním dílem způsobí to, že dodané šrouby (na které musím navléknout pružinky a matičky) jsou krátké. Vyřešil jsem to tak, že jsem vzal nerez šrouby M8 x 80 a na konci jsem vyvrtal dírku. naskládal jsem na příslušný šroub sestavu pružinka, podložka, matička a dírkou provlíkl závlačku aby mi ty matičky nesjely. Uvidím, co to bude dělat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak ještě doplnění k těsnícímu kroužku od Bosalu - NEBRAT. Není to nerezové, je moc veliký. To že je veliký znamená, že přiložené šrouby jsou krátké a nejdou tam naskládat pružinky. To že není nerezový znamená, že tak po dvou dnech začne rezivět (což by samo o sobě moc nevadilo) ale šíleně to vrže. Koupil jsem originál od Peugeotu asi za 450,- kč a tam je všechno z nerezu, šrouby jsou stejně dlouhé jak od Bosalu, ale tím, že ten kroužek je menší, tak to stačí. Uvidím, jestli to nezačne taky po chvíli vrzat. Celé jsem to prostříkl jakýmsi keramickým mazadlem z Hornbachu...taková bílá mastnota...čekám co to bude dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak nová zkušenost s výfukem Bosal po více než roce. Nerezový těsnící kroužek originál od Peugeotu funguje skvěle = není o něm slyšet. Teď se akorát u toho Bosalu utrhly příčky v tom prvním tlumiči (na středním dílu), takže to zoufale plechově mlátilo. Ještě že ten tlumič má tvar elipsy postavený na výšku. Dva (možná tři) údery gumovou paličkou ze strany toho tlumiče (na větší plochu) a plechové drnčení je pryč...Trust me, I'm engineer :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...