majky5 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Ahoj Teď jsem se vrátil z cest a zjistil jsem, že mi na výfuku ( tlumiči ) vysí rezavějící kusy plechu.Tudíž mě čeká výměna.Našel jsem na aukru (viz. odkaz). Máte někdo stímto zkušenost nebo názor co si o tom myslíte?? Díky za postřehy:papa http://auto.aukro.cz/komplet-vyfuk-peugeot-307-2-0-hdi-02-05-kombi-nove-i3086292215.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 V Jaworoznu mám zkušenosti tak maximálně s Elektrárnou BUde to asi Izawit nebo Polmostrow. Záleží co od toho čekáš. Někdy potřebují mírně přihnout držák a pod ale já osobně beru PL výfuky rád. Vydrží podobně jako Bosal nebo Walker a stojí podstatně míň. Nikdy jsem neměl zásadní problém. Výdrž počítej v rozmezí 3-4 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majky5 Odesláno 9. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Pokud vydrží i rok, tak budu maximálně spokojen.Do té doby chci přesedlat na 5008. Zajímalo mě jak bude psovat.Takže jsem rozhodnutý .Zřejmě budu dělat sám.Potřebuji k tomu ještě něco, nebo stačí jen to příslušenství? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 No potřebuješ prostě 2 díly a 2 spony, ale chtělo by to ještě pastu na výfuky (na zatěsnění) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 10. březen 2013 Sdílet Odesláno 10. březen 2013 musíš počítať s tým, že bude treba dopasovať, ale ak máš na to trpezlivosť a možnosť pracovať pod autom tak sa oplatí hlavne kvôli cene mal som raz takú skúsenosť, že obruč s držiakom bolo treba posunúť, no keď som ju posunul, tak na vonkajšom plášti pod obručou ostala diera, jednoducho tam ten držiak navarili na už nasadenú obruč a tá sa potom zvarila aj s plášťom takže bolo nemožné tú obruč posúvať a správne usadilť ten tlmič, tlmič sme sice cez servis vyreklamovali ale poslali nám iný s presne tou istou chybou...tak som to nakoniec poriešil tak, že som si nakoniec vyrobil sám novú obruč aj s držiakom a nastavil ako treba... jednoducho ak chceš ušetriť, občas sa s tým treba trocha potrápiť ale dá sa, na benzíne vydrží cca 2 roky, s dieslom by to malo byť o niečo dlhšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 7. květen 2013 Sdílet Odesláno 7. květen 2013 Jaká je ideální náhrada za originální výfuk? Rozpadl se mi po šesti letech provozu první díl s vlnovcem a tak sháním nový. V Peugeotu se mnou po zdělení ceny 5300kč málem seklo. Teď mám objednaný Bosal za 1600. Neví nikdo kdo dodává ten originál Peugeotu? Ostatní části výfuku jsou totiž i po těch letech provozu a spoustě kilometrů bez koroze a v docela dobré formě. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drtikoll Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 to reznaluki: Ahoj, taky řeším výfuk. Dej prosím potom vědět, jak ti šel nový tlumič výfuku vyměnit. Díky a snadnou montáž! [upravil dne 8/5/13 19:14 od Drtikoll] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 10. květen 2013 Sdílet Odesláno 10. květen 2013 Dělali mi to takoví svazarmovci v díloně na zvedáku. Díl pasoval bez problémů. Problém byl pouze s objímkama. Byli to jiné než originál. Origo je takové účko s jedním šroubem. Tyhle byli klasika na dva šrouby. Princip ten samý, ale tyhle druhovýrobové se museli upravit, jinak by dřeli o olejovou vanu a nebo převodovku. Upravovalo se to na spoji u katalizátoru. Spoj s trubkou prvního tlumiče byl bez problémů. Ovšem na obou objímkách se museli měnit šrouby za delší. Origo byli krátké. Prostě aušus. Jo a bez rampy nebo zvedáku to asi bude horor. Ke spoji trubka trubka prvního tlumiče se velmi špatně dostává. Alespoň u mé motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Ahoj, potřeboval bych radu. Podle plynařů mi odchází katalyzátor. Máte někdo tip na kvalitní a cenově přijatelný kus? Závada se projevuje kolísáním napětí (oscilací) na lambda sondě za katem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 Tak mi prasknul výfuk - střední díl před spojem s posledním dílem. Nějak mě napadlo, že to spravím sám na zahradě. Koupil jsem Bosal prostřední a poslední díl a nějaké příslušenství k tomu. To je asi zatím normální stav. Dál už to tak vesele nevypadá. Z toho vyplývá můj dotaz: jak řešíte zarezlé závity? Mě se podařilo urvat jeden ze dvou závitů které drží gumový závěs, který je úplně vzadu. Tak jsem tam vyvrtal díru a vyřezal závit do plechu. Ten držák co je před posledním tlumičem jsem zatím ani nepovoloval, protože jeden ze závitů už je poloviční a zdá se že druhý se protáčí. Pochopitelně po 12 letech jsou gumy potrhané. No a aktuálně řeším jakýsi příčník, který je před zadní nápravou a nejde kvůli němu starý výfuk vytáhnout. Zatím se mi podařilo urvat jenom jeden závit, ale ostatní jsem ještě nezkoušel. Na nějakém obrázku jsem viděl spodek peugeotu 307 a tam ten příčník nebyl. Máte na autě před zadní nápravou přišroubovaný příčník na 5 závitech? Pochopitelně zkouším všechny závity stříkat WD a nechat chvíli působit, ale nějak to moc nefunguje. Řezání závitů zespodu auta je taky chuťovka, kterou bych si raději odpustil. Jakou máte zkušenost s výměnou výfuku na 307 SW 1,6 benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 u profíků se používá autogen, což ti asi nepomůže ostatní metody jako povolovací spreje jsou na dlouho a s nejistým výsledkem...,samozřejmě kde se to dá, tak spoj uřezat rozbruškou atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 (upraveno) Autogen myslíš jako na přivaření nového závitu? Mám přístup k svářečce s CO, ale tím bych to nechtěl dělat, protože je to i kolem nádrže na benzín a ta elektrika prská. Odstrojovat to nebudu, to je lepší to auto hodit ze skály :-). Problém není s odmontováním, ale s přiděláním zpět, když tam ten závit chybí. Upraveno 17. leden 2016 uživatelem luk1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 Většinou na starý závity používám starou brzdovku a ocelovej kartáč. Tu brzdovku tak den dopředu. Zatím vždycky zabrala. V tomhle počasí dělat výfuk asi jedině va vyhřáté garáži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 (upraveno) autogenem se nahřejí matky nebo závity a pak to jde lehce povolit--žádné urvané štefty, šrouby atd., v nejhorším se pak závit projede závitníkem 3 (trojkou) takže lehce demontované--lehce nahozené Upraveno 17. leden 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 Děkuji za reakce. Bohužel autogen skutečně nemám. Brzdovku vyzkouším. Mám ale nějaký probanbutanový hořák, tím by to možná šlo nahřát taky. Problém je, že ty matky jsou utopené vevnitř toho příčníku a blbě se to bude nahřívat, protože tam není vidět. Přístup je tam skrz takové díry, které jsou tak pro ořech. Máte někdo na autě ten příčník? Je to takový lisovaný uzavřený profil přes celé auto zhruba pod zadními sedadly. Kdybych ty závity otrhal, tak už ho tam nebudu moct vrátit. Třeba není důležitý? Tím bych pořešil problém i s nasazováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 Vážně uvažuji o tom, že výfuk přeříznu abych ten příčník nemusel oddělávat. Pak bych trubku výfuku spojil takovou spojkou jako nabízí na VW a Škodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. leden 2016 Sdílet Odesláno 17. leden 2016 jestli ti to pomůže, tak neváhej a jak píšu nahoře--když to jde a má to smysl, tak rozřezat rozbruškou a demontovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk1 Odesláno 30. leden 2016 Sdílet Odesláno 30. leden 2016 Tak mám posun ve výměně výfuku. Výfuk jsem přeříznul, ale ničemu to nepomohlo, protože zůstala viset zadní část středního dílu na nápravnici a právě na tom příčníku. Bohužel příčník musí ven. Je tam na 6 závitech (nějak blbě jsem počítal). Z toho k těm krajním jde špína z boku, takže na těch se mi nepodařily odšroubovat matky a závity jsem urval. Ty co jsou blíž ke středu jsem marinoval WD sprejem a na těch se mi matky podařilo vyšroubovat. Hurá starý výfuk je venku. Protože jsem už dřív vymontoval kus s katalyzátorem, tak jsem si řekl, že ho okartáčuju a natřu stříbřenkou. Při kartáčování jsem zjistil, že je díra vedle sváru co drží konzolu na přichycení k převodovce. Tak jsem ji zasmolil elektrickou svářečkou. Protože jsem při smolení zapomněl zapnout CO2 tak už to to stříbřenkou přetřít musím. Těsnící kroužek (ten co vrže) mezi kusem s katalyzátorem a prostředním kusem jsem vyrýpl šroubovákem a dal nový. Nový je výrazně tlustší (od Bosalu), tak jsem zvědav jak tam sedne a jestli nebude podfukovat a jak dlouho nebude vrzat. Další problém byl s těsněním mezi svody a katalyzátorem, protože tam byl takový O-kroužek složený z několika plechů. Nešel vyrýpnout, ale časem se mi to podařilo. Teď mám nakoupené těsnění, které je přes celou dosedací plochu. Podle prodejce je to na můj motor NFU, tak jsem zvědavý. Při povolování zarezlých závitů mi pomohl WD sprej a majznout do toho závitu kladivem, než to začnu povolovat. Zatím nevím jak tam dám ty gumové závěsy, protože se mi to rozšíření na těch držácích zdá dost široké. Ještě to musím natřít tou stříbřenkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. leden 2016 Sdílet Odesláno 31. leden 2016 to svařování bez zapnutého CO2 muselo být super držáky a gum. závěsy namaž vazelínou, nebo olejem-- jdou pak nasadit líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Odesláno 31. leden 2016 Sdílet Odesláno 31. leden 2016 já minulý týden bojoval se šrouby na držáku třmenu a když není po ruce autogen, nebo není místo, tak mně helpl klasický hořák na kartuše (bombičky na plnění zapalovačů)....nahříval jsem, pak hezky chladil - stříkal chemií a po třetím prohřátí šel šroub pěkně ven bez násilí jinak na gumu jak píše ozzy, nebo všeobecně na pryž je supr silikonový olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.