twoolf Odesláno 8. březen 2013 Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Ahoj lidi, dostala se mi do ruky jedna 307 se Siemensem. Jednu mám a jednu obouchanou se řízením na blbé straně jsem dostal. Dotaz zní. Když s tím jezdím, ukazuje PP průměr kolem 6l/100 km. Jakmile ale zastavím a nechám pár minut klapat, vyleze okamžitě minimálně o litr nahoru a už nechce dolů. Zkoušel jsem vynulovat, ujel 20 km za 6,5 a po pár minutách 7,8 a už se nehne.Nemá někdo nějakou informaci? Dík, rád bych z ní použil vstřikování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SisakT Odesláno 8. březen 2013 Sdílet Odesláno 8. březen 2013 to presne mam aj ja....ked postojim trosku dlhsie priemer hne hore....ale PP klame... ked ti to realne prepočitaš vychadza 6L/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oldo439 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Zaujímavé, aj mne to tak robí a to mám Bosch. Keď vynulujem PP a stojím na mieste na voľnobehu, alebo teda chvíľu na to zastavím, tak to začne súpať hore. Ale dosť divoko, aj cez 10 litrov. Keď sa potom rozbehnem, tak sa to po čase vráti naspäť na 4,5. Teda podľa typu jazdy. Pokiaľ tam po vynulovaní natočím viac km, tak už to nerobí. Alebo možno robí, ale keďže to priemeruje, tak to neni vidieť. Zrejme blbá kalkulačka. Záleží akým systémom to vypočítava. Asi keď je málo ubehnutých km od vynulovania, tak tam vznikajú veľké odchýlky. Možno to nejak zložito zaokruhluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 9. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Měl jsem 2,0 79kW Bosch, ten to nedělal, nebo to nebylo tak markantní, Teď mám siemense 66kW 2,0 taky nic. Tahle dovezená 2,0 Siemens 66kw se seká naprosto tragicky. příčiny které mě napadly : - nějaké čídlo v háji, PP nic neříká - špatné vstřiky, přepady,... - software v BSI nebo motorové jednotce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. březen 2013 Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Nějak tomu nerozumím, v čem že je problém? Že auto stojí, motor běží a průměrná spotřeba jde nahoru? To je snad standard. No jejda a hlavně zastudena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 9. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Problém je v tom, že mám najeto 100 km, spotřeba 6 litrů. 5 minut na místě a spotřeba vyleze treba na 8 - 10litrů. Vychází z toho hodinová spotřeba v desítkách litrů, což je nesmysl. Zatím mi to žádné HDI nedělalo. Problém to není, spotřebu neřeším, ale chci tomu přijít na kloub . Je jasné, že spotřeba i na místě musí nějaká být, ale odhadem jednotky litrů na hodinu. Přikláním se k sw chybě, kdy počítač kalkuluje s nějakou nesmyslnou hodnotou spotřeby na volnoběh. Právě jsem se napíchnul na PP a mám trvalou závadu na váze vzduchu ( přerušený obvod, nebo zkrat na kostru ) jede to normálně, nekouří, za jizdy spotřeba kolem 6l/100 km podle tankování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.