Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přovodovky 2.7HDi , automat, manuál ???...


Agrafik

Recommended Posts

Třeba bude někdo vědět. Když se dělají benzínové motory 3.0 s automatem a manuálem, proč se nedělaly, nebo o tom nevím ,třeba manuální převodovky i pro 2.7HDi a 3.0HDI ? Nebo Peugeot neměl žádnou jinou převodovku, která by ten výkon a toč. moment zvládla mimo automatu?

[upravil dne 6/3/13 19:48 od Agrafik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak tady tohle by mě taky zajímalo, protože automatům moc neholduji...ikdyž HDička nejsou motory na závodění, ale na pohodlnou jízdu...tak třeba u toho třílitru HDi který se instaloval i do 407 Coupé má snad 177kW by manuál bodnul

[Edited on 6/3/13 11:06 by KingSpade]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale to se bavíme o toč. momentu a výkonu, který je podle informací co jsem sehnal u obou motorů nějak omezený a u 3.0HDI docela hodně a tam by údajně v sérii nebyl problém jít na 550Nm. A to je docela škoda, že to ten automat nedá. Bohužel se informací moc sehnat nedá. Tak právě proto mě napadl ten manuál, že by to byla \"varianta\" .

Teď jsem si vpoměl, jak to je s těmi motory a převodovkami u Jaguara?, nebo do čeho se to ještě vlastně dávalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud wikipedie nelže tak 3.0 v Jaguaru XJ 202 kW , 600 Nm samozřejmě automat, takže manuály to asi normálně nedávají, tak to bude ten důvod, nehledě asi na to,že ten motor je otočený jinak než u Peugeotu.

Přema. Bohužel nepřenese :(

[upravil dne 6/3/13 12:00 od Agrafik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak zrovna k Jagovi...na rok 2013 chtějí vrátit zpátky manuální převodovky začínajíc typem F..akorát nepíšou ke které motorizaci, ale největší motor co se tam dává je 5ti litr 364kW 625Nm...ono to jde dát ten manuál na benzín, který má přes 500Nm..ale odráží se to prostě na ceně, a jestli pro Peugeot bylo \"levnější\" dát automat na ty HDička tak se vykašlali na automaty.......ještě že aspoň ty pádla pod volantem dávají viz 508GT

[Edited on 6/3/13 12:22 by KingSpade]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna u těch pádel nevidím žádný smysl, párkrát jsem s tím jel a jednodušší mi přišlo přišlápnout na plyn. Pochopil bych to, kdyby to byla nějaká \"líná\" převodovka a bylo by jí potřeba pomoct se rozhodnout. Z A6ky jsem měl stejný pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný..ale stále jde o to zařadit si když ty potřebuješ a ne jak chce automatu...proto bych ty pádla ještě snesl, ale věřím, že s přibývajícím věkem kouzlu automatu podlehnu

[Edited on 6/3/13 14:09 by KingSpade]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto píšu, že u moderních řízených převodovek nevidím důvod mít pádla. Přidám plyn a pokud je třeba podřazení, tak podřadí, pokud na to fakt dupneš, podřadí o dva. Pokud ti to nevyhovuje, dáš Sport a vše je jaksi rychlejší. Mi pádla nesedly. Manuál používám spíš, aby to v některých situacích zbytečně neřadilo. :D

Nikdo žádné info?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...