Agrafik Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Třeba bude někdo vědět. Když se dělají benzínové motory 3.0 s automatem a manuálem, proč se nedělaly, nebo o tom nevím ,třeba manuální převodovky i pro 2.7HDi a 3.0HDI ? Nebo Peugeot neměl žádnou jinou převodovku, která by ten výkon a toč. moment zvládla mimo automatu? [upravil dne 6/3/13 19:48 od Agrafik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Jo tak tady tohle by mě taky zajímalo, protože automatům moc neholduji...ikdyž HDička nejsou motory na závodění, ale na pohodlnou jízdu...tak třeba u toho třílitru HDi který se instaloval i do 407 Coupé má snad 177kW by manuál bodnul [Edited on 6/3/13 11:06 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 pri 607 a 2,7hdi si neviem predstavit ako hadzem na tom aute rychlosti rucne... ale tiez ma toto zaujima kedze pri 3,0i manual je [upravil dne 6.3.2013 11:17 od Y2K] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 S 607 jsem s manuálem jezdil a nebyl to žádnej průšvih, ale volil bych asi taky automat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Kroutící moment pánové........ asi by ta spojka moc dlouho nevydržela..... benzín nemá takový krouták oproti naftě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 pežoťácká spojka by to asi nevydržela...ale přeci jenom existují supersporty s manuální převodovkou kde těch 500Nm vydrží..ta 3.0 HDi má 450Nm...ale to by jsme se asi bavili o jiné cenové relaci u peugeotů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Přesně tak......... ta spojka by v případě výměny a i prvovýrobní montáže stála asi ranec..... stačí že u 2,2 HDI bi-t (4HT) stojí origo dvouhmota cca 21.000,- a kde je zbytek spojky...... [upravil dne 6-3-13 11:25 od Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2013 No jo, ale to se bavíme o toč. momentu a výkonu, který je podle informací co jsem sehnal u obou motorů nějak omezený a u 3.0HDI docela hodně a tam by údajně v sérii nebyl problém jít na 550Nm. A to je docela škoda, že to ten automat nedá. Bohužel se informací moc sehnat nedá. Tak právě proto mě napadl ten manuál, že by to byla \"varianta\" . Teď jsem si vpoměl, jak to je s těmi motory a převodovkami u Jaguara?, nebo do čeho se to ještě vlastně dávalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Právě asi ani ten automat nepřenese více Nm.... proto to omezení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Tak pokud wikipedie nelže tak 3.0 v Jaguaru XJ 202 kW , 600 Nm samozřejmě automat, takže manuály to asi normálně nedávají, tak to bude ten důvod, nehledě asi na to,že ten motor je otočený jinak než u Peugeotu. Přema. Bohužel nepřenese [upravil dne 6/3/13 12:00 od Agrafik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 A budou mít jiný automat a ne náš japonský Aisin..... i když sem s ní nadmíru spokojen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 tak zrovna k Jagovi...na rok 2013 chtějí vrátit zpátky manuální převodovky začínajíc typem F..akorát nepíšou ke které motorizaci, ale největší motor co se tam dává je 5ti litr 364kW 625Nm...ono to jde dát ten manuál na benzín, který má přes 500Nm..ale odráží se to prostě na ceně, a jestli pro Peugeot bylo \"levnější\" dát automat na ty HDička tak se vykašlali na automaty.......ještě že aspoň ty pádla pod volantem dávají viz 508GT [Edited on 6/3/13 12:22 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Zrovna u těch pádel nevidím žádný smysl, párkrát jsem s tím jel a jednodušší mi přišlo přišlápnout na plyn. Pochopil bych to, kdyby to byla nějaká \"líná\" převodovka a bylo by jí potřeba pomoct se rozhodnout. Z A6ky jsem měl stejný pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Jasný..ale stále jde o to zařadit si když ty potřebuješ a ne jak chce automatu...proto bych ty pádla ještě snesl, ale věřím, že s přibývajícím věkem kouzlu automatu podlehnu [Edited on 6/3/13 14:09 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 To můžeš i u Aisinu jen to musíš přepnout do ručního režimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Máš pravdu Přemo...u Aisinu to lze, já měl na mysli klasický automat 123PNDR [Edited on 6/3/13 14:13 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Proto píšu, že u moderních řízených převodovek nevidím důvod mít pádla. Přidám plyn a pokud je třeba podřazení, tak podřadí, pokud na to fakt dupneš, podřadí o dva. Pokud ti to nevyhovuje, dáš Sport a vše je jaksi rychlejší. Mi pádla nesedly. Manuál používám spíš, aby to v některých situacích zbytečně neřadilo. Nikdo žádné info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 7. březen 2013 Sdílet Odesláno 7. březen 2013 kroutak neni zase tak veliky a vydrzelo by to take (stejne jako 2,2 BI) , ale kdo by chtel luxusni auto s manualem , k cemu to ? automat uz take umi manualni rezim tak naco dalsi homologaci atd . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Krouťák není veliký??? U čeho?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 7. březen 2013 Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Barenst: Ukaž mi kolik % aut má seriových 450Nm ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.