Jump to content

Přovodovky 2.7HDi , automat, manuál ???...


Agrafik
 Share

Recommended Posts

Třeba bude někdo vědět. Když se dělají benzínové motory 3.0 s automatem a manuálem, proč se nedělaly, nebo o tom nevím ,třeba manuální převodovky i pro 2.7HDi a 3.0HDI ? Nebo Peugeot neměl žádnou jinou převodovku, která by ten výkon a toč. moment zvládla mimo automatu?

[upravil dne 6/3/13 19:48 od Agrafik]

Link to comment
Share on other sites

Jo tak tady tohle by mě taky zajímalo, protože automatům moc neholduji...ikdyž HDička nejsou motory na závodění, ale na pohodlnou jízdu...tak třeba u toho třílitru HDi který se instaloval i do 407 Coupé má snad 177kW by manuál bodnul

[Edited on 6/3/13 11:06 by KingSpade]

Link to comment
Share on other sites

pežoťácká spojka by to asi nevydržela...ale přeci jenom existují supersporty s manuální převodovkou kde těch 500Nm vydrží..ta 3.0 HDi má 450Nm...ale to by jsme se asi bavili o jiné cenové relaci u peugeotů

Link to comment
Share on other sites

Přesně tak......... ta spojka by v případě výměny a i prvovýrobní montáže stála asi ranec.....

stačí že u 2,2 HDI bi-t (4HT) stojí origo dvouhmota cca 21.000,- a kde je zbytek spojky......

[upravil dne 6-3-13 11:25 od Přema]

Link to comment
Share on other sites

No jo, ale to se bavíme o toč. momentu a výkonu, který je podle informací co jsem sehnal u obou motorů nějak omezený a u 3.0HDI docela hodně a tam by údajně v sérii nebyl problém jít na 550Nm. A to je docela škoda, že to ten automat nedá. Bohužel se informací moc sehnat nedá. Tak právě proto mě napadl ten manuál, že by to byla \"varianta\" .

Teď jsem si vpoměl, jak to je s těmi motory a převodovkami u Jaguara?, nebo do čeho se to ještě vlastně dávalo?

Link to comment
Share on other sites

Tak pokud wikipedie nelže tak 3.0 v Jaguaru XJ 202 kW , 600 Nm samozřejmě automat, takže manuály to asi normálně nedávají, tak to bude ten důvod, nehledě asi na to,že ten motor je otočený jinak než u Peugeotu.

Přema. Bohužel nepřenese :(

[upravil dne 6/3/13 12:00 od Agrafik]

Link to comment
Share on other sites

tak zrovna k Jagovi...na rok 2013 chtějí vrátit zpátky manuální převodovky začínajíc typem F..akorát nepíšou ke které motorizaci, ale největší motor co se tam dává je 5ti litr 364kW 625Nm...ono to jde dát ten manuál na benzín, který má přes 500Nm..ale odráží se to prostě na ceně, a jestli pro Peugeot bylo \"levnější\" dát automat na ty HDička tak se vykašlali na automaty.......ještě že aspoň ty pádla pod volantem dávají viz 508GT

[Edited on 6/3/13 12:22 by KingSpade]

Link to comment
Share on other sites

Zrovna u těch pádel nevidím žádný smysl, párkrát jsem s tím jel a jednodušší mi přišlo přišlápnout na plyn. Pochopil bych to, kdyby to byla nějaká \"líná\" převodovka a bylo by jí potřeba pomoct se rozhodnout. Z A6ky jsem měl stejný pocit.

Link to comment
Share on other sites

Jasný..ale stále jde o to zařadit si když ty potřebuješ a ne jak chce automatu...proto bych ty pádla ještě snesl, ale věřím, že s přibývajícím věkem kouzlu automatu podlehnu

[Edited on 6/3/13 14:09 by KingSpade]

Link to comment
Share on other sites

Proto píšu, že u moderních řízených převodovek nevidím důvod mít pádla. Přidám plyn a pokud je třeba podřazení, tak podřadí, pokud na to fakt dupneš, podřadí o dva. Pokud ti to nevyhovuje, dáš Sport a vše je jaksi rychlejší. Mi pádla nesedly. Manuál používám spíš, aby to v některých situacích zbytečně neřadilo. :D

Nikdo žádné info?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...