David B Odesláno 5. březen 2013 Sdílet Odesláno 5. březen 2013 ahoj, mám dotaz. Už tu někde asi byl. ale pro jistotu ještě jednou. Takže 307 sedan, 80kW, 2005 Při prudkém popojetí na jedničku a následný couvačcce se ozve někde z levé strany auta pod motorem cvaknutí kov na kov. děje se to i při opačným zařazení rychlostí. něco se jakoby stěhuje cca o 1cm dopředu a dozadu a bouchne to jak kladivkem. Občas se to stane i při nahození motoru-ale to jen výjimečně. dále se k tomu pojí další zvláštní jev, a to, že se někde vepředu při projíždění např. panelové cesty celý předek tak jako chvěje a příjde mi, že kola jakoby jemně tancujou. zní to jak vrklání nebo lehký poklepávání na kapotu prsty. Co by to tak mohlo být? Silentbloky ramen, oba dva levé a oba dva pravé měnit? to myslím na to tancování kol.. a co ta kovová rána? může to být silentblok převodovky? nebo hlavní silent.motoru? čím začít? viděl jsem tady u někoho, že tyto věci měnil někde u 406... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. březen 2013 Sdílet Odesláno 5. březen 2013 zacal bych tim, sjet nekam na zvedak a podivat se s pajcrem v ruce, kde je problem, v tomhle se spatne radi na dalku, nejlepe je na to jit osobne, mozna mista problemu sis spravne vyjmenoval, tak ted uz je jenom zkontrolovat da se taky zajet treba na STK, tam ti to daji na tresadlo a na posuvny desky, nestoji to moc a budes presne vedet, odkud zvuk jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
a.l.k.a Odesláno 5. březen 2013 Sdílet Odesláno 5. březen 2013 to tresadlo bych zas tak neprecenoval.. v predni naprave mi taky neco boucha a dnes jsem zrovna byl na technicky a kdyz jsem na to tam upozornoval a typek po tom lezl a cloumal se vsim a na tech deskach s tim lital snad pul hodiny ale pry tam nic nikde nevidi. a ja mam pocit ze se to za chvili rozsype.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David B Odesláno 6. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2013 Cau, ještě mně napadlo, a čepy na poloosach mám zatím nechat až jako poslední možnost? Byl jsem včera nad jámou a s chlapem jsme na to koukali zespod, zatím co druhej servisák popojížděl dopředu a dozadu a motor se dost nahýbal. přišlo nám, že poloosy se docela pohybují v místech zústění do převodovky. ale to je si tím, že se hejbe převodovka, že - špatnej silentblok? Ještěš bych se zeptal, jestli měnit také silentbloky na motoru nebo zatím stačí jen ten silent. převodovky? Chlap říkal,že ještě ujdou? na kolik příjdou ty tři motorový silentbloky cca? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2013 Sdílet Odesláno 6. březen 2013 V první řadě si myslím, že 307 s karoserií ,,sedan\'\' nemáš, tato karoserie nemá vzadu páté dveře...,leda bys měl dovoz z Turecka Zadruhé není možné,aby se agregát (motor s převodovkou) při pouhém popojíždění na kanále nějak hýbal jak píšeš, už vůbec se nemůžou poloosy nějak vytahovat a zasouvat do diferáku, takže bych vyměnil silentbloky motoru a převodovky, začal bych postupně výměnou silent. převodovky a silentblokem pod motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David B Odesláno 7. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Jojo, máš pravdu. blbě jsem to tam napsal. Samozřejmě hatchback.. Jinak ten silentblok pod motorem-tím myslíš ten hlavní s tou ojničkou nebo i ty další dva? Chlap říkal, že jsou jety, ale celkem ještě ujdou. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 7. březen 2013 Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Nejprve bych zkusil přitáhnout matky silenbloků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. březen 2013 Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Pod motorem je jen jeden silentblok, nazývá se akcelerační Kdybys měl v podpisu jaký máš motor a rok výroby,dalo by se zjistit více, třeba čísla těch silentbloků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David B Odesláno 7. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Dikas, už jsem nechal objednat ten pod převodovku a ten pod motor. a o tom dotažení silent. mu řeknu. Má to být dost na krev? A co to vrklání na nerovnostech? Co to může být? Ještě jsem mluvil s tím servisákem, a říkal, že silentbloky ramen jsou ucházející. Myslí si, že to můžou být čepy na ramenech, protože když byly přední kola ve vzduchu, tak se levé přední kolo při lomcování rukama klepe doleva-doprava.(třeba půl cm) Říkal, že to musí vysunout z té těhlice a zkusit to jak se klepe.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David B Odesláno 7. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Jinak motor: 80kW, 1.6, 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. březen 2013 Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Cvrlikat můžou krycí plíšky na kulových čepech (jestli je tam ještě máš), matky silentbloků se dotahují normálně, nemusí být na krev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kupca Odesláno 7. březen 2013 Sdílet Odesláno 7. březen 2013 Nebo jsou vymlácený kosti ty taky pěkně klepou a nasírají (spojovačka stabilizátor - tlumič). Pakec je když to zvedneš vůli necítíš jen pokud je to zatížený, nebo jej vymontuješ a vyzkoušíš jak je volnej čep v uložení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David B Odesláno 8. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Díky mrknu na to... Možná to můžou být ty kul. čepy... Horní uložení tlumiče je měněno a stab. tyčky taky. Tak se uvidí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.