Jump to content

Záchrana dvěstěpětky... Poraďte pls.


JJEENNDDAA
 Share

Recommended Posts

Zdravíčko klubáci, potřebuji nutně vaše rychlé rady. Nastal okamžik se rozhodnout zda vzít 205ku edice green na milost či ji nechat zešrotovat. Mám možnost vzít končící 205ku od dědy, které končí 13.3 stk a pokusit se ji zrestaurovat. Bohužel momentálně je situace doma následující- Penize jsou i nejsou (spíš momentálně ne), čas si člověk najde. Auto je ve stavu kdy motor žere olej a poslední dobou jde prej benzín do oleje tudíž řídne a přibívá. Já si ale myslím že spíš se ředí vodou podle toho jak jsem viděl ten bílej kouř po startu. Nějaká povrchová koroze tam taky je. Další problém je že děda je 350 km od nás,tudíž bych tam jel vlakem a z5 autem teď v sobotu abych to stihl do konce stk.

Vás se hlavně ptám má to cenu?? Já to prostě vnitřně moc chci a je to takovej malej sen zachránit nějaké zajímave auto, ale nejsem schopen usoudit jestli to stojí za to. Vím že se to finančně nevyplatí ale já prostě nevím... Třeba jen od vás potřebuju slyšet \"Kašli na to\".

Dá se v dnešní době sehnat jinej motor ???

VIN: VF320CHD223726739

Mám v plánu dát to do depozitu a postupně pomalu opravovat

Snad pochopíte o co mi jde.

[upravil dne 4/3/13 18:09 od JJEENNDDAA]

Link to comment
Share on other sites

Bez foto nelze posoudit stav.. a ani z fotek to nebude žádnej zázrak. Ale nicméně pokud do toho máš chuť a máš na to čas, tak je jen na tobě jestli do toho půjdeš :) Motorů se válí všude hromady, toho bych se nebal a dílů na 205 je taky dostatek ;)

Link to comment
Share on other sites

Vím že je to škoda peněz, ale vidím v tom takovou zvláštní krásu. Krásu v hranách něco jako měl favorit.

PS: jste mi někdo schopni zjiostit typ motoru?? vstřikování atd.. Vím že jet 1124ccm a 40kw nic víc

[upravil dne 4/3/13 18:20 od JJEENNDDAA]

Link to comment
Share on other sites

Jasně, že Favorit. Pořád mi tam někde tepe srdce favošů

A tak říká se 100 lidí 100 chutí... nicméně pro mě je to jako kdyby někdo srovnával Staropramen a Urquell :) A to prosím nepocházím z Plzně původem :) Měl jsem možnost jezdit ve stejné době fávem a 205tkou a nesrovnával bych to ani omylem .. ale jak jsem psal, nikomu to neberu ;)

Link to comment
Share on other sites

Záleží čistě jen na tobě,když ti tady všichni řeknou ne tak třeba se pak budeš mlátit časem do hlavy žes to neudělal,nebo taky naopak,bude to stát mraky peněz pokud budeš chtít aby auto vypadalo jako z fabriky o čase ani nemluvím ale 205 je srdcová záležitost,musíš mít čas,prostor a peníze,sehnat se dá celkem všechno,já už to mám za sebou,už jen nalakovat,hodin v garáži a nervů v pr...:D ani nepočítám a peníze co to stálo a nikdy neuvidíš,budeš mít jen \"starou\" plechovku co vypadá jak z fabriky :super

pokud do toho půjdeš hodně štěstí a pevných nervů :D

Motor by měl být 1.1 TU1M

a ten motor má KoldasT16 ještě v autě který má najetý 90000km po důchodě,všechno co jsem si z auta bral bylo jak nový :super

[upravil dne 4/3/13 18:42 od K3nny]

Link to comment
Share on other sites

Pe.tře nádhera, ale vidím to, furt garáž. Já bych sice to auto neměl v takovém stavu, pouze by .... Já vím je to coby kdyby a zkutek utek... asi jsem to potřeboval nabýt do hlavy od zkušenějších.

Všichni máte pravdu a já to vím, jen si to nějak nechci připustit. Když teď řeknu že na to prdím tak toto vlákno bude zbytečné, ale nejhorší je že to k tomu bohužel spěje i ze strany rodiny. Ale i tak vám děkuji za rychlou pozornost.

Ps : Žena bude ráda...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...