Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

unik vazeliny -predne koleso


Mastervil

Recommended Posts

zdárek, mam mensi problem, skusal som najst podobnu tematiku , ci nieje v niektorych dotazoch ale nenasiel som tak som zadal new, mam mensi problem, prave predne koleso z vnutra teda pod prahom je cele zamastene, ani nie koleso ale komplet tie rurky, a naprava a vsetko... neviem skadial to moze unikat ,alebo naco to vlastne je , neviete mi helfnut? alebo poradit? peniaze na servis moc niesu tak len ci sa mi oplati natom chodit este chvilku alebo to nechat odparkovane, a ozaj to tesnenie alebo ta manzeta na klbe je sice prasknuta ale nemam pocit ze to je z toho...neviem co ymslite???+foto , dikes chalani....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Ahoj mám Peugeot 407 SW, 2.0 HDI, 100kW

Docela náhodou jsem zjistil, že mi praskla manžeta u levého kola (všude kolem byla vazelína), chci se zeptat jestli je výměna složitá, nebo jsem schopen si ji vyměnit sám (nějaké opravy jsem už dělal - tyčky stabilizátoru, čepy spodního ramene). Kdyby mi tady někdo prosím aspoň nastínil nějaký postup jak manžetu vyměnit tak by mi to pomohlo. Zajímalo by mě jestli se při výměně musí vytáhnou poloosa a jak nasadit manžetu přes kloub. Dokonce jsem se setkal s názorem, že se mění celá poloosa kus za kus, ale tohle bych bral jako krajní řešení. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím pánové tak jsem provedl výměnu manžety koupil jsem ji za 270,-Kč (sada - manžeta, 2x páska, vazelína a kroužek). Při výměně jsem musel vytáhnout i poloosu, protože jinak nešel sundat homokinetický kloub s tím souviselo i vypuštění oleje z převodovky, pak už to bylo snadné, akorát těch věcí co se kolem toho musí rozebrat. Pokud by chtěl někdo podrobnosti můžu poskytnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

Dobrý videonávod k uvedenej téme je na stránke http://www.kayaba.sk/ / samozrejme tlmič demontovať netreba/. Ľavá poloos má snahu vypadnúť z prevodovky, preto je dobré si ju vopred zaistiť priviazaním smerom k prevodovke. Univerzálna naťahovacia manžeta mi vydržala cca 7 tis. km, druhú som vymieňal prednedávnom. Kupoval som tu:http://eshop.autocentrumm.sk/partscatalogue/partslist.aspx?a=00088&b=05123&c=18016&d=0002&node=00194&pnode=0100014,0100074./ Ak je to reklama zmažte./Na demontáž homokynetického klbu som použil vlastnoručne vyrobený prípravok /foto pridám v prílohe/. Homokynetický klb vložiť do diery na ľavej strane fotografie, pritiahnuť maticou, ľavou rukou pridržať poloos, pravou ťahom doprava klepnúť o doraz. Na jedno klepnutie je klb dolu. /Princíp reverzného kladiva/. ;)

post-36228-1410963745201_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...
  • O 2 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...