Tornado Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Docela me v 406 chyby na pacce steracu ten prepinac frekvence stirani v poloze 1. Staci vymenit jen packu za tu s tim prepinacem, nebo je potreba toho dodelat vice? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Operator Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Mě teda ta frekvence cyklování poměrně vyhovuje. Ale stejně, až na to přijdeš, šel bych do toho taky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Joooo nejlepší jsou automatické stěrače :P:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Operator Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Původně zaslal: Jirkap Joooo nejlepší jsou automatické stěrače :P:P Zvláště když máš potom měnit čelní sklo i s tim čidlem, že? Já bych to nechtěl, nevěřim technice, která sama určuje, jak má řidič vidět. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Původně zaslal: Operator Původně zaslal: Jirkap Joooo nejlepší jsou automatické stěrače :P:P Zvláště když máš potom měnit čelní sklo i s tim čidlem, že? Já bych to nechtěl, nevěřim technice, která sama určuje, jak má řidič vidět. Proč měnit čelní sklo? Je to tam jen nalepené pod zrcátkem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Taky už jsem nad tím dumal. Udělat to jako to má třeba fáčko. Zapneš cyklovač, vypneš cyklovač počkáš jak velkou chceš pauzu a znovu zapneš. Nějak tam nabastlit nějaký relátko který by se o to staralo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 To myslím, že by neměl být nějak velký problém Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 To schema bych mozna nekde nasel z doby, kdy jsem to delal na S120. Bylo to s triakem. Jinak automaticke sterace kupodivu funguji spravne. Take nemam rad automaty, ale tohle mi docela vyhovuje. Jen mi vadi, ze se musi vzdy po nastartovani \"aktivovat\". Libilo by se mi, kdybych mel packu porad v poloze \"automat\" a pri desti by to proste zacalo automaticky stirat. Nemate to nekdo vychytany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Operator Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Původně zaslal: Jirkap Původně zaslal: Operator Původně zaslal: Jirkap Joooo nejlepší jsou automatické stěrače :P:P Zvláště když máš potom měnit čelní sklo i s tim čidlem, že? Já bych to nechtěl, nevěřim technice, která sama určuje, jak má řidič vidět. Proč měnit čelní sklo? Je to tam jen nalepené pod zrcátkem. Aha, tak to soráč, myslel jsem, že je to součástí skla. Alespoň jsem se o tom jednou bavil v servisu, že to sklo s čidlem je o dost dražší než obyč. Nevim... Když jsme u toho, měnil někdo na své 406 čelní sklo? Zajímalo by mě, jestli se to vyměňuje i se zpětnym zrkátkem, nebo jestli se tam to zrcátko dá nalepit extra. Kdysi mi ho přítelkyně ukopla :myslim a musel jsem hledat náhradní alternativu. Známej přes Pužó tvrdil, že to musim koupit i se sklem, že se to tam nedá z5 nalepit. Tak jsem koupil samolepku, na kterou to tam lepí Forďáci a vždycky, když na sklo svítí dlouho slunce, samolepka se rozehřeje a zrcátko plandá. Nemluvě o tom, že se to bojim nějak nastavovat abych ho zase neurval. V zimě drží, ale teď v létě je to o nervy. :roll:bojim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Kdyz nebudu premyslet nad tim jak se tve pritelkyni povedlo \"ukopnout\" to zrcatko... Jinak ten snimas je sice na zrcatku, ale i na skle Takze bud menis cele celni sklo a nebo musis \"urvat\" to puvodni a pak tam \"nejak\" prilepit to se snimacem /vic o tom vi Ferry/ - vlastne uz mas cast za sebou, myslim to \"urvani\" puvodniho Ad lepeni zrcatka na sklo - nekde se to tu uz resilo - projdi forum -- mam pocit, ze na to nekdo pouzil Wurt, ale jestli to drzelo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Nebo se podivej sem http://www.peugeot-club.com/topic/7946-lepeni-plastovych-dilu-jako-napr-kridlo-na-kufr---cim/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alek Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Co třeba sebrat cyklovač z jiného auta, na kterém se dá manuálně nastavit prodleva spínaní stěračů, pomocí otočného kolečka. A šopnout to třeba k vypínači k mlhovkam nad klávesnici immobilizéru.... Jen myšlenka, já mám automatický, tak neřeším...ale jednou jsem si to dělal na Fiata, užitek z toho byl super! Jen o trochu víc práce...ale nic hroznýho... [upravil dne 15/7/05 Alek] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Hmm tohle \"otocne\" kolecko jsem kdysi jako malej parchant delal do skudky - nekde jsem mel i navod - myslim, ze to bylo dokonce z ABCka :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Operator Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Seppe dík za tip. Zkusim se poptat a trochu si s tim pohrát. Ale je zajímavý, že na Fordech to zrcátko pomocí těch jejich samolepek drží fest. Hold německá technika nefachá na francouzskejch vozech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alek Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 A proč se teď zdáš jak velkej parchant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepp Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Jelikoz jsem ze skudky presel na 306ku /na ni jsem se uklidnil/ a nasledne postupen na 406ku - jako parchant uz se necitim Jinak blahopreji Bacile - zacina to tu vypadat, ze 406ku tu zacinaji mit jen vysokoskolaci :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Původně zaslal: Peta To schema bych mozna nekde nasel z doby, kdy jsem to delal na S120. Bylo to s triakem. Jinak automaticke sterace kupodivu funguji spravne. Take nemam rad automaty, ale tohle mi docela vyhovuje. Jen mi vadi, ze se musi vzdy po nastartovani \"aktivovat\". Libilo by se mi, kdybych mel packu porad v poloze \"automat\" a pri desti by to proste zacalo automaticky stirat. Nemate to nekdo vychytany? To mi taky docela vadí, že musíš jednou naprázdno ty stěrače setřít po skle aby to bylo aktivní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornado Posted July 15, 2005 Author Share Posted July 15, 2005 A neni uz tam nejakej ten cyklovac ted? Kdyz to vlastne v te prvni poloze uz cykluje. Jen proste neco co by upravovalo tu frekvenci. A to jsem myslel jestli neni potreba jen packa, ve ktere je nejakej potenciometr nebo neco takovyho. Mozna si to ale predstavuju moc jednoduse.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.