Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

generálka po 4 letech


vigk66

Recommended Posts

Ahoj všem !

1)

Za dva mesíce mě čeká generálka v servisu Domansky. Mojí 407 budou právě 4 roky. má najeto jenom 35tis. (jezdím sice každý den,ale né velké vzdalenosti), každou noc svého života (kromě dovolené) tráví ve vyhřívané garáži.

Po několika dětských nemocech (viz mé staré příspěvky) bez závad, šlape jako hodinky.

Nevíte kolik mě to bude celkem stát ? Určitě vymění všechno podle předpisu co měnit po dvou a po čtyřech letech, i když tomu třeba ani nic není. Poraďte, má cenu kvuli razítku v servisce za tohle utrácet ?

2) kdy je nejlepší doba prodat auto aby mělo ještě nějakou cenu a mohl jsem koupit novější model ? 4 roky, 5 let , více ?

u bazarového je to asi jedno, ale tahle 407 byla zakoupena uplně nová a její stav je výborný,viz bod 1. A kolik tak za ní asi tak mám chtít ?

3) havarijní pojištění - má cenu zaplatít další rok havarijko - 4 roky staré auto. Snad kvuli náhradním dílům v případě nehody, nebo kvuli krádeži ? vyplatí se to ještě po 4 letech ?

Díky všem kdo budou mít chut se mnou ztrácet čas !

Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Generálka pri 35 000 ? To bude zrejme servisná prehliadka.

- Auto je po záruke, pečiatka ti i tak nepomôže.

- Myslím že 5 rokov staré auto s 35 tkm je škoda predávať. Cena za tie roky dosť padne a tie km ti i tak nikto neuverí.

- Poistenie sa oplatí vždy ak nemáš starú šunku vhodnú na odpis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky, havarijko asi zaplatím, prodávat nehodlám, ale ten servis - je to budto po ujetých kilometrech, nebo po uplynutí časové lhuty.

takže i když nesplnuji ty kilometry, pak roky ano. u domanského mi před dvema lety menili vzduchové filtry a kapaliny a já už nevím co ještě - i v manuálu je napsáno co se má měnit po dvou , čtyr a osmi letech tuším.

Takže ted to budou 4 roky, tzn vše co se dělalo po dvou letech + to co se má dělat po čtyřech.

prý jinak nedostanu razítko do servisní knížky.

Bude mit to razítko za pět let k něcěmu ?

může mi záznam do servisky udělat i ten nezávislý servis ?

Já vím že jde pouze o to razítko, jinak nic nepotřebuje, takže .... prostě nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

udelat olej a filtry, pred pristi zimou, kdyz budes chtit, dat novou chladici kapalinu, novou brzdovku, kontrolu tloustky oblozeni brzd a kotoucu a pripadne zkontrolovat geometrii (az silnicari zalataji aspon ty nejvetsi diry na silnici) a asi bych se na vic vykaslal, pokud nekde neco neklepe, apod.

razitko bych neresil, prodej si musis rozmyslet sam, zda ma pro tebe cenu nove auto, na kterem za prvni roky ztratis valnou cas jeho hodnoty a nebo zda muzes dal jezdit spokojene s timhle

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

svým nájezdem kilometrů vyvracíš všechny mýtý ohledně stáří vozidla - dieslového motoru - střední třídy auta:D Jak psali výše, vyměnit filtry, překontrolovat brzdy. To můžeš udělat i v neznačkovém servisu za menší peníz a razítko do servisky Ti taky dají.

[upravil dne 3/3/13 16:48 od Laďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle auto bych neprodával, zvlášť při tvém nájezdu kilometrů. Co se týče havarijka, prověřil bych na kolik máš pojistný limit. Cena auta klesá a je blbost mít limit stejný jako když jsi měl auto nové. Pojišťovna ti stejně vyplatí aktuální cenu auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdím i v zimě, nechám to vyměnit

díky všem - asi to udělám jak píšete

jinak jezdím cca 40 až 50 km všední dny do práce , v létě k moři, v zimě na hory, letos už najedu víc, koupil jsem chatu :-)

bojim se trochu fapu, jezdim převážně město. mám ho nechat odstranit ? má s tím někdo zkušenost?

a jeste k tomu havarijku - díky za radu, cenu už jsem snižoval minulý rok. takže tento to bude zase trochu nižší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celé je to o tom, kolik máš peněz a jaký je Tvůj postoj k autu (modla nebo spotřební zboží).

Takže z tohoto pohledu:

Pojistka - slouží těm, koho by ztráta zruinovala. Pojistka je vypočtena tak, aby pojišťovna vydělala a Ty prodělal. Zvaž krádež (garáž), své řidičské umění, atd. I sklo se odvíjí od ročního nájezdu - bude ho mít rozbité ten, kdo najezdí 60 t. ročně, ale sotva ten, kdo najede 7,5 t. ročně - bavíme se o statistice, ne o náhodě. Takže pokud jsi při penězích, tak bez pojistky.

Výměny oleje - jak psali přede mnou, tedy předpis je po 1 roce (osobně si myslím, že rok a půl až dva by se svět nezbořil)

Když to dáš do značkového servisu, tak provedou celkovou kontrolu a naúčtují vše, i např. dolití ostřikovače. Budeš platit 6500 Kč.

Pokud bys o nechal udělat v neznačkovém, budeš platit asi 2000 Kč. Je potřeba zkontrolovat brzdové destičky a vůle v podvozku.

FAP neodstraňuj - považuji to za nevhodný zásah do originality vozidla. (nechtěj po mně, abych se vyjádřil konkretněji, nechci být terčem útoku)

Prodávat auto rozhodně ne, leda že máš moc peněz. Hodnota auta je teď někde na 1/2 původní ceny - ztratil bys hodně.

K prodeji bývá důvod - že auto je nespolehlivé - takže si koupí nového kupuješ jistotu, že Tě nenechá stát. Anebo ten, že máš peníze a chceš moderní typ.

Vzhledem, že sis minule koupil funglovku, tipuju, že máš peníze.

[upravil dne 3.3.2013 17:33 od P607Olda]

[upravil dne 3.3.2013 17:35 od P607Olda]

[upravil dne 3.3.2013 18:14 od P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...