Paulie406 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Ahoj, mám takovej problém, nechal jsem si na Xsaře vyměnit turbo,protože to původní bylo přidřený a auto jelo jak holá 1,9D ted už to jede jak by to asi mělo jet ,jezdím s tím víceméně do těch cca 120ti... tady se ani nikde víc jet nedá...ale nedalo mi to a zkoušel jsem jak to pojede na max... a auto kolem 140 přestane jet....do 140(cca 3100ot) to táhne krásně a potom jak když už utne,a auto nejede..čím by to mohlo být?Turbo je rok po repasu z bourané 306ky.Je špatné turbo, což se mi nezdá,auto nehulí,turbo nepíská , auto táhne ale jen do určíté rychlosti...nebo je chyba někde jinde? [upravil dne 3/3/13 10:38 od Paulie406] [upravil dne 3/3/13 10:39 od Paulie406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Motor 1,9 TD ve 406ce opravdu není na závodění, doporučuju auto prodat a koupit 3,0 V6, to bude \"lítat jako kráva\" - budeš- li 406ku s tímhle motorem honit, připrav si kačky na hlavu, která takové chování nemá moc ráda. Podobná témata se tu s železnou pravidelností objevují x krát ročně a vždycky mě nutí pouze k útrpnému šklebu - koupím-li si nafťáka, pak holt musím počítat s tím, že si kupuju pracanta, který bude jezdit \"za málo\", ale bude pomalejší než béňo. Je už jen na Tobě, aby sis srovnal preference. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulie406 Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Já mám Xsaru , ale to nevadí Mě je to jasný, ale tam jde o to, že to auto opravdu kolem tech 140 nezrychluje vůbec,prostě 140-145 a ručička se zastaví a víc nic, je mi jasný, že to na závody není,ale přece jen jsem čekal, že těch 160 to pojede,kvuli dálnici atd [upravil dne 3/3/13 10:58 od Paulie406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Sorry, zmátl mě Tvůj nick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulie406 Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 V pohodě 406 v HDi bude v létě, koukám ještě po Mondeu,ale uvidíme jak to dopadne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 160 kvůli dálnici? Kde je takový úsek? Asi kolem Jihlavy na D1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulie406 Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Ne ne , občas jezdím do Německa Tady na to dálnice není Ale prosím zpátky k problému,jestli to tedy problém je vůbec nebo spíš normální chování auta [upravil dne 3/3/13 11:10 od Paulie406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tantor-BN Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 skus trošku mu pridať naftu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagic Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Maximálka 140km/h u toho auta není normální, někde bude něco špatně. U mé 306 dám 160km/h celkem bez problému, dál jsem to nezkoušel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulie406 Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Sagic, díky , mě to právě taky příjde divné , ale přece jen je to kombík a 1,9TD není trhač asfaltů Ještě mě napadá, když jsem byl naposled u mechanika,tak mi říkal, že mi příště nastaví předvstřik,auto déle startuje,je s tím možná souvislost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 ja mam 1.9td a 190 holka jela ... 170 jezdim bezne. a turbo slyset je :-D a tusim ze je tam jeste puvodni :-D na taho mam necelich 218tis. ale je pravda ze od 140km/h uz to jde nahoru pomalu . 170 jsem jel i na olej+aditiva zadna nafta [upravil dne 3/3/13 12:52 od stajgrpavel] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driver Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Určitě bude něco špatně, s 306 1.9D (bez turba) maximálka bez problémů cca 165 km/h. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 jak casto menis olej ? zkus pouzit cistic palivoveho systemu. ja pouzivam Sonax lahvicka stoji kolem 170kc a kde tankujes ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulie406 Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 stajgrpavel: olej se měnil teď po 10tkm,předtim mi majitel tvrdil, že měnil po 10ti... , tankuju ...tady u nás je Benzina,Shellka a EuroOil...ten cistic systemu se da sehnat na pumpe? Na rezervu nejezdim kvuli cerpadlu,ale jednou jsem zapomnel natankovat a mel jsem na rezerve najeto tk 30km a auto zacalo kuckat...tak jsem dojel k benzince,byl to ten EuroOil,tak jsem natankoval, nastartoval a auto zdechlo...takhle jsem ho asi minutu nemoch natocit a pak chytlo a jelo se dal [upravil dne 3/3/13 12:53 od Paulie406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulie406 Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Takže co jsem vyčetl na internetu a co jsem se bavil několika lidma... Není seřízený předstih,dýl to startuje,tzn.že se bude muset pootočit čerpadlo na autě.Mám LUCASe... A to , že auto nejede,vůbec nezakouří a nežere je nejspíš způsobeno, že čerpadlo dává málo nafty, takže se dá přidat na naftě... Našel jsem dokonce na angl.stránkách návod jak na to : http://www.tdocuk.com/viewtopic.php?f=41&t=6900 Chci se zeptat,někoho kdo tomu rozumí aby mi poradil,jestli to je opravdu možné,že čerpadlo dává samo od sebe málo nafty..měnil jsem turbo za Garretta z 306ky,jsou nový žhaviče,filtry a auto žere kolem 5ti,nehulí a kolem 140 přestává jet ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo181 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 egr ventil mas zaslepeny sanie vycistene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 1.9ka ma Lukase ? ja myslel ze maji jen boshaky ... sonax kupuju bezne na benzince ( Jet i benzina) jen si dej pozor co kupujes maji i pro benzinove motory. a maji cistic a hranic. ja to stridam. jeden cas jsem to daval do kazdeho tankovani :-) nedavno jsem pouzit tec 2000 a take to bylo znat ... egr mam uz take zaslepen a vycistil jsem sani ale nej kam jsem se dostal bez dalsi demontaze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.