sipka Odesláno 14. červenec 2005 Sdílet Odesláno 14. červenec 2005 Chci se zeptat jestli se mění olej v převodovce v P405 93´. Nebo jak zjistím jestli je ho tam dostatek. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 14. červenec 2005 Sdílet Odesláno 14. červenec 2005 kolik je oleje v prevodovce se nejlip zjisti tak, ze se vypusti. jinak, mel by se menit po urcite dobe ve vsech autech. ja tipuju, ze se prevodovy olej meni po 60-80tkm, ale mozna kecam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor.sk Odesláno 14. červenec 2005 Sdílet Odesláno 14. červenec 2005 Počul som kedysi že tá náplň je doživotná a môže to by? aj pravda klakne prevodovka vymeníš ju za novú ale ja keď som kúpil auto, tak som časom na olej nazrel a bol tmavý a zdalo sa mi že aj trblietavý. Ani som neváhal a kúpil Total pre peu. Nikdy to nestojí za dalšie problémy s prevodovkou. Niekto ustráchane hladá motorový olej a že je tam aj prevodový a menej ako motorového sa akosi zbudne:roker Čau:papa Zhoď ľavé koleso a z boku je na prevodovke niekolko šrobov a jeden je väčší. Ten je kontrolný a nalievací. [upravil dne 14/7/05 igor.sk] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xplod Odesláno 14. červenec 2005 Sdílet Odesláno 14. červenec 2005 Hladina oleje musi bejt videt kdyz vysroubujes drzak nahonu tachometru z prevodovky, je to desitka sroub. Kdyz sem shanel olej do prevodovky bylo mi receno ze nic jinyho nez Total 75-80W nemam kupovat. Tedle olej je vyvinutej primo pro prevodoky Peugeot - Citroen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wexelo Odesláno 14. červenec 2005 Sdílet Odesláno 14. červenec 2005 jo ma byt dozivotni ,ale pak ten olej je takovej humr ze nejde kolikrat ani vypustit jinak jak pise igor.sk pod plastem leviho podbenu je jeden sroub vetsi a ten je kontrolni , teda alespon u me 1,9 to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-=Michal=- Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 A nevíte přesně jak a kde najít podobný šrouby (kontrolní, napouštěcí a vypouštěcí) u P406 HDi novej model ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Odesláno 15. červenec 2005 Sdílet Odesláno 15. červenec 2005 je sice pěkné vědět že je doživotní ale čí život je myšlen? auto? motor? převodovka? olej? kostruktéři 405ky? ti už budou nejspíš v pánu(přiznejme si to pomalu jezdíme ve veteránech).Tak ten olej radši vyměň. 400,- není zas tak velká položka na investici do auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. červenec 2005 Sdílet Odesláno 16. červenec 2005 Vzhledem k tomu, že tenhle dotaz už tu byl zodpovězen tak 100 krát, nebylo by úplně od věci si to dát vyhledat... Kontrolní šroub je u převodovek BE zboku, na víku - šroub s největší hlavou, tuším 18?. Nalévací otvor je shora, u starší BE1 pojistkou zpátečky, novější BE3 tam má jen záslepku. Matlat se do náhonu tachometru je nesmysl! Komu se nechce odstrojovat věci nad převodovkou, aby se k tomu nalévání dostal, může to nalít tím kontrolním otvorem zboku - šprickou (já na to mám láhev na kolo + hadičku). Náplň je skutečně celoživotní - ovšem projektovaná životnost auta je cca 150tis km, takže zásadně doporučuju ten olej vyměnit. Při výměně není o čem spekulovat - dole se vše vypustí, a pak se prostě nalijí 2 litry, a hotovo. Olej do toho patří jen a pouze 75W-80W API GL-5 - doporučuju koupit Total BV Transmission, prodává ho snad každá prodejna Peugeot/Citroen, v litrových flaštičkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.