Medvěd Odesláno 2. březen 2013 Sdílet Odesláno 2. březen 2013 Auto jsem našel v inzerci jednoho bazaru, jde mi o to, zda jí prodává někdo z klubu nebo jí bazar vykoupil? Kuk na fotku [upravil dne 9/3/2013 18:29 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 2. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2013 Díky za info, ale potěší i další (zejména poslední) majitel, který tam třeba i nalepil klubovou samolepku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2013 VIN - VF38BLFY280018125 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. březen 2013 Sdílet Odesláno 3. březen 2013 Méďo čeho se bojíš dyť má najeto jen 133 tis. a je to 2: majitel :D:D [upravil dne 3/3/13 23:27 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 3. březen 2013 Sdílet Odesláno 3. březen 2013 Koblih, ale zapomněl jsi dodat, že to jsou data za posledních 5 let :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2013 Honzo - jde mi o to, zjistit, jestli třeba poslední majitel nebyl někdo z klubu, když je tam klubová nálepka, kterou jsi tam Ty nelepil. Jestliže jsi auto prodal v roce 2005 - 2006, od té doby se mohla přihodit spousta věcí. Já bych se rád od posledního majitele dozvěděl aspoň rámcově stav a taky, zda auto bazar vykoupil nebo je tam v komisi. Pokud nic konkrétního nezjistím, tak holt v sobotu tradá do Rokycan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2013 Koblihu - jde o to, že se mi nechce moc trajdat po republice a \"cucat\" bráchovi peníze, ideální by bylo zjistit aspoň něco o autě od posledního klubáka (předpokládám, že by mě nemusel tahat za fusekli, i když i to je samozřejmě možné). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. březen 2013 Sdílet Odesláno 3. březen 2013 Ono stejně nemá smysl nad tím mudrovat. Zajeď se na to podívat a uvidíš. I když s ohledem na to co hledáš je to z mého pohledu špatná volba. Sám víš jaké jsou vady takhle staré 406tky (horní uložení, přední i zadní tyčky stabilizátorů, spodní siletbloky na zadku... ) a když k tomu připočítáš údržbu typu brzdy ... no však víš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2013 Nejlepší volba je jednoznačně dlouhá Felda, ale tu brácha nechce. V týdnu seděl ve 306 BK a přišla mu - ve srovnání se 405kou - malá a rozhodl se pro 406ku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2013 To jo, ale vybrat jí musím já (nejlíp ještě s mechanikem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Nejlepší volba je jednoznačně dlouhá Felda, ale tu brácha nechce no plne ho chapem:) ze chce radsej 406-ku, felda je proti tomu furik [upravil dne 4/3/13 09:01 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Vždyť v pohodě, takováhle 406 je dobrá volba, když si připraví tak 30 na prvotní servis, vzhledem k tomu, že si nic neudělá sám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 najkritickejsi je tam ten podvozok,ale to sa dat do kopy za par tisic,motor je tam spolahlivy sem tam odide nejaka rampa ,map senzor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Medvědě, vzpomínáš co jsem ti za 18 nabízel? A to bylo pravidelně servisovaný jen nasednout a jet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Nejlepší volba je jednoznačně dlouhá Felda, ale tu brácha nechce no plne ho chapem:) ze chce radsej 406-ku, felda je proti tomu furik [upravil dne 4/3/13 09:01 od krtek 2] Jenze treba regulator altiku na felicii 1,3 v originalu stoji 350kč kolik na 406? A takhle je to na tom aute se vsim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Medvědě, vzpomínáš co jsem ti za 18 nabízel? A to bylo pravidelně servisovaný jen nasednout a jet Na rovinu matně si vzpomínám, žes mi něco nabízel - ale je to už dávno a vůbec netuším, co to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. březen 2013 Sdílet Odesláno 5. březen 2013 Jenze treba regulator altiku na felicii 1,3 v originalu stoji 350kč kolik na 406? A takhle je to na tom aute se vsim no ale tie veci sa nekazia kazdy den, a pouzivanych ND v inzercii je hafo za prijatelne ceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. březen 2013 Sdílet Odesláno 5. březen 2013 Regulátor altíku je asi tak to poslední, co mě na autě zajímá, podle toho bych fakt auto nevybíral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 8. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Zítra se na ní jedeme podívat - možná brácha bude mít \"nově\" přibližovadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2013 Dnes mám za sebou \"náročný\" den. Nejdříve cesta do Rokycan na inzerovanou 406ku - dle včerejšího tydlifonního rozhovoru s bazarem auto ve skvělém stavu, dnes nám pravým prahem před zadním kolem téměř projela ruka (ani jsem za bazaristou nešel, bo bych byl asi hlučnější než by bylo zdrávo). Naštěstí ještě 2 auta čekala na svého kupce v Plzni. Telefonicky jsme se tedy spojili s pánem, jehož auto se bráchovi na fotkách líbilo víc - bohužel nebyl doma, ale dohodli jsme se na prohlídce za cca 2 hodinky. Sdělil nám ale adresu a na bráchův konkrétní dotaz, jak vypadá auto stran koroze, byl ujištěn, že vše je v naprostém pořádku. Následoval telefon na další auto, ale p. majitel rovnou upozorňoval na nějakou korozi blatníku, auto získal snad jako splátku dluhu či co ... prostě nenadchl. Takže jsme se jeli juknout zda náhodou nestojí ona 406tá, na kterou se máme jít podívat za hodinu na místě - a stála!!! Auto jsme obešli a před pravým zadním kolem nám ZASE vjela ruka skoro až pod sedačku - takže telefon pánovi, že už se nemusí obtěžovat, další tydlifon do bazaru v Příbrami a dohoda, že si můžeme prohlídnout tamní 406 1,9 TD. Přijeli jsme, korozi jsme nenašli, motor šel normálně a tak BRATR MÁ NAFTOVOU 406KU S KLIMOU A SVĚTLÝM (značně jetým) INTERIÉREM A JÁ SNAD (???) KLIDNĚJŠÍ SPANÍ (uvidíme, co na to Trnkoš). Auto má před 40 tkm měněny rozvody, v listopadu prošlo (???) STK, nikde nic nemlátí, nikam to netahá .... akorát prý bráchovi přijde línější než jeho původní 405 D. P.S. Po návratu do Prahy se v inzerci objevilo tohle, což na*ere - http://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/406/12343653?goFrom=list [upravil dne 9/3/2013 18:30 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.