rodov Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Zdarec všem,asi to tady možná někde bude,ale nenašel jsem to.Asi bude chyba mezi klávesnicí a židlí.A teď můj problém.Mám P 306 1,9 SRDT 66kW,r.v.1996,najeto258 tisíc km.Do teď maximální spokojenost.,asi před 3 týdny mi auto po vypnutí a vytažení klíčku ze spínací skříňky stále běží.Myslím si,že odešel elektromagnetický ventil,který uzavírá přívod nafty.Jen nevím,který to je.Mám čerpadlo Lukas.Buď je to ten,který je schován pod krytem s trhacími šrouby na straně čerpadla a nebo velký válec (povolit se dá klíčem asi 30 -32),který je v čele čerpadla.Vedou do něj 2 dráty,které jsou vidět.Poraďte.Dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 určitě ten pod trhacími šrouby,aby se nedal tak snadno vyřadit imobilizér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 1. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Tak to jsi mě nepotěšil,imobilizér mám mechanický,musím ho pokaždé namačkat.Je před řadí pákou.Dá se nějak ladně ten kryt sundat aniž by se čerpadlo muselo rozdělávat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mxmen Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 určitě odvrtat hlavy šroubků. Foto nemáš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 1. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Hele nemám,ale zítra vyfotím a dát to jsem.Odvrtat,to bude problém,je tam docela málo místa,já jsem myslel nějak to odříznout,malou frézkou,no nevím,jen nápad.Docela mně štve,že chcípám provázkem,který mám natažený do kabiny a při zatažení uzavírám vzduch? na čerpadle.Hlavně,že chcípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 2. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2013 Tak tady je ta fotka čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Este by som skusil rozpojit konektor toho ventilu na vstrekovacom cerpadle, aby si si vylucil zavadu niekde inde v elekrike (spinacia skrinka, imo, skrat v kablovom zvazku..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 4. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Dneska jsem náhodou zjistil:nasedl jsem do auta a zapomněl zadat kód imobilizéru a světe div se se,zvukově mi dávalo znamení,že imobilizér není odblokovaný a stejně auto chytlo a dalo se s ním jezdit.Na klávesnici imobilizéru svítily obě diody, červená i zelená.Má to souvislost s elektromagnetickým ventilem,který je ten pod tím krytem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 13. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2013 Nikoho nic nenapadá,dneska se ta závada ještě vylepšila,auto strašně blbě chytá,musím přidat plyn a pak neochotně chytne.Motor běží prostě divně,jako by do něho šlo málo nafty.Při rozjezdu plyn do 3/4 nereaguje a pak na poslední 1/4 přidá a můžu se rozjet.Vlastní jízda je stále skoro na plný plyn,ale motor si jede pohodičku,pak najednou na chvíli se vše srovná,auto jede chvíli tak jak má a zas při přidání jako zacuká a vše se vrátí do jízdy pod plným plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 14. březen 2013 Sdílet Odesláno 14. březen 2013 Čo ti na to povedať, proste všetklo smeruje k tomu, že máš zblbnutý STOP ventil... Mohol si daj aj lepšiu fotku toho čerpadla [upravil dne 14.3.2013 16:32 od ferrari] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 14. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. březen 2013 Dík za odpověď,dnes jsem jezdil úplně v pohodě.Už mám vyjednanou opravu,jen mě štve,že je to ten ventil pod tím krytem.No nic.Fotku jsem zmenšoval aby se na fórum vešla a zmenšil jsem ji až moc.Až bude oprava hotová,ozvu se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 14. březen 2013 Sdílet Odesláno 14. březen 2013 Ja som mal na mojom Boschocvi tiež kryt, normálne som ho vyštiepal, vylámal, celú elektroniku imobilizéra dal het a mám STOP cievku napojenú len na +12, čo je super, nemalo by ma to nikde nechať...al ety máš asi Lukasa a tak to bude inak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.