Jump to content

Stále běží


rodov
 Share

Recommended Posts

Zdarec všem,asi to tady možná někde bude,ale nenašel jsem to.Asi bude chyba mezi klávesnicí a židlí.A teď můj problém.Mám P 306 1,9 SRDT 66kW,r.v.1996,najeto258 tisíc km.Do teď maximální spokojenost.,asi před 3 týdny mi auto po vypnutí a vytažení klíčku ze spínací skříňky stále běží.Myslím si,že odešel elektromagnetický ventil,který uzavírá přívod nafty.Jen nevím,který to je.Mám čerpadlo Lukas.Buď je to ten,který je schován pod krytem s trhacími šrouby na straně čerpadla a nebo velký válec (povolit se dá klíčem asi 30 -32),který je v čele čerpadla.Vedou do něj 2 dráty,které jsou vidět.Poraďte.Dík za radu.

Link to comment
Share on other sites

Hele nemám,ale zítra vyfotím a dát to jsem.Odvrtat,to bude problém,je tam docela málo místa,já jsem myslel nějak to odříznout,malou frézkou,no nevím,jen nápad.Docela mně štve,že chcípám provázkem,který mám natažený do kabiny a při zatažení uzavírám vzduch? na čerpadle.Hlavně,že chcípne.

Link to comment
Share on other sites

Dneska jsem náhodou zjistil:nasedl jsem do auta a zapomněl zadat kód imobilizéru a světe div se se,zvukově mi dávalo znamení,že imobilizér není odblokovaný a stejně auto chytlo a dalo se s ním jezdit.Na klávesnici imobilizéru svítily obě diody, červená i zelená.Má to souvislost s elektromagnetickým ventilem,který je ten pod tím krytem?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nikoho nic nenapadá,dneska se ta závada ještě vylepšila,auto strašně blbě chytá,musím přidat plyn a pak neochotně chytne.Motor běží prostě divně,jako by do něho šlo málo nafty.Při rozjezdu plyn do 3/4 nereaguje a pak na poslední 1/4 přidá a můžu se rozjet.Vlastní jízda je stále skoro na plný plyn,ale motor si jede pohodičku,pak najednou na chvíli se vše srovná,auto jede chvíli tak jak má a zas při přidání jako zacuká a vše se vrátí do jízdy pod plným plynem.:myslim

Link to comment
Share on other sites

Dík za odpověď,dnes jsem jezdil úplně v pohodě.Už mám vyjednanou opravu,jen mě štve,že je to ten ventil pod tím krytem.No nic.Fotku jsem zmenšoval aby se na fórum vešla a zmenšil jsem ji až moc.Až bude oprava hotová,ozvu se.

Link to comment
Share on other sites

Ja som mal na mojom Boschocvi tiež kryt, normálne som ho vyštiepal, vylámal, celú elektroniku imobilizéra dal het a mám STOP cievku napojenú len na +12, čo je super, nemalo by ma to nikde nechať...al ety máš asi Lukasa a tak to bude inak...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...