mmmb Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Ahoj, začala mi přerušovaně pravidelně pískat (s otáčkami se frekvence zvyšuje) asi nějaká kladka u příslušenství. Po zahřátí už nepíská, po vjetí do kaluže píská. Jak se dá u tohoto motoru sundat řemen? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 1. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Myslíte, že se dá ten napínák nějak ohnout, třeba jako u automatického napínáku 2,0HDi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 už si to přesně nevybavuji,ale myslím že stačí vytlačit tu samonapínací kladku s pérem a sundat řemen,nebo povolit vodící kladku a on ti pak sám spadne.Když ho pak budeš zpátky navlékat tak nejdřív vodící kladka a pak nasunout řemen rukou natáhnut,aby se napla kladka a převléct přes vodící.Asi tak nějak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 1. březen 2013 Sdílet Odesláno 1. březen 2013 Odklop klíčem tu napínací kladku alternátoru a řemen se uvolní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc.vlada Odesláno 27. březen 2013 Sdílet Odesláno 27. březen 2013 Jo jo, je to tak. Mám P 206 1.6 16V, ale asi to bude stejné. Teť jsem kladku měnil, nakonec jsem zjistil že byla závada jinde. Na hlavu šroubu nasadit klíč a kladku odlehčit (nahoru). Připravit si trn, třeba vrták 4mm. Na držáku je takový výstupek s dírou a když kladku zvedáte a dostanete ten výstupek asi tak do spodní polohy tak jde zaaretovat - zastrčit. Při výměně kladky je třeba počítat s tím, že šroub má levý závit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.