mmmb Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Ahoj, začala mi přerušovaně pravidelně pískat (s otáčkami se frekvence zvyšuje) asi nějaká kladka u příslušenství. Po zahřátí už nepíská, po vjetí do kaluže píská. Jak se dá u tohoto motoru sundat řemen? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmmb Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 Myslíte, že se dá ten napínák nějak ohnout, třeba jako u automatického napínáku 2,0HDi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 už si to přesně nevybavuji,ale myslím že stačí vytlačit tu samonapínací kladku s pérem a sundat řemen,nebo povolit vodící kladku a on ti pak sám spadne.Když ho pak budeš zpátky navlékat tak nejdřív vodící kladka a pak nasunout řemen rukou natáhnut,aby se napla kladka a převléct přes vodící.Asi tak nějak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Odklop klíčem tu napínací kladku alternátoru a řemen se uvolní. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mc.vlada Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Jo jo, je to tak. Mám P 206 1.6 16V, ale asi to bude stejné. Teť jsem kladku měnil, nakonec jsem zjistil že byla závada jinde. Na hlavu šroubu nasadit klíč a kladku odlehčit (nahoru). Připravit si trn, třeba vrták 4mm. Na držáku je takový výstupek s dírou a když kladku zvedáte a dostanete ten výstupek asi tak do spodní polohy tak jde zaaretovat - zastrčit. Při výměně kladky je třeba počítat s tím, že šroub má levý závit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.