Jump to content

kolik cca muze stat prace za vymenu obou prahu na 406?


h4wk3y
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

Jelikoz mam pekne diry v prahu u ridice a u spolujezdce cekam, kdy se dira objevi, kolik muze cca stat vymena obou prahu?

Pripadne jake prahy? Starline nebo se da sehnat neco lepsiho/kvalitnejsiho?

A kolik pak muze vyjit lak?

Diky za rady...

Link to comment
Share on other sites

:xvul zajímavý, měl jsem 406 rok 1998 ty máš 2000 a díry v prahu u třináct let starýho auta, u mě se díra objevila, když autu bylo 12 let v roce 2010, po tom co mi byla sdělena částka za práci, lak, prahy vnitřní a vnější (10000), jsem se rozhodl díru zaplácnout plechem z práce, kámoš to vytmelil a auto jsem jezdil a nakonec prodal skoro za cenu šrotu ;)
Link to comment
Share on other sites

Když jsem měl stařičkou 205, tak jsem bedlivě sledoval, kde se objevují díry .. řešil jsem to montážní pěnou, dvousložkovým tmelem \"rapid\" (nejprve se skelným vláknem, pak jemný navrch) a nakonec nitro tmavá modrá barva .. cca 1x za rok :D

Asi to moc nepřispívalo k celkové tuhosti karoserie, zejména v případě prahů, ale v té době mi to tak nějak stačilo ...

Link to comment
Share on other sites

a porad nevim cenu cca za praci? neni tu nejaky autoklempira? :D

No, trochu me to stve, ale bohuzel nyni se objevila dira, kterou do prahu prostrcim skoro ruku, takze to nejak resit musim.. vyhledove to auto musi slouzit jeste tak 3-5 let... a doufam, ze to odslouzi...

Takze jak to opravit? Vymenit prahy? nebo vystrikat penou? :D

Samozrejme chci investovat co nejmene, ale zas reseni penou se mi nelibi... a kdybych se vesel do nejakych rozumnych penez, tak bych do celkove vymeny prahu sel....

Ale co myslite, kdyz se tam daj ty z Kelly, jak dlouho tam vydrzi?

Nerikejte, ze jste nikdo nemenil prahy?

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, řeším zrovna úplně stejný problém, do řidičova prahu strčím ruku :( blbý je, že cenu za práci asi nikdo neodhadne dokud to nerozdělá a nekoukne dovnitř. Můj problém se týká výměny celého řidičova prahu (bojim bojim, že bude sežranej i vnitřek) , a kousek spolujezdcova, i s lakem doufám že se vejdu tak 5-7 tis. :myslim

[upravil dne 28/2/13 21:55 od greg]

[upravil dne 28/2/13 21:55 od greg]

Link to comment
Share on other sites

No ta počítej nahlas se mnou - 2x práh cca 1500,- (nebo **** za 1000? ) 2x lakování 1500,- to máme 6 tis. Zbývá ti jen 4 tis na práci a klepířinu na té hnilobě. Tedy 2000,- na každou stranu. Pokud si počítá 200 za hodinu (což dost pochybuju) tak má na jeden 10 hodin ( což taky pochybuju ) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ono pokud tomu dopřeješ každý rok vystříkání dutin tak ty prahy přežijou auto. Kolega si vyvařil feldu a každoročně udělal dutiny - po 10ti letech měla na zadním lemu jednu jedinou bublinku - prahy bez chyby a to jezdila denně min 20 km. Pozink to nikdy nevidělo ;) Ono horší než pozink / nepozink jsou ty svařovaná místa.

Link to comment
Share on other sites

To mi ani neříkejte, že to bude stát tolik peněz :o:grr

Koukám, že nastala doba prahů u 406. Loni to byly pružiny (nebo předloni?). A co bude příští rok? Není lepší to auto opravdu ekologicky zlikvidovat?

Proto píšu v jiném vlákně o prazích, že je dobré investici do prahů dobře promyslet, protože to může být i více než 10 tisíc Kč (záleží jak to bude vypadat po uříznutí venk. prahů), protože dáš třeba 12 do prahů, pak se vy.ere něco s motorem (nebo podvozkem), a protože se opravily prahy, tak se dá opravit i ten motor, protože investice do prahů by byly vyhozený prachy a už v tom jedeš..., osobně si myslím, že dnes se taková oprava jako vyvaření spodku na 10 letém autě nevyplatí:bojim, radši prodat a koupit něco mladšího

Link to comment
Share on other sites

Prahy sem párkrát prodával, asi před dvouma rokama , asi 1500 za kus , tedka uz 1200 kus , osobne bych taky radsi vzal starsi origo (ty co sem tedka prodaval byly z roku 02 a vypadaly jak novy.) Můj klempíra neni nijak drahej,ale počítám že dvojku za kus by si vzal.Lak 1000-1500 kus , tak bych se taky přikláněl k tý desítce.

Měl jsem dva old modely , a obě měly díru, nevim už jestli v obou nebo jednom ale měly, a byl to rok 99. teď když sem přivez kombika tak sem provrtával odtokovou dirku a vyteklo na mě hodně vody ;) a při tom jak 406tky jdou dolu tak bych diru v prahu resil mozna az kdyby ho pulka upadla a cakalo mi to na nohy :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja nechaval delat levej prah v lete.. vyslo me to na 3300. V cene byla vymena prahu, vyztuzeni bodu na hever, protoze to bylo zborceny a zarazeny dovnitr, potom vystrikani dutin, nastrikani zespodu krupickou a nakonec prelakovani nejakym zbytkem laku co tam meli (nebyl to presnej odstin co mam na aute, ale nejklak mi to neva...)

Link to comment
Share on other sites

Vidím, že je cena stále stejná, těch deset táců chtěli i po mě, jak jsem psal v druhým příspěvku tohohle vlákna. Auta jsem se raději po roce zbavil, když jsou shnilý prahy, jak vypadaj jiný části kastle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...