Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Problem po pretesneni vstr. cerpadla


Marcos

Recommended Posts

Zdravim. Pred tydnem mi zacalo tect vstrikovaci cerpadlo, tak jsem jej nechal pretesnit. Pri demontazi jsem zaaretoval rozv. kolo srouby, tak mi ani rozvodak nemohl preskocit, a udelal jsem rysky na cerpadle a bloku, abych jej zas dal do puvodni polohy, protoze nemam zarizeni na nastaveni predvstriku, no a pri zpetne montazi, presne na rysky a v podstate jakkoliv natocim cerpadlem, nemuzu se dostat na nejake rozumne nastvaveni. Motor porad bile kouri, i po zahrati , a nejak se mu nechce do otacek, ma takovy neklidny chod. A nejak se prehriva. Co s tim? Asi mi poradite to jit nechat presne seridit, ze? Jenze v tomto stavu je to v podstate nepojizdne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud je čerpadlo správně sestavený a má seřízenej tlak, tak to fakt může bejt už jenom špatně nastavenej na rozvodech. Zkoušel jsi opětovně ho zajistit na všechny tři šrouby? Protože a? jsem sundaval čerpadlo Bosch nebo Rotodiesel tak jsem ho tam vrátil a nastavil zpátky nikdy žádný takhle nekouřilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, mam ho zajisteny jen na dvou sroubech, k tomu spodnimu se tezko dostava. Chtel jsem, ze az to bude ok, tak jej dotahnu na tvrdo. To by snad vadit nemelo. Zacinam mit cim dal vic pocit, ze to vazne bude posunute na rozvodech, i kdyz jsem se do ted te myslence vyhybal, protoze nechapu, jak by mi to mohlo preskocit. No uvidim, dnes odpoledne zkusim rozvodak posunout o zub, takze zas budu chytrejsi... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze, chyba byla na me strane. :grr Pri montazi cerpadla mi vypadnul ten klinek, a cele se to trosku pohlo, a proto ten problem. A to prehrivani bylo chladicem. Uz mi to trochu delalo drive, tak jsem jej cistil nejakou chemikalii, vytekl z nej sice takovy sajrajt, ale zjevne to nepomohlo. Puvodne jsem myslel, ze neotvira termostat, tak jsem jej vytahl, a delalo to dal. Tak jsem tam strcil temer novy chladic z P605 3.0, je sice mensi, ale uz je to v pohode, zadne prehrivani. Takze diky. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidíš, nemusel jsi do žádnýho servisu a přišel jsi na to sám. Jinak když bys to dělal znova tak ten třetí šroub co strkáš do setrvačníku, je dobrý přivařit třeba na delší svářecí drát a nemusíš si tam lámat ruce.Já to mám takhle udělaný a pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Po přetěsnění čerpadla(nechal jsem si to celý udělat u jednoho chlapíka,co má být spec.na diesely),mě to dělá asi přesně to co tobě. Po nastartování se to hádá,musí se to držet trochu na plynu,kouří to bíle i po zahřátí a je to nespálená nafta to poznám spolehlivě.V pondělí mu to jedu omlátit o hlavu,protože před tím to nedělalo,stálo to ranec a je to stejně na pi...!Tak že u tebe to bylo špatně nastavený na rozvodech?A? vím,čím to je a můžu ,,odborníkovi\"poradit.:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to mám snad hotový.Pohli mi trochu čerpadlem(zvětšili,nebo zmenšili předvstřik)a zdá se to být dobrý.Ten mechoš,co mi to dělal mi řekl,že kolega který to rozdělal si neoznačil polohu toho čerpadla když to vyndával a pak nevěděl,jak to má být přesně,jsou tam oválný díry na doštelování,dali to od oka,a vysrali se na to.Přetěsnění a seřízení čerpadla stálo 2500,-Kč a 1500,-Kč si řekli za práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...