Marcos Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Zdravim. Pred tydnem mi zacalo tect vstrikovaci cerpadlo, tak jsem jej nechal pretesnit. Pri demontazi jsem zaaretoval rozv. kolo srouby, tak mi ani rozvodak nemohl preskocit, a udelal jsem rysky na cerpadle a bloku, abych jej zas dal do puvodni polohy, protoze nemam zarizeni na nastaveni predvstriku, no a pri zpetne montazi, presne na rysky a v podstate jakkoliv natocim cerpadlem, nemuzu se dostat na nejake rozumne nastvaveni. Motor porad bile kouri, i po zahrati , a nejak se mu nechce do otacek, ma takovy neklidny chod. A nejak se prehriva. Co s tim? Asi mi poradite to jit nechat presne seridit, ze? Jenze v tomto stavu je to v podstate nepojizdne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Ten bílej kouř je určitě z nafty? neni to náhodou voda z chlazení, to by odpovídalo spíš tomu přehřejvání, když se ti profoukne těsnění pod hlavou nebo praskne hlava. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 Urcite to neni z vody, paru bych poznal. A voda neubyvala. Ten kour se dlouho dlouho drzi ve vzduchu. Pred sundanim cerpadla to jezdilo normalne, bez problemu. Az ted po namontovani to nejde uvest do puvodniho stavu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Kterou část čerpadla jsi rozebíral? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos Posted July 13, 2005 Author Share Posted July 13, 2005 Ja to nedelal, dal jsem to jednomu typkovi tady v Ostrave, delaji cerpadla, turba atd. Jinak, to cerpadlo teklo v podstate mezi tim blokem cerpadla a rozdelovaci hlavou, kde uz se napojuji trubky ke vstrikum. Kompletne jej pretesnil a seridil na stolici. Udajne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Tak pokud je čerpadlo správně sestavený a má seřízenej tlak, tak to fakt může bejt už jenom špatně nastavenej na rozvodech. Zkoušel jsi opětovně ho zajistit na všechny tři šrouby? Protože a? jsem sundaval čerpadlo Bosch nebo Rotodiesel tak jsem ho tam vrátil a nastavil zpátky nikdy žádný takhle nekouřilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Ne, mam ho zajisteny jen na dvou sroubech, k tomu spodnimu se tezko dostava. Chtel jsem, ze az to bude ok, tak jej dotahnu na tvrdo. To by snad vadit nemelo. Zacinam mit cim dal vic pocit, ze to vazne bude posunute na rozvodech, i kdyz jsem se do ted te myslence vyhybal, protoze nechapu, jak by mi to mohlo preskocit. No uvidim, dnes odpoledne zkusim rozvodak posunout o zub, takze zas budu chytrejsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Takze, chyba byla na me strane. Pri montazi cerpadla mi vypadnul ten klinek, a cele se to trosku pohlo, a proto ten problem. A to prehrivani bylo chladicem. Uz mi to trochu delalo drive, tak jsem jej cistil nejakou chemikalii, vytekl z nej sice takovy sajrajt, ale zjevne to nepomohlo. Puvodne jsem myslel, ze neotvira termostat, tak jsem jej vytahl, a delalo to dal. Tak jsem tam strcil temer novy chladic z P605 3.0, je sice mensi, ale uz je to v pohode, zadne prehrivani. Takze diky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Tak vidíš, nemusel jsi do žádnýho servisu a přišel jsi na to sám. Jinak když bys to dělal znova tak ten třetí šroub co strkáš do setrvačníku, je dobrý přivařit třeba na delší svářecí drát a nemusíš si tam lámat ruce.Já to mám takhle udělaný a pohoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcos Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Hm, prisel jsem na to, ale toho casu a nervu, co me to stalo... Jinak dik za tip, aspon budu vedet. Ale snad uz to nebudu nikdy delat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ráďa Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Po přetěsnění čerpadla(nechal jsem si to celý udělat u jednoho chlapíka,co má být spec.na diesely),mě to dělá asi přesně to co tobě. Po nastartování se to hádá,musí se to držet trochu na plynu,kouří to bíle i po zahřátí a je to nespálená nafta to poznám spolehlivě.V pondělí mu to jedu omlátit o hlavu,protože před tím to nedělalo,stálo to ranec a je to stejně na pi...!Tak že u tebe to bylo špatně nastavený na rozvodech?A? vím,čím to je a můžu ,,odborníkovi\"poradit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ráďa Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 tak to mám snad hotový.Pohli mi trochu čerpadlem(zvětšili,nebo zmenšili předvstřik)a zdá se to být dobrý.Ten mechoš,co mi to dělal mi řekl,že kolega který to rozdělal si neoznačil polohu toho čerpadla když to vyndával a pak nevěděl,jak to má být přesně,jsou tam oválný díry na doštelování,dali to od oka,a vysrali se na to.Přetěsnění a seřízení čerpadla stálo 2500,-Kč a 1500,-Kč si řekli za práci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.