Jump to content

Problém při startování - VYŘEŠENO


velkybanan
 Share

Recommended Posts

Ahoj všichni,mám jeden takový problém.Když nastartuju studený motor tak otáčky vyletí na cca 2000ot a pomalu spadnou na cca 900 a pak se zvýší na cca 1100ot.Dle mne to normální není.Na co si mám dát pozor?Co zkontrolovat?předem děkuji za věcné rady:super

[Edited on 24/4/13 17:39 by velkybanan]

Link to comment
Share on other sites

Pardon , jedná se o Peugeot 206 motor HFZ 1.1i 99

VF32AHFZE40540825

-------------------------------

Děje se mi to jen při studeném startu,ikdyž nastartuji a hned přidám plyn stejně to zakolísá.

přidávám dva obrázky

obr1 - před nastartováním

obr2 - hned po nastartování,ale až potom co se srovnaly otáčky

-------------------------------

zkusím o víkendu mrknout na ten krokáč a hned poreferuji

[Edited on 27/2/13 20:16 by velkybanan]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
U takhle starého auta bych to řešil systémem \"dokud to rozumně funguje, tak na to nehrab\":papa

co komentář to pomalu koupě nového auta :potlesk potřebuješ kšeft.

To jsem nějak nepochopil, jakej kšeft?:myslim Každopádně já ti neradím, ať kupuješ nové auto, ale ať nehrabeš na něco, co rozumně funguje. Tenhle systém se mně osvědčil v podstatě u všech starých strojů - ať aut nebo počítačů a jiné elektroniky.

Link to comment
Share on other sites

Kdybyste byl z Prahy, nabídl bych možnost vyzkoušet krokový motorek z mého automobilu, třeba bysme hned věděli kdeže je ten pes zakopaný! Dle mě vyčištění krokového motorku nepomůže, už si přesně nepamatuji ale myslím že se tamta hřídelka jaksi otáčí či posouvá a může to tam být vydřené.

Vstřiky jsou případně alespoň proměřené?

Link to comment
Share on other sites

Ajap:nemyslel jsem to zle :super

Altman:joo do Prahy je to trošku z ruky

Vstřiky??kdyby byly špatný tak to asi zlobí pořád nebo se pletu.

Dělá mi to vždy jen při studeném startu.

Nasturtuji otáčky cca 1200 pak spadnou na 900 a hned na 1100.

A když jsem zkoušel startovat a hned po startu trošku přidat plyn tak i v tom přidání to zakolísá tak nevím :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak potom co se auto rozhodlo žít svým životem a jet jen na 3 válce , jsem se pustil do testování proč?

jednou se mi to už stalo , ale cca po 3km to přestalo a jelo pak byl dlouho klid.Diagnostika neříkala nic.

Nocož pustil jsem se do rozebírání - > totálně jsem vyčistil klapku.Pak jsem se vrhl na vstřiky.Po vizuelní kontrole byl (doufám,že je to správně) 3. vstřik od rozvodů totálně zaprasený.Zde zjištěna porušená těsnící gumička(tu jsem vyměnil).A nefunkční 1.vstřik od rozvodů.

Dnes jsem koupil BOSH za 1886,- zítra namontim a uvidím.jen doufám,že to bude OK.No uvidíme:roll

Jen info pro amatéry jako jsem já :D pokud máte vyndanou rampu z motoru nezapomeňte buď vyndat pojistku od čerpadla nebo odpojit nárazový spínač.To překvapení , když jsem si chtěl stáhnout okénko a otočil jsem klíčkem až do 2. polohy:D . Asi tušíte co se stalo

[Edited on 23/4/13 17:39 by velkybanan]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...