velkybanan Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Ahoj všichni,mám jeden takový problém.Když nastartuju studený motor tak otáčky vyletí na cca 2000ot a pomalu spadnou na cca 900 a pak se zvýší na cca 1100ot.Dle mne to normální není.Na co si mám dát pozor?Co zkontrolovat?předem děkuji za věcné rady:super [Edited on 24/4/13 17:39 by velkybanan] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo181 Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 snimac teploty:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Zítra kouknu jak se chová a dám vědět - každopádně je tam cca 10 měsíců nový od Boshe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo181 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 su schemy na internete ako sa pomerat ci je funkcny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 tezko radit, v podpisu mas dva vozy, nenapsal jsi, o ktery se jedna tipuju krokovy moturek volnobehu, melo by stacit jej vycistit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Pardon , jedná se o Peugeot 206 motor HFZ 1.1i 99 VF32AHFZE40540825 ------------------------------- Děje se mi to jen při studeném startu,ikdyž nastartuji a hned přidám plyn stejně to zakolísá. přidávám dva obrázky obr1 - před nastartováním obr2 - hned po nastartování,ale až potom co se srovnaly otáčky ------------------------------- zkusím o víkendu mrknout na ten krokáč a hned poreferuji [Edited on 27/2/13 20:16 by velkybanan] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajap Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 U takhle starého auta bych to řešil systémem \"dokud to rozumně funguje, tak na to nehrab\":papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 U takhle starého auta bych to řešil systémem \"dokud to rozumně funguje, tak na to nehrab\":papa co komentář to pomalu koupě nového auta potřebuješ kšeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 tak jsem se k tomu dostal. pár fotek.A až to dám do auta napíši výsledek před čištěním 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 před čištěním 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Po čištění 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Po čištění 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Takže po vyčištění škrtící klapky a krokáče a následném znovu naučení jednotky problém stále trvá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajap Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 U takhle starého auta bych to řešil systémem \"dokud to rozumně funguje, tak na to nehrab\":papa co komentář to pomalu koupě nového auta potřebuješ kšeft. To jsem nějak nepochopil, jakej kšeft? Každopádně já ti neradím, ať kupuješ nové auto, ale ať nehrabeš na něco, co rozumně funguje. Tenhle systém se mně osvědčil v podstatě u všech starých strojů - ať aut nebo počítačů a jiné elektroniky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altman Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Kdybyste byl z Prahy, nabídl bych možnost vyzkoušet krokový motorek z mého automobilu, třeba bysme hned věděli kdeže je ten pes zakopaný! Dle mě vyčištění krokového motorku nepomůže, už si přesně nepamatuji ale myslím že se tamta hřídelka jaksi otáčí či posouvá a může to tam být vydřené. Vstřiky jsou případně alespoň proměřené? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Ajap:nemyslel jsem to zle Altman:joo do Prahy je to trošku z ruky Vstřiky??kdyby byly špatný tak to asi zlobí pořád nebo se pletu. Dělá mi to vždy jen při studeném startu. Nasturtuji otáčky cca 1200 pak spadnou na 900 a hned na 1100. A když jsem zkoušel startovat a hned po startu trošku přidat plyn tak i v tom přidání to zakolísá tak nevím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altman Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Hmm, co palivové vedení, tedy palivový filtr a sítko na čerpadle? Bylo už někdy čištěné? Bude potřeba všechny tyto věci jednu po druhé vyzkoušet a postupně vyloučit, jedině tak se to vyřeší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 pravda palivový čerpadlo jsem ještě venku neměl. Filtr 1 rok starý Až bude hezky pustím se do čerpadla a uvidíme. Díkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Tak potom co se auto rozhodlo žít svým životem a jet jen na 3 válce , jsem se pustil do testování proč? jednou se mi to už stalo , ale cca po 3km to přestalo a jelo pak byl dlouho klid.Diagnostika neříkala nic. Nocož pustil jsem se do rozebírání - > totálně jsem vyčistil klapku.Pak jsem se vrhl na vstřiky.Po vizuelní kontrole byl (doufám,že je to správně) 3. vstřik od rozvodů totálně zaprasený.Zde zjištěna porušená těsnící gumička(tu jsem vyměnil).A nefunkční 1.vstřik od rozvodů. Dnes jsem koupil BOSH za 1886,- zítra namontim a uvidím.jen doufám,že to bude OK.No uvidíme:roll Jen info pro amatéry jako jsem já pokud máte vyndanou rampu z motoru nezapomeňte buď vyndat pojistku od čerpadla nebo odpojit nárazový spínač.To překvapení , když jsem si chtěl stáhnout okénko a otočil jsem klíčkem až do 2. polohy:D . Asi tušíte co se stalo [Edited on 23/4/13 17:39 by velkybanan] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.