Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ELMAGNET - okruh chlazení


Guest Chozeluizskuner

Recommended Posts

Guest Chozeluizskuner

Dia mi hlásí zkrat na ELMAGNETu v okruhu chlazení. Přesněji to píše zkrat na +. Je možné pomocí multimetru změřit zda je to odpálenej ten vetil? nebo jestli je to v nějakém kab.svazku? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Nikdo neví jak změřit elektromagnetický ventil? Přijde mi zhovadilost vyhodit přes tisíc korun za ventil a pak zjistit že je zkrat jinde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Já bych právě potřeboval stručnej návod :( nebo spíš než návad hodnoty jaké bych měl při tom měření vidět když bude spálenej / nebo dobrej. Jsem truhlář a multimetrem umim zjistit tak co je + a co je - :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, to není na jednu větu, asi jako naučit se něco z truhlařiny.

Najdi ten elektromagnet.

Sundej konektor.

Pokud jsou tam 2 piny, tak je to snadné, pokud víc, tak je tam i zpětné hlášení polohy.

Multimetr přepni na ohmy, rozsah 200. Pro zkoušku si zkratuj měřicí hroty, ukáže se méně než 1 Ohm.

Měř na elektromagnetu, mezi žádnými piny by neměl být zkrat. Naměřený odpor té správné dvojice by měl být asi 6 ohmů.

Pokud něco odpálíš, tak se nediv, elektronika není sranda - být tebou, tak se do toho nepouštím - asi jako já do truhlařiny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

koblih69 : Kod teď přesně nevim... Mám ho ve starym telefonu co dofungoval. Ale psalo to zkrat na polu + elktromagnetickeho ventilu na chladící soustavě.

P607Olda : Jsou tam jen dva piny. Vim přesně kde ho najdu :) konektor taky dokážu sundat :) Takže pokad to dobře chápu tak pokud bude v pořádku, tak tam odpor naměřim, pokud bude chyba v něm, tak naměřim néně než 1 Ohm. To je brnkačka :mad:

A dá se tou mašinkou změřit i zda není někde přerušenej drát aniž bych musel hledat druhej konec kabelu? to asi ne co...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

merit draty od odpojeneho konektoru ovladaneho prvku zpetne bych nedoporucoval bez odpojeni druheho konce (tedy nejspis konektoru RJ motoru) ECU by mela mit na vystupech nejakou ochranu, ale lepe ji nepokouset

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Tak jsem ho měřil, a ukázalo mi to 10.0 pak 10.2 To znamená že by mohl bejt v pohodě? Ale aby to tedy nebyl opravdu ten bypass

V tejdu zajedu na dia a ještě to radši zkouknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás. Tiež som riešil chybu P1598 a omylom som vymenil snímač teploty chlad. kvapaliny. Už nikdy viac,radšej nechám vyhodiť koli tomu cely motor. Ešte,že stál iba 300 Kč. Žiadna zmena a to som ich ešte porovnával ohmmetrom,pretože mám problém s cukaním zahriateho motoru v zábere pri nízkych otáčkach. Neskor som vygooglil, že by to mohol byť problém s nízkym tlakom v klimatizácii, ale je to len moj názor a tu klimu teraz neriešim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...