Guest Chozeluizskuner Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Dia mi hlásí zkrat na ELMAGNETu v okruhu chlazení. Přesněji to píše zkrat na +. Je možné pomocí multimetru změřit zda je to odpálenej ten vetil? nebo jestli je to v nějakém kab.svazku? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Nikdo neví jak změřit elektromagnetický ventil? Přijde mi zhovadilost vyhodit přes tisíc korun za ventil a pak zjistit že je zkrat jinde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 No, tak z něj sundej konektor a změř odpor. Anebo jsou proseklé kabely, taky bys mohl změřit ohmmetrem při vypnutém autě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Já bych právě potřeboval stručnej návod nebo spíš než návad hodnoty jaké bych měl při tom měření vidět když bude spálenej / nebo dobrej. Jsem truhlář a multimetrem umim zjistit tak co je + a co je - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Hm, to není na jednu větu, asi jako naučit se něco z truhlařiny. Najdi ten elektromagnet. Sundej konektor. Pokud jsou tam 2 piny, tak je to snadné, pokud víc, tak je tam i zpětné hlášení polohy. Multimetr přepni na ohmy, rozsah 200. Pro zkoušku si zkratuj měřicí hroty, ukáže se méně než 1 Ohm. Měř na elektromagnetu, mezi žádnými piny by neměl být zkrat. Naměřený odpor té správné dvojice by měl být asi 6 ohmů. Pokud něco odpálíš, tak se nediv, elektronika není sranda - být tebou, tak se do toho nepouštím - asi jako já do truhlařiny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Dej sem přesně tu hlášku včetně kódu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 koblih69 : Kod teď přesně nevim... Mám ho ve starym telefonu co dofungoval. Ale psalo to zkrat na polu + elktromagnetickeho ventilu na chladící soustavě. P607Olda : Jsou tam jen dva piny. Vim přesně kde ho najdu konektor taky dokážu sundat Takže pokad to dobře chápu tak pokud bude v pořádku, tak tam odpor naměřim, pokud bude chyba v něm, tak naměřim néně než 1 Ohm. To je brnkačka A dá se tou mašinkou změřit i zda není někde přerušenej drát aniž bych musel hledat druhej konec kabelu? to asi ne co... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 merit draty od odpojeneho konektoru ovladaneho prvku zpetne bych nedoporucoval bez odpojeni druheho konce (tedy nejspis konektoru RJ motoru) ECU by mela mit na vystupech nejakou ochranu, ale lepe ji nepokouset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Já totiž ještě nestihl zjistit kam ten káblík vede... Ale doma se pokusim kouknout do schémat jestli najdu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart.lbc Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Trochu se zeptám, pokud je to EM. Ventil bypassu tak ten stoji cca 5000,- jinak na diagnostice je vidět procentuelně jak se pohybuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pengo Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 a nemal si nahodou takuto hlasku - P1598 obvod elektromagnetickeho ventilu, ovladanie ventilu bypass chladiaceho okruhu, skrat medzi dvoma vodicmi alebo skrat na plus? ja som mal tiez takuto hlasku ale nemam potuchy co to moze byt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Tak to bude ono. taky mam p1598 ....5000? to je slušnej oddíl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 bart.lbc: 1403kč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart.lbc Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 To máš tedy fakt levný, na můj model to je trochu jiný kafe Referenční číslo 00001338E1 Cena bez DPH 3 912,00 CZK Cena s DPH 4 733,52 CZK PROPORC ELMAG VENTIL CHL KAP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 To je ale něco jiného. To co jsi mi poslal by měl bejt termostat mě jde o 1323 33... Nebo si to aspon myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart.lbc Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 ty už můžeš mít ten novější termostat já mám 2004 RHR s fap tam celek stojí 6500kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 já mám 2005 a termostat mám asi ten co ty.. Ale podle mě nejde o termostat ale o ten druhej ventil co je hned za chladičem (modrej) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart.lbc Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 No jo tak to je ventil odplynění. Ten by měl upouštět vzduch do nádržky ze systému, ten je levnější a el.mag. ventil to je to je pravada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Tak jsem ho měřil, a ukázalo mi to 10.0 pak 10.2 To znamená že by mohl bejt v pohodě? Ale aby to tedy nebyl opravdu ten bypass V tejdu zajedu na dia a ještě to radši zkouknu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedro77 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Zdravím Vás. Tiež som riešil chybu P1598 a omylom som vymenil snímač teploty chlad. kvapaliny. Už nikdy viac,radšej nechám vyhodiť koli tomu cely motor. Ešte,že stál iba 300 Kč. Žiadna zmena a to som ich ešte porovnával ohmmetrom,pretože mám problém s cukaním zahriateho motoru v zábere pri nízkych otáčkach. Neskor som vygooglil, že by to mohol byť problém s nízkym tlakom v klimatizácii, ale je to len moj názor a tu klimu teraz neriešim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.