kodymj Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 čau lidi mám peugeota 306 cabrio 1.8 8v a mám problém s motorem.motor se klepe jako by se dusil a chvěje se i s nim i celá karoserie .výfuk jakoby prdí a jde hroznej dym .první den co se to stalo smrděl kouř od vyfuku po spalenym oleji,druhej den sem ho znova nastartoval a dym z vyfuku smrdel po benzinu jako kdyby byl málo spálenej nebo co.motor má jinej zvuk než předtím.kámoš mi poradil podívat se na svíčky ,vyndal sem je -dvě zleva byli celé od oleje ,třetí zleva byla trošku od oleje a ta čtvrtá nebyla vůbec od oleje.vyčistil sem je ,dal je zpátky a nic.pořád stejný.kontrolka motoru na palubce se rozsvítí jen někdy asi po zahřátí motoru.nevíte někdo co by s tím mohlo bejt díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ryusei Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Zdravím mám stejný/podobný problém 306 1.8 16V, nedávno se při prudkém sešlápnutí plynu auto rozklepalo jako kdyby vypadl jeden válec, musel jsem přidávat zlehka a nejít do tahu. Provedla se výměna svíček a pal. filtru a auto jezdilo +-400km nádherně, nyní se postupně začíná projevovat stejné cukání okolo 1,5-2k otáček a při delší jízdě se rozsvítí diagnostika vstřikování/přípravy směsi. Někdo nějaký nápad? Děkuji Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Musel bych to vidět,není problém na to hodit oko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Asi bych zkusil diag ta řekne více.Už jenom díky tomu že se ti rozsvící kontrolka motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 A tu právě mám;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 známej mechanik mi řek že by to mohli bejt pístní kroužky a je prej lepší koupit novej motor než se s tim srát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 za kolik děláš diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 To ukážou naměřené komprese,ale myslím,že to tak vážné nebude. [upravil dne 25/2/2013 06:27 PM od Trnkoš] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 jaký komprese:myslim?u opela mi týpek udělal diag. za 3 kilča a o žádných kompresech neříkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Spíše bych to tipoval na čidla.Pokud se neztrácí olej a voda samozřejmě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ryusei Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Škoda, že jsi z Prahy, zkusim najít v okolí někoho kdo dělá diagnostiku na Peugeoty. Vím, že kontrolka se mi rozsvícela na staré 306 (1.4) když byla lambda po smrti, ovšem tam to bylo líné, pak to cuklo a od 2,8k otáček se chovalo normálně, zde se to chová jakoby, že vypadne jeden válec a cuká se celé auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 olej ani voda se neztrácí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 To tady nemůžu napsat,mě zase vyrazej Nějak se dohodneme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 kompresní tlaky na jednotlivých válcích měly by být cca od 11 do 15 Bar.ale nesmí se lišit o více jak 2Bar.Provádí se to měřákem místo svíčky a startováním s vypnutým přívodem paliva a pak ti tlakoměr ukáže natlakovanou hodnotu (kompresi)na válci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 To tady nemůžu napsat,mě zase vyrazej Nějak se dohodneme To si asi vystřídal hodně zaměstnání \"zase\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 chlapy ,ještě sem s autem radši nikam nevyjížděl ,aby mě to někde nenechalo nebo mám s tim vyjet ? a říct co auto dělá? [upravil dne 25/2/13 18:39 od kodymj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 To tady nemůžu napsat,mě zase vyrazej Nějak se dohodneme To si asi vystřídal hodně zaměstnání \"zase\" Ale né,tady na fóru musí být člověk opatrnej,servis je můj;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 na co opatrnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 na co opatrnej Mě tady tenkrát někdo pochválil nebo doporučil a okamžitě to byla zakázaná reklama...A byl jsem vyloučen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodymj Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 aha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.