kubiq Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 Zdravím čím může být způsobené, že ukazatel paliva neukazuje kolik paliva je v nádrži, 2 problém je, že když jedu tak rafička otáčkoměru se silně chvěje nahoru a dolu? Jinak je něco na co dát pozor při sundavání budíků? nebo vše v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo181 Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 nevyskocil ti len konektor z budikov ? a ten otackomer sa trasie obcas aj mne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubiq Odesláno 25. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2013 ale mě se třese poměrně hodně, kde hledat chybu? mám tam výkyv že když jedu 50 ručička se nebojí skákat nahoru a dolu cca 5mm, bráno nadsazeně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. únor 2013 Sdílet Odesláno 25. únor 2013 chveni rucicky je nejspis spatnym moturkem v budicich, praskne tam osicka ozubeneho kolecka a pak to blbne u palivomeru muze byt rucicka napr. posunuta (mozna uz nekdo predtim budiky rozebiral a opravoval ? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubiq Odesláno 26. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2013 dobrá tak pokud budu brát že seženu jiné budíky kolik do nich investovat? za kolik se zhruba pohybují? přeci jen mám tuhle značku chvíli a z feldy a seauta tam jsem dával za budíky 100 tak jak je to u 306? A ještě doplním budíky jsou u 306 shodné? je jedno jestli tam dám z 1,9 nebo 16 jako mám já nebo 1,4? jak to tam je? dík [upravil dne 26/2/13 07:45 od kubiq] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murphylee Odesláno 26. únor 2013 Sdílet Odesláno 26. únor 2013 Z dieslů by ti nejspíše neměl sedět otáčkoměr. Přece jen ty motory mají jiný použitelný rozsah otáček. Mezi 1.4 a 1.6 by nejspíše rozdíl být neměl, ale ruku do ohně za to nedám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauromalus Odesláno 26. únor 2013 Sdílet Odesláno 26. únor 2013 Obávám se, že to nebude tak jednoduché. Laboroval jsem se dvěma budíkama v 306, tak v prvé řadě každý měl \"své \" najeté kilometry. Mám obavu, že i osazení kontrolkami bude různé, tedy benzin kontra diesel určitě. Doporučoval bych spíš jen výměnu motorku , tedy komplet elektromechanické části měřiče paliva. Sundavání budíků je v pohodě, pár šroubků, není nutné ani sundavat volant ( alespoň já jsem jej sundavat nemusel ) pouze kryty u volantu, a trochu zalomená ruka - odpojení konektorů. Rozebrání vlastní přístrojové desky je bez problémové. Jen je asi lepší definovat si polohu ruček měřičů ( jde to snad i pak zkalibrovat ) ale je to jednodušší. Ještě podotýkám, že se jednalo o 306 1,4 benzin z roku 2001 s elektronickým tachometrem, jak je to u mechanického nebo starších typů - nevím. Jo mimochodem, na aukru je nějaká přístrojovka za 150 kč ( kup teď ) z 1,6, ale stále netuším, co přesně vlastně máš za auto. [Edited on 26/2/13 11:39 by sauromalus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubiq Odesláno 26. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2013 mám 5dveřovou verzi z roku 1993, klasickou krátkou s tím kulatým kufrem ne kombíka ani sedana Jinak budíky za tech 150 jsem taky našel ale nevím jak by to bylo s jejich zapojení, momentálně mám ty mechanický odpočítávadla na budíky, tyhle mají ty digitální, tam to bude asi jinak připojený, ikdyž tenkrá u feldy byl stejnej konektor na hodiny i otáčky prohodil jsem budíky z novější a místo analog hodin jsem měl otáčkoměr, jak to funguje tady nevím. [upravil dne 26/2/13 16:47 od kubiq] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. únor 2013 Sdílet Odesláno 26. únor 2013 tech budiku je samozrejme nekolik typu, od tech s mechanickym nahonem az po elektronicke a nejsou mezi sebou zamenitelne, hod sem VIN kod, pokusim se podivat, co tam mas za typ budiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauromalus Odesláno 26. únor 2013 Sdílet Odesláno 26. únor 2013 Tak to tam ty budíky rozhodně nepůjdou. Pokud se pamatuju a že už je to dlouho, tak v 306 z roku 1993 byl palivoměr jako klasický měřák který snímal napětí z potenciometru na plováku ( jako u feldy ), ale můžu se plést , opravte mne, jestli kecám a prostě je to dávno. Otázka je stav plošného spoje budíků, kabelů a odporového snímače v nádrži a jeho ukostření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubiq Odesláno 27. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2013 ok, podívám se tedy po ukostření snímače a na spoje, snad to pomuže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 28. květen 2013 Sdílet Odesláno 28. květen 2013 zdravim všechny, na cabriu mi od začátku nefunguje palivoměr (chyba by udajně měla být v budíkách) moc mi to teda uplně nevadilo ale postupem času bych chtěl i toto pořešit, zajímá mě tedy jestli mi budou pasovat tyto budíky http://auto.bazos.cz/inzerat/23971412/budiky-Peugeot-306-S16GTi-20-16V.php popř. je možnost tam dát z new modelu? a ještě malej dotaz kterej do tohohle vlákna nepatří chci si objednat žárovky na new model čiže h1 h7, ktera je potkavacka? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 29. květen 2013 Sdílet Odesláno 29. květen 2013 Já mám new model a je tam H7+H7. Kde jsi vzal H1? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murphylee Odesláno 29. květen 2013 Sdílet Odesláno 29. květen 2013 Já mám new model a je tam H7+H7. Kde jsi vzal H1? Já na starém modelu mám H7 a H1 a potkávačka je H7 a dálka H1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke Odesláno 29. květen 2013 Sdílet Odesláno 29. květen 2013 ja mam zas na starem modelu svetla od jacobsona s tim zlutym sklem uvnitr a pouze h1 + h1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacobsoon Odesláno 29. květen 2013 Sdílet Odesláno 29. květen 2013 no mel sem za to ze tam mam h7 a h1, popravde sem to nezkoumal pac mam auto v garage a uz sem treti den imrvere v praci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 30. květen 2013 Sdílet Odesláno 30. květen 2013 Origo čiré mají H7 + H7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.