macho Odesláno 8. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2015 Tuning předních světel. Už mi došla trpělivost s těma bludičkama co mám místo předních světel. Při jízdě po dálnici mám někdy pocit, že když se přede mnou objeví na silnici kráter po bonbě, tak ho ani neuvidím :-) - první level byl nákup "jetých" světel na pokusy - druhý level bylo vybroušení a vyleštení vnější strany plexy - další akce bude rozlepení světel a vybroušení vnitřní strany plexy - finále bude představovat osazení čočkovým projektorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimBeem Odesláno 15. březen 2015 Sdílet Odesláno 15. březen 2015 Hele jak je to s legalností takového projektoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 16. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2015 TO JimBeem: jakýkoli zásah do světlometu je nelegální :-(. Druhým dechem dodávám, že světlo bude lépe svítit - ostřejší přechod (světlo/tma). Loni na technické mě upozornili se stavajícímy světly, že ten přechod mám hodně neostrý (svítí to i nahoru = oslňuje protijedoucí). Technik konstatoval, že to mají téměř všechny stará světla s vroubkováním. Jinak se mi podařilo jedno světlo bez poškození rozlepit (20 minut v horkovdušný troubě na 50 stupňů C).Až mě překvapilo jak to šlo snadno. Začal jsem s broušením plexi a velmi rychle jsem skončil . Konvenčníma nastrojema (ručně s brusným papírem) to není reálné dokončit v tomhle století Takže nakoupím brusný papír se suchým zipem a vrtačkou/excentrickou bruskou to snad půjde rychleji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 22. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2015 První verze leštění... Ješte to není uplně ideální. Ještě to musím trochu přebrousit/přeleštit. Ale je to dřina :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 27. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2015 (upraveno) Výměna spodního kulového čepu (LEMFÖRDER): Trochu naivně jsem si vyrobil přípravek na demontáž kulového čepu Nakonec musela celá těhlice z auta a na čep navařit matku a teprve s metrovou pakou to povolilo Tady už je vyhráno, ještě opravuji zalomený šroub držící krycí plechy Hotovo Nemá být kolem toho spodního kulovýcho čepu tak nějaký krycí plech? Odpovím si sám - má - dle serviceboxu je to díl 362306 Upraveno 28. duben 2015 uživatelem macho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 20. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2015 (upraveno) Výměna předních sedaček ze 407my Z důvodu jinné rozteče jsem použil pasovinu 5x40 respektive 5x50 - tady už vyvrtaný a vyřezaný závity s antikorozní úpravou Ten uhelník s přivařenou matkou to je držák bezpečnostního pásu, který jsem připevnil ke kolejnici. 407má ho má zřejmě chycený k B sloupku. Aby přístrojovka neblikala jako vánoční stromeček, je potřeba na červený konektor (airbag) a oranžový konektor (napínač pásů) připojit odpor cca 2R Pasoviny již na nové sedačce připraveny k montaži lyžin Tadáááá Pozitiva: Větší boční vedení Delší sedák = pohodlnější Rychlopáka na sklápění Sedadlo spolujezdce lze sklopit do podoby stolečku + možnost převážet extra dlouhé předměty Na zadních sedačkách je paradoxně více místa, jelikož jsou přední výše a maji velké vybraní Negativa: Sedačky jsou vyšší = sedí se výš Pracnost zástavby Nefunkční boční airbagy Upraveno 21. listopad 2015 uživatelem macho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 21. listopad 2015 Sdílet Odesláno 21. listopad 2015 Dobrá práce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 21. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2015 Nahrazení rozpadlé tlumící deky kapoty Nejdříve zpevnění bitumenovými pásy STP Anticor Nalepení tlumící deky GALDEN AERO WAVE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 21. listopad 2015 Sdílet Odesláno 21. listopad 2015 tak kdy dáme pokec ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 25. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2015 tak kdy dáme pokec ? Můžem někdy dát pokec v Lukách, třeba v Dolničce Teď jsem na týden pryč, tak potom není problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 2. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2016 (upraveno) Tak mě trochu vadilo, že sedím moc vysoko, tak jsem to radikálně vyřešil.Uřizl jsem cca 3 cm sedačky a navařil pásovinu pro uchycení pojezdu. Teď je to pecka Asi to není z fotky zcela patrné, ale 3 cm jsou poměrně dost Asi to udělám i u spolujezdce, ať je to stejný... Upraveno 2. únor 2016 uživatelem macho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaxvine Odesláno 5. únor 2016 Sdílet Odesláno 5. únor 2016 Jak ti šlo brousit/leštit to světlo vrtačkou nebo čim si to dělal? já to dělal takovou tou ruční mini bruskou a měla moc otáček a to plexi se mi pálilo (zbělalo)... nakonec sem se na to vyprd, ale do budoucna mě to stejně asi čeká... Nakonec jsem chtěl zvolit variantu vytvarovat přední kryt světla z plexiskla za tepla, ale k tomu sem se taky ještě nedostal, dělám teď na autě milion jiných věcí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 16. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2016 Brousil jsem to takovou malou pneumatickou vibracni bruskou v kombinaci s ručním broušením, ale je to hrozna práce. Také mi to na dvou místech zbělalo. Z dálky to ale není vidět. Každopádně jsem to zatím odložil na neurčito Tvarování předního krytu světla asi není legrace v domácích podmínkách ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 23. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2016 Odešli mi dvě zhavící svíčky a startování v mraze už bylo celkem dobrodružství, tak jsem si je nechal vyměnit. Nechtěl jsem podstupovat riziko zalomení žhaviček v domácích podmínkách a následnou demontáž hlavy. Žhavičky byly měněny naposled před 9-ti lety!!! Dle info od mechanika, při předchozí výměně mazaně použili na žhavičky nějakou spešl pastu, takže se jim to podařilo nedestruktivní metodou. Nyni opět startuji na brnk. Další věc, která mě pálela bylo zakopávání motoru za studena na volnoběh a neplynulý tah v nízkých otáčkách, nechal jsem tedy demontovat vstřikovače a po opravě 2 kusů si teď motor jen ševelí a asi se i vrátili minimálně 2 ztracený koně z výkonu Ještě mi měřili kompresy ve válcích a prý je to v pohodě (v toleranci) což při najetých 382 tisích už nemusí být samozřejmostí A když už se v tom vrtali, tak opravili potrubí kolem katalyzatoru, byly tam už nějaké dirky, Každopádně spokojenost se servisem Trnka ve Vysočanech foma2805 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaxvine Odesláno 23. únor 2016 Sdílet Odesláno 23. únor 2016 (upraveno) Tak sem jsem se k těm čočkám zase vrátil po tom co jsem si to tady oživil, a dostal jsem náhodou dvě světla s utženýma držákama zadarmo jsem se do toho zase pustil... Kryt jsem vybrousil vibrační Delta bruskou drsností 40 aby to bralo pak jsem snižoval 120.280 až na ručních 400,600,800,1000... No za dvě hoďky jsem to měl, ale je potřeba to pořádně doleštit brusnou pastou, snad to bude průhledný Čočky už jsem objednal z ebaye, HID sadu mám doma... Takže mám tak měsíc čas než mi přijdou abych dodělal oba kryty a půjdou na auto Asi založim téma v Tuningu abych se s váma podělil o zkušenosti a o to jak to vypadá Jinak se o to hezky staráš EDIT: -brousil jsem pouze prostor před potkávačkama z důvodu abych zachoval i původní dálkově světlo (po vybroušení krytu pře dálkou by to svítilo na prd) a hlavně aby na světle zůstala Homologace E ... což mi možná nepomůže když se v tom cajti budou rejpat, ale možná taky jo Upraveno 23. únor 2016 uživatelem jaxvine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 23. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2016 Určitě založ nové téma, více lidí to bude zajímat, tady to může zapadnout. Taky se k tomu broušení asi vrátím, tak nějak se ty starý popelnice nechci zbavit a baví mě to "tunit" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 18. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2016 (upraveno) Tak je tady pravidelný servis: Olej Total 10W40 Olejový Filtr Naftový filtr Vzduchový filtr a pak ještě přišel na řadu termostat, při velkých teplotách a vyšším zatížení (především na dálnici) lezla teplota nad 90 stupnu. Tak uvidím jestli to pomůže. Každopádně samotný výměna je pěkný opruz, termostat se nachází na výstupu vodní pumpy tj. sundat pravé kolo a podběh a pak po lokty se zabořit do útrob a povolit 3 šrouby (klíč 10). Termostat je vybaven převlečným těsněním a vkládá baňkou do motoru. Při té příležitosti jsem vyměnil chladící kapalinu. Naředil jsem to téměř 1:1 takže do nějakých -35 stupnu. Vzduchový filtr již volal po výměně Další výměna oleje mě čeká přesně ve 400 000km Upraveno 18. duben 2016 uživatelem macho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macho Odesláno 20. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2017 (upraveno) Výměna spojky: Přestože se z P406 stal tzv. záložák rozhodl se mě trochu potrápit a rozpadlo se vypínací ložisko spojky a také při tom se zavzdušnila hydraulika ovládání spojky. Jelikož jsem na to nespěchal a nechtěl jsem "utrácet" za servis, vrhl jsem se na to sám. Jelikož se to stalo začátkem prosince a přišla zima jako v rusko, dodělal jsem to až nyní. A jak už to tak bývá narazil jsem na další věci, které si žádali nápravu, více viz foto. Převodovka je dole Pohled na setrvačník Nápravnice obroušená a přelisované všechny silentbloky včetně těch na ramenech: Hadice s odvětráváni kliky na několika místech poškozená: Hadice chladicí kapaliny vypadala hrůzostrašně, tak jsi ji preventivně také vyměnil Nakoupené díly: A poslední nejdražší díl - nová hydraulika spojky: Už proběhla zkušební jízda a zda se že operace se povedla Trošku komplikace nastala při demontáži nápravnice, jeden šroub nešel povolit - protočila se matka uvnitř karoserie, musel jsem dutinu provrtat, matku přivařit a otvor zavařit. Jinak rozpočet všech dílu na tuhle opravu je 10 300,- což je skoro polovina hodnoty auta :o( Upraveno 20. duben 2017 uživatelem macho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 Ale pěkná práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza3008 Odesláno 20. duben 2017 Sdílet Odesláno 20. duben 2017 Krásná práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.