Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaké závady vás potkaly u VTi??


pažout.307

Recommended Posts

Zdravíím chlapi

Všude se tady rozebírají THPčka a jejich závady, a jakožto majtele VTička by mě zajímalo, co se někomu pokazilo na něm.....

Třeba já jsem slyšel něco o protáčejících se rozvodech.

A mohly by mi někdo vysvětlit, jaký je rozdíl pokud motor nese označení EP6??

Jen se pochlubte :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EP3 =1.4 vti 95 koni , EP6=1.6 vti 120 koni (nepliest si to z motorom EP6dt,EP6dts,EP6CDT maju turbo ) cize rozdiel medzi ep3 a ep6 je len v obsahu.Konstrukcia rovnaka,nepriamy vstrek.

Vti sa objavili udajne karbonove usadeniny ktore nik nevidel :D preto sa pridava aditivum do paliva koli odstraneniu toho karbonu.Mnozstvo ludi menilo vodne pumpy koli unikom chladiacej kvapaliny,termostaty,cidla teploty,napinak rozvodu,pripadne staznosti na spotrebu oleja plati pre prve \"vydania\" tychto motorov.Ak ma este niekto nieco nech sa paci toto som sa docital na fracuzoch.Inac tie vti slapu dost dobre

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, děkuji za osvětlení toho kódu, ale měl jsem na mysli že např. v serviceboxu je na výběr 1.6 VTi 120 tak potom 1.6 VTi 120 (EP6) nemůže to být pouze nějaká novější vývojová verze??

Ano, o těchto závadách jsem též slyšel, ale to podle mě není nic drastického, až na tu spotřebu oleje...... do kdy se počítá \"prve vydania tychto motorov\" ?? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Nechcel som zakladat novu temu, tak to hodim sem. Vie mi niekto povedat, ze aky je rozdiel medzi motormi EP6 (5FW) a EP6 C (5FS). Hladal som na fore a aj na webe a nenasiel som k tomu takmer nic. Len mozno jedno, dve francuzske fora sa tomu venuju, ale kedze po francuzsky neviem nie som o nic mudrejsi. Ale nejak mi to vychadza tak, ze by to mohlo suvisiet s Euro normami (EP6=EURO 4, EP6 C=EURO 5;v podstate tak ako uvadza vyssie spartan), ale nie som si uplne isty. Vie niekto viac? Resp. je v nich nejaky konstrukcny rozdiel, alebo ak to je len tymi normami , tak je to osetrene len nejako softwarovo alebo nejakym spec. nastavenim (nie som automechanik, neviem ako take nieco funguje, len sa domnievam...)?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak este som trochu googlil a nasiel som este toto: https://fr.wikipedia.org/wiki/Moteur_PSA/BMW_EP

Sice neviem po francuzsky ale nejako mi z toho vychadza, ze ta zmena resp. rozdiel je prave v tych emisiach resp. norme EURO. Konkretne o tom (asi :-) hovori treti odstavec (ÉVOLUTIONS) : \" Les nouvelles normes Euro5 conduisent à une optimisation des moteurs. L\'EP6CDT remplace l\'EP6DT, il gagne 6ch pour des émissions moindres. De la même manière, l\'EP6C remplace l\'EP6 et l\'EP3C remplace l\'EP3.\"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukal jsem do elit vivid autodat co mame v praci a jak rikam jediny rozdil co jsem nasel je ve emisich a ve spotrebe s E5 ma o 0.5 nizsi spotrebu nez E4 ...ale take by me zajimalo jestli to je pouze softem v RJ a nebo jinejma upravama....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Mám 1.6 vti 88kw. Jakou skratku mám to nevim musel bych proskoumat asi technyčák ale auto mam 18 měsicu a servis jsem kvuli závadě navštivil jednou po 6 měsicich. Dvakrat se mi stalo že za jizdy kdy motor už byl dávno zahřátý mi zničeho nic chcípnul.Žádná kontrolka nic. Auto jsem omrknul skusil nastartovat a jeli jsme dál. Na diagnostice našli pouze lehce zvýšenou teplotu kterou já na budíkách nezaregistroval-do tedka vždy 90. Udělali 1.poštelováni rozvodů 2.poštelovali bohatost směsi 3.nahráli nový softver v řidici jednotce. Od té doby jezdí jak má.:papa

[upravil dne 8/5/13 12:32 od mirda27301]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...