Patrius83 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Zdravím. Mozno mi budete vediet poradit a stretli ste sa uz s obdobnym problemom. Viem ze dovodov moze byt 1001, ale priznaky su jasne a to, ze auto naskoci az vtedy, ked otocim klicem do druhej polohy a pockam asi 20 sekund, proste ked zhasnu kontrolky. Vecsinou to proste len tocí jak besne a nic, nic a nic. Palivove cerpadlo som vylucil, je tam dane nove, baterka taky ok, imobilizer taky ok. Uz si nevim rady a v servisu take ne. Dekuji za vsechny postrehy nebo rady. je to old model 1998, 1.8 16v. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 horší případ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 jezdim porad na rezervu, mozna ze se doopravdy kouslo cerpadlo od nejakeho bordelu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Jezdím pořád na rezervu je cesta do pekla, tím spíš u tak starýho auta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 je ale zajimave, ze jeste nikdy se mi nestalo, zeby auto i po 3 dnoch na mraze nenaskocilo, a po 2 dnoch necinnosti v garazi v + teplote proste nejede. Moze to mat nejaku suvislost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 po otoceni spinacky do 2-polohy,zabzuci ti cerpadlo v nadrzi? [upravil dne 24/2/13 11:10 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 po otoceni spinacky do 2-polohy,zabzuci ti cerpadlo v nadrzi? [upravil dne 24/2/13 11:10 od krtek 2] ano zabzuci a po 5 tich sekundach sa normalne vypne. Neviem ci to robi kazdy peugeot, ale fakt musim cekat v tej druhej polohe akoby sa elektrika pomaly dostavala do obvodov a potom to v pohode nastartuje. Na jedno otoceni klicem az do startu to NIKDY nechytne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 no malo by ti bzucat okolo 4 sekund po otoceni klucika do 2 polohy a potom by si mal tocit ,snimac kluky bude asi ok ked ti to bzuci skus si natankovat normalne aby ti nesvietila rezerva a vyskusaj to ci sa to zlepsi,sviecky filtre mas v poriadku|? ,vzduchovy ,palivovy filter?,kedy si ich menil ?ak si ich vobec menil,chcelo by to skontrolovat ci hadze iskru na sviecky pri startovani ak ano tak to bude nizkym tlakom paliva bud malo benzinu nevykonne cerpadlo alebo ucpaty palivovy filter,ak isku nehadze treba badat dalej moze to byt viac veci klukovy snimac imobilizer atd [upravil dne 24/2/13 12:06 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest servisman Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 zkusil jsi startovat i druhým klíčkem? třeba blbne spojení mezi imobilizerem a spínačkou ,už se tu něco podobné taky řešilo [upravil dne 24/2/13 13:00 od servisman] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 praveze som skusal uz vsetko hore zmienovane, filtre boli kontrolovane v servise, su ciste, sviecky neviem, mohla by to byt eventuelne ta zavada vzhladom nato ze auto nestartuje iba v plusovych teplotach a ked je uz motor zohriaty tak bez problemu. Ako zistim prosimvas ci hadze sviecka iskru? som laik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 vyberies zapalovaciu rampu drzi ju 6 skrutiek s imbus hlavickov (ten cierny plast na ventilovom viku) vymontujes jednu sviecku a zastrcis ju do tej rampy a sviecku ukostris napr kablikom tak ze spojis nim zavit sviecky s kovovov castov motora ,zapojis konektor do tej rampy,potom vytiahnes poistku palivoveho cerpadla (myslim ze je to 10 amperova poistka cervenej farby v poiskovke v motorovej casti)koli tomu aby ti nesiel nespaleny benzin do katalizatora ked budes startovat , a potom bude jeden tocit motorom a druhy sleduje ci sviecka hadze na elektodach iskru alebo nie [upravil dne 24/2/13 13:20 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 asi budem za trottla, ale ako zapojim sviecku do zapalovacej rampy? co to je ta rampa? a aky konektor mam zapojit na rampu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Pokud se takhle ptáš, odvez to do servisu a budeš mít klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 jo ja vim, diky za podporu, v servisu co chcteji za premeranie svicky? Neneham sa okradat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 zapalovacia rampa (zapalovacia cievka) je to modernesjsi system zapalovania cize uz tam niesu zapalovacie kable ktore vedu z cievky na sviecky ako v starsich autach ale ta cievka je rovno napichnuta na sviecky keby si tu cievku (rampu )vybral vedel by si hned kam strcit sviecku ,na spode ma 4 vystupy ktore sa pri montazi do auta nastrcia priamo na sviecky, ten konektor sa napichne na rampu (je to privod elektriny) aby rampa fungovala ,ale vidim ze nemas zakladne pojmy o funkcii motora tak to radsej odnes do servisu fakt http://www.autokelly.sk/?gclid=CJnXhbCVz7UCFUjwzAodZH0A9A#PATH=3345620;4246625;4246649;4246941;4375957;4375991;4375994|CT=5|PCT=4|PDID=3088077 tu mas tu rampu sviecku strcis do hociktoreho vystupu na spode mas tam 4(vystupy) [upravil dne 24/2/13 14:37 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Odkaz na AK nikdy nefunguje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 tak potom tu mas fotku ta prva je fotena od spodu pohlad prave na tie 4 vystupy, dalsie fotky si nevsimaj su uz fotene po ciastocnom rozobrati tej rampy nech ta to nemyli [upravil dne 24/2/13 15:02 od krtek 2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrius83 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 uz som to pochopil a skusim to, nevizera to byt tazke, dakujem za vase rady a hlavne trpezlivost, diky cau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Problém je v tom, že svíčku nijak neproměřiš a to, že hází jiskru venku neznamená, že jí bude házet i vevnitř. Když házet nebude tak co? No můžeš vzít jinou svíčku a opakovat to, nakonec koupíš svíčky nový (né že by to bylo na škodu) a problém bude dál... nakonec utratíš víc než kdybys to odvezl do servisu. Ve finále zjistíš třeba, že je to snímač na klice ... Neber to nijak ve zlém, ale tyhle metody chtějí trochu zkušenosti, jinak pořád jen kupuješ a kupuješ... [upravil dne 24/2/13 16:37 od koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 jj suhlasim chce to trochu praxe vediet co a ako dalej ale nic tym nepokazis ak to spravis hlavne vytiahnut poistku od benzin cerpadla aby ti to nenachcalo benzin do katalizatoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.