Jump to content

Na 406 v obchodoch pomaly miznú diely


Propolis
 Share

Recommended Posts

dilu je vsude 3 ().() :D hlavne rozebranych aut hodne pribylo a ceny origo pouzitych dilu hodne klesly, dneska rozebira a prodava kde kdo, spis bych rekl, ze poklesl zajem kupujicich a hlavne se zvysil tlak na cenu, kolikrat by to lidi chteli zadarmo a jeste namontovat

Link to comment
Share on other sites

Mám 406 coupe a niektoré diely už mám problém zohnať, v obchodoch kde ich bežne mali už akosi nie sú. Akurat na ebay som ponachadzal nejake kusy s ultra vypredajovou zlavou.

Mam sa zacat obavat, ze budu nedostatkovym tovarom ?

Pěkná kravina ... dílů je hafo, ceny šly dolů, takže super ;)

Link to comment
Share on other sites

Ferry, nezlob se, ale mě se občas zdá, že prodejci upadli hlavou na zem. Ty ceny za STARÉ díly jsou přemrštěné a v podstatě zneužívají situace, do které se kupující dostal (nutně potřebuje díl = zaplatí cokoli). Chápu, že rozebrání, skladování, balení, odeslání, inzerce, neustále odpovídání na poptávku,... - to se musí zaplatit, ale rozumné ceny by zvedly množství prodaných dílů. Koupit auto za 5.000,-- a rozprodat ho za 50.000,-- mi přijde nemravné.

Link to comment
Share on other sites

Myslím,že řada 406 je na tom teď s ND nejlíp, dolů šly ceny jak nových dílů, tak na vrakovištích , vzpomínám na rok cca 2005, kdy jsem za pumpu do nádrže dával přes 7000kč :o, prodejci totiž dobře vědí, že mají posledním možnost prodat--jsou to už vozy staré a většina majitelů je chce jen dojezdit a už do nich neinvestovat a pak koupit novější auto

Díly do vozů s karoserií coupé byly vždycky hůře k sehnání, je to logické--bylo vyrobeno nepoměrně méně kusů nových vozů=potřeba menšího množství ND=vyšší cena, je to tak u všech značek.

Link to comment
Share on other sites

Jinak koupit dnes za 5 rozprodat za 50--ty doby jsou pryč...,navíc kdo to kdy dělal tak ví, že s tím je spousta práce, někdy i nervů se zákazníky a poštou, nemluvě o prostorech k tomu potřebných..., a otázka mravnosti--pusť si večer televizi ;)

Link to comment
Share on other sites

Jo Peto jses trochu mimo jak pise Ozzy,druha vec je cena starsich dilu vsude se toho vali a je to za pakatel a pridavat veci 0-30% novejch je nemravny,kdo na to na si koupi novy a kdo ne je vdecnej za starsi ,doba je naprd,ze nektery lidi davaji jen stary dily protoze nemaji penizea znam jich dost

Link to comment
Share on other sites

je to jednoduche a je to tak vsade cim je ponuka nahradnych dielov vecsia a zaujem o ne mensi (kupujuci) tak aj cena ide dole a teraz je ponuka velmi velka ako tu uz niekto spomenul ja som teraz objednaval plechy na 406 sedana a ceny boli velmi prijatelne,kupecok na ND je malo a tym padom aj cena je logicky vyssia

[upravil dne 24/2/13 11:19 od krtek 2]

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Co se rozprodávání týče tak naprosto souhlasím s ozzy56. A celkově mi příjde že zrovna na 406 je dílů nejvíc, nových i použitých a často za pár korun. ;) Aspoň ve srovnání s novějšíma autama.

Link to comment
Share on other sites

To jsi hodně těžce mimo mísu, koupit auto za 5 a rozprodat za 50. Taková doba nebyla nikdy - možná tak u kradených.

Dnes spíš prodávající vraků a bouraček chtějí totéž jako za nepoškozené auto, z auta se většina věcí vyhodí a zbytek prodá za cenu sběru. Kdysi jsem holý 1,9D z 205 vyhodil za 10tis a do týdne byl pryč, zač a jak dlouho se prodává HDI, hm? Leželo mi tu pod stolem 2 roky a nakonec udělalo radost aspoň Medvědovi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...