mracek25 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 ahoj jakej mate nazor nebo zkusenost nove auto najete 2900km a stale problikavani hlasky nebezpeci ucpani fitru Fap.Jiz jednou reseni navstiveni auto.servisu provedena nucena regenerace a ze nic jineho nenasliStale ale varovani problikava je to normalni?Hlave to dela v zatahu kdyz tomu slapnu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Jedině diagnostika, takže tě stejně návštěva servisu nemine. A hlavně máš na to záruku, tak ať to na ní vyřeší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 nevíte jak to je s nahradnim vozidlem.Jak to funguje co to stoji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhnat Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 ak máš auto na leasing, tak si pozri zmluvu a aj zmluvu o Havarijnom poistení, tam by to malo byť písane kedy máš nárok na náhradné auto. Ďalej autorizák poskytuje náhradné vozidlo,ak závada na aute často opakuje a jej odstránenie bude trvať dlhší čas, alebo závadu neodstránil v dohodńútom termine. Inak ak budeš platit v autorizáku za náhradné vozidlo, tak suma môže byť vyššia ako v autopožičovni. Jedna rada: Každú opravu či zásah v servise do svojho LEVA daj zpísať do servisnej knižky a pýtaj si aj všetky protokoly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajap Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Když jsem přikupoval záruku, tak tam psali v podmínkách, že mám nárok na bezplatné náhradní vozidlo v případě opravy přesahující jeden den. Předpokládám, že v zákonné záruce to bude totéž. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 ja mam auto za hotovku musim mrknout na havarijko jak to tam je ale jako tak v zaruce peugeot negarantuje nahradni vuz?K cemu pak je ta dobra rada vse zapsat do servisky atd.?Jak se resi kdyz si s autem neví např. rady! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhnat Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Neviem ako v CZ ale na SK je asi tak to môj problem bol v tomto.Auto som kupoval podľa obchodného zákonika a nie podľa občianského auto šlo na firmu. 29.10.2009 som kúpil nového partnera tepee 1,6 HDI 75PS Od nova triaslo kolesami na letných to bolo od 130km/h a na zimných sa hranica posunula ku 145km/h.A pri cúvaní búchala predná náprava,ako keby strelila sturna, Počas dvoch rokov to riešili a nevyriešili, menili sa otoče na tlmičoch,stlpik, gumy na strunách /uloženie/riadenia,sielntbloky na ramenách tie až na moj podnet a ešte som si ich zaplatil.Vrchol všetkého bol keď sa mi toto leto ziajzdili vonkajšie hrany pneumarýk na zadnéj náprave,na geometrii všetko v poriadku.Počas tých 3 rokov čo som ho mal ináč nič okrem hore popísaného problému.Zakaždým prezutím auta 2x vyváženie 2 servisoch raz pneuservis a raz autorizák. Zjazdené gumy to hodili na funkčnú vlastnosť vozidla, že vždy sa volí kompromis. Moja chyba bola v tom že nič nie je zapísané v servisnej knížke,že čo sa reklamovalo a či to bolo odstránené a vždy sa podpisoval len protokol o prebratí auta, že však to je v PC uložené čo na ňom robili. A ani u dealera sa nepochodilo. A tá chyba o zápisoch a protokol bola dosť vážna. Na jednom fore som čítal o majitelovi 407,ktorý mal tiež problémy s nápravami a po zjazdení sady gúm, mu bolo oznámené že je to funkčná vlastnosť vozidla.Tak vzal protokoly a vyhlásenia dealera a servisu dal to preložiť do francúzštiny a nechal to právnikom poslať do Francúzska výrobcovy. Odpoveď bola vrátenie auta a na výber dostal peniaze alebo 607. Vzal si peniaze. Neviem či to je pravda, ale písomné prehlásenia imortére a servisu nie su na škodu pri reklamovaní, lebo sa je o čo oprieť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted January 11, 2014 Author Share Posted January 11, 2014 ahoj tak jsem skoro po roku spatky.Po oprave v peugeotu a to nahrani nejakeho novějšiho sw do řidicí jednotky vse bylo vpořadku,ale dnes opet se hlaška ozvala a to je tento mesic po druhe?nNajete mam 10tis a v březnu konči zaruka a nerad bych řešil po zaruce vyměnu filtru kterej je pěkne drahej klidne až 30tis.Proto se ptam zda se nekomu take občas tato hlaška na novem aute ukaže zda to je normalni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maco82 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Ahoj, jaký máš motor? a jaké jezdíš trasy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Ahoj mám 1.6 Hdi 68kw a jezdím trasu od 10km-50km.Celej rok jsem jezdil bez problemu a ted hlaška blikla už dvakrat tak se bojím že se to bude opět stupňovat a budet to blikat co chvilku.Jezdím i stylem ,že nedusím motor a držím ho v otačkách pěkne 50km/hod na troječku atd.Tak nevím zda ješte počkat nebo zavolat do Peugeotu,že se mi opět hlaška objevuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maco82 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Také jezdím denně cca 12km do práce a motor se ledva zahřeje, pak 2-3x do měsíce 100km trasy... během vánoc při teplotách kolem 0°C jsem se setkával s cukáním studeného motoru, možná je to stejný problém s regenerací jako u Tebe, akorát že mi nic nehlásí (nemám WIP obrazovku), pokud se to bude opakovat tak se objednávám do servisu Jinak v už. knížce je napsáno: Počátek stavu zanesení filtru pevných částic je oznámen dočasným rozsvícením kontrolky, doprovázeným zvukovým signálem a hlášením o riziku ucpání filtru pevných částic. Jakmile to dopravní situace umožní, regenerujte filtr jízdou rychlostí alespoň 60 km/h, a to až do zhasnutí kontrolky - zkus tohle a pokud nepomůže tak do servisu... (v záruční době mají tři pokusy na odstranění stejné závady... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mojo2 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 s HDI zatim nemam zkusenost, ale neni nahodou potreba doplnit aditivum do FAP? nebo to se objevuje jina hlaska? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 mě pravě hlaška jen problikne a vedle najetých km se rosviti truhelnik s vykřičnikem a po chvilce zhasne. ADITIVUM je vpořadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maco82 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Hmm, tak zkus servis, možná na něco přijdou, a pokud Ti končí záruka v březnu tak radši teď než pak za drahé peníze... každopádně pak dej vědět jak jsi dopadl, celkem mě to zajímá... díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 no mě spíš zajima zda to je normalní při 10tis km jinak tam určo volat budu tak,ale zjištuji aby mě třeba neobyli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onkel Konrad Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 noumání to není... rozhodně jeď do servisu a na dia. Moje auto má najeto 133 tkm a o regeneraci vůbec nevím (3x ťuk do dubu). Na regeneraci je dobrý jet delší dobu ustálenou rychlostí, pokud jezdíš popojížděčky v průměru 30 km, kdy neustále brzdíš/zrychluješ, tak nemůže nikdy regenerace pořádně proběhnout a evidentně mohlo dojít k mnoha přerušením,což časem vede k ucpání. Nová generace 1,6 HDi motorů je 8 ventilová a prý to vede k nutnosti častějších regenerací. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Tak odezva servisu je,že mi v ramci dobrých vztahu provedou nucenou regeneraci přes diagnostiku,ale že toto není na zaruku,že to je v rohraní zakazníka jak s autem jezdí a,že blikaní varovneho trouhelníku a hláška Fabka je jen informativní pro řidiče,že je potřeba provést regeneraci.Tak už nevím kde je pravda a jake mám práva když je auto v zaruce a Fabko se řeší už od necelích najetých 2000km kdy až po druhe navštevě se přehral SW a byl necelej rok klid a ted opět se hlaška oběvuje.Je,ale možne,že jen ja si stěžuji na tuto hlašku a nikomu to neděla?Je to opravdu jen má chyba?To všichni jezdí deně plynule jizdy 50-100km,že jim regenerace proběhne aniž by je hlaška potkala jako mě?Musím říci že znám hodně lidi co jezdí jen krátke trasy a dieslem a nikdo nemá sice Fabko,ale jsou vklidu.Tak ted hledám fakta jak to stím fapem je,ale nevím kam se ozvat?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Kam jezdíš do servisu:grr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Až tě to přestane bavit, tak zajeď do Bystřice n.Pernštejnem. Vypadá to, že je to jediný spolehlivý autorizovaný servis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mracek25 Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Ja jezdim do Kunovic-Zlínský kraj a mam pocit jako bych neumel jezdit s aute.Ja mel před tím benzín a bez problemu .Myslím že se kněmu přište vratim,ale fabko je otazka času i u benzinu.Je ta hlaška opravdu jen ma chyba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.