oni Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 tak dneska mi presel jit ventilator topeni, ale zvlastne, na polohu klicku kdy se rozsvitej kontrolku se vetrak toci, ale nejde regulovat. nastartuju a nic. tady jsem se docetl, ze spinacka, ale na cervenym i oranzovym napeti je, modrej nic a cernej co by mela byt kostra,tak kostra neni. nebo kdyz promerim cervenej a oranzovej vuci kastli,tak napeti je, vuci tomu cernymu ne. pak jsem promeroval konektor co jde primo do vetraku, cernej a cervenej,tak napeti je na cervenym jak vuci kastli tak vuci cernymu kabelu. Podotykam, ze mam webasto a webasto vubec nejede, kdyz ho zapnu, tak ovladac blika, ale motor nejede. tipoval bych to asi na spojenim s nim. prikladam foto kabelu od spinacky. veskere pojistky jsou ok, jak pod volantem,tak v motoraku a i tri pojistky pro webasto, ktery jsou nad elmag ventilama. jeste popisu, rano jsem spustil webasto. nechal pul hodiny, pak se jelo 30 km a vse slapalo. po dvou hodinach co jsem opet nastartoval, tak uz nefachal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Tak ta cerna ze spinacky asi neni kostra podle el. schematu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopiťák Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 webasto je dodělávaný nebo origo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 jak to poznam?? koupil jsem to tak a je to tam co exisuje auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 regulátor větráku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 a ten se teda nachazi kde? nekde pod blatnikem? jakyho kola? a jak poznam ze je spatnej? tady se teda o tom psalo, ale myslel jsem, ze kdyz je pryc regulator,taks e vetrak neroztoci vubec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 regulator je nastrcenej v potrubi rozvodu vzduchu pod palubkou za kastlikem spolujezdce, pobliz toho ventilatoru, kdyz je spatnej, toci se ventilator naplno, mohl by to byt on, staci vyzkouset jinej funkcni (treba si zajet pujcit u Devils-Nighta), ale muze to byt i neco od toho webasta, to zalezi, jak je to zapojeny, jestli tam neni nejake rele, ktere to blokuje, ale pri nebezicim webastu by to melo byt zapojeno tak, aby to fungovalo jak by tam zadny webasto nebylo na tom webastu bude nejaka chyba, kdyz nejde zapnout, bud odesel snimac plamene, nebo treba vodni cerpadlo nebo palivova pumpa, to by se muselo hodit na webasto diagnostiku a mrknout se do registru zavad, pak opravit a webasto odblokovat, aby zase jelo, kazdopadne by to nemelo mit vliv na ten kabinovy ventilator taky tam nekdy byvaj spatny (vyhraty) kontakty v tom pripojovacim konektoru ventilatoru (4 pin - hnedej konektor), zkus ho odpojit a priohybat kontakty, aby mely lepsi dotek [upravil dne 24/2/13 09:14 od Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 na ten regulator mrknu. tenhle regulator ma jen automaticka klima nebo i manualni klima? No v jicine je firma na nezavisly topeni,tak by snad mohli mit nejakou dia na ne. hnedej konektor myslis kterej? Normalni dia na auto asi nic neodhali ze? jinak co jsem zbezne koukal, tak k webastu jsou asi nejaky dve rele u tech pojistek u Elmag ventilu a u vetraku topeni, je nejaka krabicka, do ktere jde kabel od anteny a velekej svazek,kterej tam je jeste trochu sbalenej a nic vic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomik1987 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 má ho aj manuálna klíma len by mal byť iný. kukni moje vlákno ja som to tiež riešil teraz pred dvoma dňami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 diky, tak se vrhnu hned na dia, pak pisnu. kamarad rozprodava ted 406 z manualni,tak omrknu,jestli by se to nedalo pouzit. me spis vrta hlavou to, ze do vetraku jde proste ciste plus a minus. na plusu napeti je a kostra funguje taky. takze proc se vetrak netoci? kdyby byla chyba v regulatoru nebo kdekoli jinde,tak prece nebude napeti na tom privodu? je fakt, ze na prvni polohu klicku se toci. zase eletrika no, vsechno jde mimo me. [upravil dne 24/2/13 10:16 od oni] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomik1987 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 na napätí ventilátoru som mal aj ja 12V. ale napatie sledujúce rýchlosť ventilátoru bolo nulové. a to máš dobre keď niekto takto rozpredáva =) ja som sa márne snažil zohnať niekde za nejaku rozumnú cenu. lebo u nás je to bieda. jednému som dokonca aj vynadal do telefónu, keď mi zahlásil cennu vyššiu ako v peugeote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 a to napeti sledujici rychlost zmerim kde? jdu na tu dia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomik1987 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 myslím si, že klimatizačná jednotka by ti mala pri chybách načítať to že ti nefunguje ventilátor (ako mne). potom treba isť zmerať (cez diagnostiku) stav sond a ventilátoru ventrania. merákom neviem, ako by si to zmeral. ale takto by to malo fungovať. aspoň na nových modeloch to tak išlo. tak hadam pôjde aj tebe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 tak jsem dal test klimatize a vyhodilo to to co je na obrazku. smazal jsem to a vysledek je takovy, ze na prvni otoceni klicku vetrak nefouka vubec bez ohledu na to co je nastaveno a po nastartovani vetrak funguje jak ma. Kde by teda mohla byt zrada.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomik1987 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 ja by som to skúsil s tým regulátorom. v prípade, že by sa ti to dalo urobiť tak že by ti ho niekto požičal a ty by si skúsil len ho zapojiť a vyskúšať to s tým druhým. (plus kontrola poistiek). potom by si vedel čo ďalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 jeste takhle. kdyz se otoci klicek do polohy, kde svitej kotrolky a dalsi poloha je start,tak vam vetrak fouka nebo ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Nebo specena spinacka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 na tu spinacku se asi co nejdrive podivam, mozna jeste dnes, podle casu. ted se da aspon jezdit, kdyz to za jizdy fouka, uvidime, co se stane dal. KOukal jsem, ze tam ted budes mit asi spinacku i regulator pripadne vid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oni Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 takze uz mam potvrzeno, ze vetrak na prvni polohu nefouka, takze ted jak to mam, je dobre. asi se stal nekde nejakej sotek. uvidime, kdy se to objevi znova. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.