Medvěd Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Po téměř tříměsíčním hledání \"normální\" práce jsem byl včera na pohovoru o činnosti řidiče smluvní přepravy u jednoho většího dispečinku. No a \"podmínky\" mi lehce vyrazily dech - rád se tu s Vámi podělím. 1) auto do 8 let stáří. Mám 406ku starou 13 let, ale když zajedu do servisu a zaplatím 300,- Kč za prohlídku a pan servismen mně zařadí do někjteré ze tří tříd, můžu jezdit i s ní. \"Ale to Vám říkám, to auto budete muset rychle omladit. Jednak nebudete dostávat firemní a VIP zákazníky a druhak, Peugeoty nejsou auta na práci a HDIčko Vás sežere - to uvidíte sám\" 2) nutný tydlifoun s Androidem 2,3, GPS dotekový (nemám - investice 5000,- ???) 3) polepy auta 600,- (mohou být i magnety, ale za 850,- + 3000,- kauce) 4) tripmetr cca 5000,- Kč + montáž 2000,- Kč 5) Vratná kauce 5000,- Kč (pokud bych skončil dřív než po 3 měsících nebo udělal průser, kauce propadá !!!, jinak výpověď měsíc předem) 6) Pronájem terminálu 500,- Kč měsíčně 7) měsíční odvod 8000,- Kč 8) koncese buď vlastní nebo spolupráce na cizí koncesi cca 1000,- Kč/měsíc 9) školení 600,- Kč Do toho mi naštěstí zavolal můj SNAD budoucí zaměstnavatel (visí to jen na zdravotní prohlídce, jinak 4.3. můžu nastoupit) a já s díky odešel. Ani dročka v Praze není med - a bez \"drátu\" se to dělat nedá. [upravil dne 21/2/2013 23:22 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 No koukám méďo,chceš jen mermomoci volant,ale štěstí tam asi nehledej. Brániš se PC,founum atd,doba je dravá a mládí se žene vpřed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 21. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Milane - jak jsem zmínil vše je na dobré cestě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 A také volant? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Jináč nevím jestli Ti to dával Karel v patrnost,byl jsem na natáčení 25teho ,tak tam by jsi si nějakou pětku přivydělal,auta stála na fleku od cca 11té,jsem si zařídil co jsem potřeboval a večer razil dom. Bylo to v Jindřišské. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 A co tě na těch podmínkách tak překvapilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Že to nemůže ekonomicky fungovat? Třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 No to je ovšem snad ta jediná věc, která nemůže překvapit nikoho, nebo se pletu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Ne, nepřekvapuje. Když se člověk rozhlídne... škoda mluvit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 21. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Oddie - překvapilo mě, že by mě stálo cca 30 tKč než bych vůbec vyjel a pak každý měsíc 9 tKč jen poplatky + nafta + servis + taky něco vydělat. Trochu drahá legrace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Hezké... ale na druhou stranu já se tomu nedivím. Bratránek se taky tlačil za volant, jezdil soukromě s liazkou a vozil stavební materiál,suť apod.. ve výsledku zjistil, že za cestu 100km vydělal pár stovek... takže s tím sekl a teď mu auto stojí pod barákem. Volant ho ale táhl furt, tak našel fleka u českých lesů. Rozpustili dopravu a hledali soukromníky. Počáteční investice 1 100 000 Kč auto + 50 tisíc GPS tracker apod..., palba hezká, ale jezdí pro dvě firmy a za rok bude mít auto splacený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Mě na tom překvapuje věc jediná - že v těch podmínkách není uvedena znalost angličtiny. Na které bych u pražského tága trval naprosto striktně. Že to ekonomicky \"nemůže\" fungovat? Ale nepovídejte. Taxíků a podobných přeprav je v Praze solidní přetlak, takže je to zjevně ekonomicky zajímavé víc než dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 oddie, neni, vydelal jsem si s anj treba 300 za noc a jezdil od pulnoci do tri, pak o sluzbu neni zeajem..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Medved to je taxisluzba? Ak ano, zarobis len v nocnych hodinach... Tvoja family nebude nadsena... [upravil dne 22/2/13 07:20 od Marcel00] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Pozadavky nijak prekvapive. Aspon se nam jako klientovi uz nestava jako pred lety ze objedname taxik pro tri zakazniky na letiste (pochopitelne s kufry) a dorazi Fiat Punto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Medvěd: místopis (znalost ulic ve městě) nepožadovali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Medvěd: to už jsou těžké podmínky, které bys musel přijmout. Zřejmě je mnoho lidí, kteří umí točit volantem. Nevím, přesně, zda máš technické vzdělání, (například míst IT je snad víc), ale viděl bych to na asistenta prodeje nových vozidel, anebo se potom rozhlídnout po práci v okresních městech - například tady Metra hledá programátory i obchodníky, v Epcosu taky občas berou... Takže nějaký podnik okresního formátu. PS: oba zmíněné podniky se už jmenují jinak, mají jiné majitele, ale to co jsem napsal, platí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Možná trošku , ale já osobně se radši povezu 13 let starou, pohodlnou a tichou 406, než tři roky starým Passatem, kterej vrčí jak traktor a sedačky má tvrdý a úzký, že se na nich nesveze pohodlně ani testovací figurína při NCAP testu-a to tam jede jen chvilku:myslim Ještě by mě zajímalo, kterej chytrák vymyslel, že Peugeoty nejsou auta na práci??? Myslím, že ve srovnatelné cenové a věkové relaci, není žádný konkurenční evropský auto, který by na tom bylo co se týká životnosti nějak výrazně líp... Ale jako jinak podmínky si myslím docela pecka jako...zaplatit to všechno a po půl roce třeba zjistit, že jaksi nevyjdu, to bych se asi pokusil porušit pravidlo, že \"hlavou zeď neprorazíš\"... Netuším, jak moc nebo málo si taxikáři vydělají, páč jich moc neznám, jedinýho co znám, tak ten jezdí se ženou (každej jedním autem), relativně na venkově, a dle jeho slov si slušně vyžijí tím, že jezdí jen pátek a sobota večer a mají reklamu na jedné poměrně dost navštěvované venkovské diskotéce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Možná trošku , ale já osobně se radši povezu 13 let starou, pohodlnou a tichou 406, než tři roky starým Passatem, kterej vrčí jak traktor a sedačky má tvrdý a úzký, že se na nich nesveze pohodlně ani testovací figurína při NCAP testu-a to tam jede jen chvilku:myslim Och ďalší oduševnení názor ... Jasné, v Passate sa nedá sedieť, po 50 km jazde treba ísť rovno ortopédovi, čo už máš neskonale zničenú chrbticu, a si odsúdený k doživotným problémom z chrbticou ... :bojim:bojim Preto ich po cestách jazdia milióny, lebo každý chce sedieť v strašne nepohodlnom a škaredom aute, lebo na 406 tku mu neostávajú peniaze :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 K téme ... Náklady, sú vyššie, to očividné. Ale aj tu u Nás v Trnave, bol velký boom, že taxi služby začali nakupovať vlastné nové Octavie s 1.6 TDI motormi, a nukali pracu pre taxikarov ... Kopa taxikarov bola nadšených, nemuseli mať svoje auto, svoj taxameter, nič, proste len sadnuť, točiť volantom ... Dnes kdo z nich môže, investuje do svojich áut. Radšej si tam kupia ten svoj taxameter, sami si to hodia do folii, ale zarobia vo finale viac ... Ak by to bolo take nevyhodne, tak by to snad nikto nerobil ... PS: Nie som rozmaznaný, ale pokial si mám za taxík platit svoje peniaze (čo často robím) tak uprednostním, keď ma odvezie novšie a pohodlnejšie auto, ako 13 ročné ... Nehovorím, že by ma to 13 ročné neodviezlo z bodu A do bodu B, ale je iné, keď pre Vás príde novšie auto vyššej triedy, a je iné keď pre vás príde 13 ročná 406 tka ... Napríklad v BA, nás vozí Trend taxi na nových E classe mercedesoch ... Pritom u inej taxislužby, za rovnaké peniaze, pre vás príde Fabia :/ Keď už si teda mozem vybrat, za rovnake peniaze, radšej si prdel zveziem v tej E classe ... Je to teda logické ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.