Jump to content

coupe 2.0 / 3.0, potrebujem poradiť


Turtles
 Share

Recommended Posts

Zdravím všetkých Peugeotakov!

Na úvod hneď napíšem,nikdy som Peogeota nemal a nikdy som po ňom ani netúžil DO VTEDY pokedy som nevidel toto auto a nesedel v ňom. Hneď som vedel že toto auto musím mať za každú cenu.

Chcem sa teda Vás opýtať čo vy na toto hovoríte, na coupe 406 2.0 alebo 3.0. Idem si to určite kúpiť. Samozrejme 3.0 je lepši na výkon a je mi to jedno koľko to auto papá ale chcem sa spýtať Vás čo mýslite, resp. čo by ste mi viac odporučili ako kúpu. Či 2liter alebo 3liter (na spotrebu prosím nepozerajte,to ma vôbec netrápi) potrebujem vedieť na údržbu a tak okolo toho všetko čo je lešie. Čítal som niekde na nete že 3 liter je lepši na údržbu? Že v motori nie je žiadna elektronika a že lajcky \"stačí\" kladivo a šrobovák :) .. Prosím Vaše rady,toto auto chcem a je mi to jedno ešte raz či 2liter alebo 3liter len zas nechcem auto servisovať ako blázon ale chcem sa na tom vyblázniť. Ďakujem :roker

Link to comment
Share on other sites

na kladivo a srobovak rychlo zabudni :D

za mna urcite 3.0, este zalezi ale ktoru verziu...

no na servis bude urcite nakladnejsi ako 2.0, staci zacat napriklad rozvodmi, spojka a podobne

ale ked toto auto a chces sa vyblaznit tak volba je jasna ;)

no priprav si raz tolko penazi za co ho kupis na udrzbu :P

Link to comment
Share on other sites

No myslel som to tak tu údrźbu že neni taká zložitá alebo ako by som to nazval,proste že tam neni toľko nadrbanej elektroniky.

3.0 verziu? Teraz myslis ako ake verzie? Od počtu koní alebo?

Tak to je logické :) že 3.0 bude viac pýtať penazí ale myslel som to tak čo sa týka kazivosti,čo tam býva také čo odchádza.

Vyblázniť určite 3.0 to chápem, len mám troška obavy s automatu takže neviem ako to tam je stými automatmi. Každopádne viem že spotreba by pod 10 nešla dole (ja \"normálne\" 50-90km/h chodiť neviem keď mam vačšií obsah ako 2liter pod kapotou) tak by som to buchol na LPG,40eur cca=650km=plná nádrž, si myslím že to je pohoda jahoda :papa

Takže mi chceš týmto napísať že 3-liter sa kazí??

Díki za odpoveď len si ma teraz zdebtal stou poslednou vetou :myslim

Link to comment
Share on other sites

a ja som zas mal 3,0 v coupe ;)

a opravoval som vsetko co to auto malo :D

ano je pravda ze s motorom prilis nic, az na zdvihatka ale vsetko okolo

a ze nema elektroniky? to si kde vycital? :P

Ano nema tolko co novsie diesle ale inak ma habadej :P

Ak si tu pohladas tak sa docitas na co si hlavne treba dat pozor pri 3,0 152kW, pripadne mi posli SZ :D

Automatu sa bat nemusis, ale pri 3,0 motorizacaii a coupe som za manual ;)

Link to comment
Share on other sites

no na to LPG som zabudol...to nieee ;)

inak, ak si kupis 2,0 a vravis ze sa chces blaznit, tak ho budes nahanat aby to cosi slo a spotrebu na nom budes mat vacsiu ako na 3,0

3,0 ti pojde dobre a na ten tolko stupat nebudes, ano spotreba v meste a podobne sa porovnavat neda, ale celkovo to bude tak ako pisem ;)

hlavne sa pri vybere konkretneho kusa zameraj pri 3,0 a 152kW ako su na tom katy (hlavne predkaty) a zdvihatka ventilov a tlak oleja

myslim ze aj zobrat so sebou diagnostiku by nebolo na skodu

[upravil dne 22.2.2013 12:01 od Y2K]

Link to comment
Share on other sites

xbirnyx - je aj nejaka ina varianta počtu koní? Bez čipu

P607Olda - Tak potom paráda ked do 500 000mk ti to tak vydržalo,len teraz tú štastnú ruku mať pri výbere. Pretože mal som Opla a to bolo servisované každý týžden.Vždy tam niečo odišlo,sused ten istý model aj rok a jemu išlo ako maslo.

Y2K - čital som to niekde na nete že tieto autá resp. coupe nema toľko elektroniky v motore, preto sa pýtam ja neviem čo je natom pravda :).Nechce sa mi to hladat informacie a určite je ich tu dosť ale račej nech je to takto po kope všetko.Neviem či by som prijal manual.Sám neviem,myslím si že kašlať na preradovanie je celkom super ale zas na druhej strane tam chýba ten pocit radenia čize neviem ani sám ale 3.0 manual? To som nevidel čo som pozeral tieto auta. Rozmýšlal som aj nad tým čo píšeš. 2.0 budem dupať na podlahu a 3.0 až nie tak čize by sa tá spotreba dala na rovnakú úroveň. No díki teda za tie katy,len či aj ten dotyčný od koho auto budem brať bude vedieť o čom hovorím:bacha

Dave_k - stým LPG som to myslel tak že pokial by som na 3.0 chodil max tak na víkendy pohode,lenže keď by som to auto využival častejšie tak pri cene benzínu na SVK je taká istá asi ako v Maroku alebo Saint Trope neviem. Preto som navrhol ten plyn aj keď mat za zadkom \"bombu\" nie som tiež moc nadšený ale myslím si ze finančne by to bolo oveľa lepšie tak preto ten plyn ale to by bolo akože posledné riešenie

[upravil dne 22/2/13 13:16 od Turtles]

Link to comment
Share on other sites

vies, tebe sa nechce hladat, nam sa nechce pisat stale to iste dokola v kazdom druhom vlakne ;)

si nevidel 3,0 s manualom? a to co ty pozeras? :P

nie je podstatne co majitel nevie, podstatne je co novy majitel,ty , vie a na co sa ma pytat a zamerat pri kupe ;)

verzie v coupe s 3,0 boli 140kw od roku 1996 (neviem ci nie 1997) do roku 2000 a po roku 2000 do 2004 boli 152kW

rozdiely si uz najdi :P

a este jedna vec, vidim ze si moc hrr :P

radsej si naozaj prestuduj, aj tu, co to obnasa mat coupe v 3,0 a hlavne na co si treba dat pozor pri kupe a snad aj historia a povod auta zavazi

aby si potom az na vlastnej kozi (a penazenke) nezistoval o co sa treba u tohto auta postarat :P

[upravil dne 22.2.2013 14:40 od Y2K]

Link to comment
Share on other sites

Ak môžem, doložím svoj názor.

- Pri kúpe staršieho auta vždy záleží ako sa oň staral predošlý majiteľ a podľa toho bude i reálny stav.

- Takémuto autu patrí výkonný motor, takže iba s trojlitrom to bude správne kupé a na prevodovke vôbec nezáleží. To je iba o pohodlí.

- Pri tomto aute platí že vlastník musí byť buď prachatý alebo to auto milovať lebo inak z neho zostane iba pekný črep.

- na opravy doma zabudni, jedine že by si bol zbehlý mechanik a na šrobovák a kladivo už duplom nemysli.

... taká drobnosť pre predstavu http://v6.pepanet.sk

:D

Vidíš, Tomáš, stále hrdo spomínam. :D

Link to comment
Share on other sites

Napíšu jen jedno,opakoval bych se když to tu je už poněkolikátý...do coupé jedině V6 a pokud tam chceš cpát LPG tak jedině nějaký fakt kvalitní a dražší jinak budeš zklamaný.

Osobně jsem s coupé a V6 najel už přes 55tis km a jsem s ním spokojený.Dálky se dají jezdit vpohodě pod 9l,nejezdím nijak pomalu a můžeš kouknout na muj podpis a spritmonitor.de.Jezdím teda většinou 70%dálnice zbytek město a okresky.

[upravil dne 24/2/2013 12:37 od John]

Link to comment
Share on other sites

Y2K - no čo pozerám na bazároch zatiaľ som našiel 3.0 len s automatom. No veď keď pôjdem zobrat auto určite pôjdem s nejakým človekom čo sa vyzná v autách a popozerám to dôkladne. Takže mám teda jasno 3.0 V6 152kw

pastorek - no prachy nemám bohužiaľ :) ale som typ človeka že auto si kupujem podľa toho či sa mi páči (samozrejme ak mi dovoluje aj finančná situácia kúpu auta,inak spotrebu neriešim nikdy) pretože auto je pre mňa dôležité veľmi. Odhovárajú ma od tohto auta ale ja proste to auto mať musím lebo je úžasne a páči sa mi. Sedel som v ňom a aj prešiel pár KM ale ani tak v novom Mercedesi napr by som sa tak necítil :)

Ducatista - LPG by bolo asi posledné riešenie ale mam to na pameti

John - pozerám že jazdíš 8,8l / 100 KM na 3.0 V6? štastný to chlap :), aký to máš prosím ta ročník auta?

[upravil dne 23/2/13 18:19 od Turtles]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...