Pepito Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Dnes jsem si musel nechat vyměnit ložisko (SKF) v p.předním kole,které vydrželo pouhopouhý rok a půl (odhadem 15.000km) Jezdím téměř denně,ale teď jsem musel po operaci kolene tři týdny nechat auto ladem parkovat venku (do této zimy rozmazlené a garážované,teď je v garáži cécéčko ) a do ložiska se nějakým způsobem dostala voda a vytlačila veškeré mazivo a na sucho se začínalo přidírat Ještě jsem s tím ložiskem odjel pražské klouzání a teď už s ním raději pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Na autě se mění ložiska??? To neznám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 306 najeto 142tkm pri koupi ted 212tkm a lozisko jsem nemenil zatim ani jedno ..... ale jedno se nejspis zpredu ozyva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Dnes jsem si musel nechat vyměnit ložisko (SKF) v p.předním kole,které vydrželo pouhopouhý rok a půl (odhadem 15.000km)... To sa stáva veľmi výnimočne a temer vždy sa jedná o chybu pri montáži. Životnosť ložiska je minimálne 100 000 km. Pri výmene sa im do neho dostali nečistoty alebo poškodili krycie víčko, prípadne nenamazali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Ložisko mi taky jedno píská, ale chystám se vzít od badisáka ložiska Meyle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 21. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Na autě se mění ložiska??? To neznám Asi tam žádné nemáš Asi tam máš silikonové vložky jak byly kdysi na kočárcích :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 21. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Na tom předchozím jsem najel cca 100.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Mně se osvědčil tento citát: Ložisko má životnost 20 velkých děr. Když je schytáš za týden, je po něm. Když se vyhneš, vydrží. Na firemních autech měníme málokdy, odhaduji životnost přes 300 t. km (a to na jednom autě odejde první ložisko, nikoli všechny). [upravil dne 21.2.2013 14:22 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Na 405 mám stále původní ložiska, najeto 293tis km. To, že ti ložisko odešlo, je jednoznačně špatnou montáží. SKF ložiska patří mezi špičku, tedy pokud je to origo...ne čínská kopie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 blizim se k pul mega a loziska puvodni jen jsem asi pred dvema lety zadni trosku primaznul cerstvou vazelinou no jo, ale mam auto z roku 95, tehda se jeste nesetrilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 21. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2013 P607Olda: Do Šumperka jezdím docela často a až teď si uvědomuji,že máš pravdu.Musím uznat,že máte silnice v nesrovnatelně lepším stavu,než tady na Rýmařovsku Tady je to \"samajama\" Pak mi nemají odcházet ložiska,kuláky,ramena,tlumiče,....... Kam Ti pohlavní orgány v Bruntálingradu dávají peníze které platíme v zákonné pojistce a silniční dani!? [upravil dne 21/2/13 13:33 od Pepito] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 take jsem jen mazal loziska na zadku, ale nejprve jsem odstranil zbytky stare vazeliny... uz to ani jako vazelina nevypadalo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 normalka ja som menil prve lozisko pri 115 tis a druhe pri 135 tis km... a dieram sa vyhybam ako to len ide, proste nanic material Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Já měnil na 206 včera LP ložisko, dle tacho 117t km a dle mechanika už bylo měněné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 ...Kam Ti pohlavní orgány v Bruntálingradu dávají peníze které platíme v zákonné pojistce a silniční dani!? ... Zákonnou pojistku platíš pojišťovně a ta silnice opravdu neopravuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Loziska som este nikdy nemenil, na 306 mam 330000km a loziska povodne, na 406 bolo 186000km s povodnymi loziskami, na 407 loziska v pohode, 200000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 ...Kam Ti pohlavní orgány v Bruntálingradu dávají peníze které platíme v zákonné pojistce a silniční dani!? ... Zákonnou pojistku platíš pojišťovně a ta silnice opravdu neopravuje. ale z dane z motorovych vozidiel by sa cesty opravovat mali a to sa nerobi ani u vas ani u nas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. únor 2013 Sdílet Odesláno 21. únor 2013 Dnes jsem si musel nechat vyměnit ložisko (SKF) v p.předním kole,které vydrželo pouhopouhý rok a půl (odhadem 15.000km) Jezdím téměř denně,ale teď jsem musel po operaci kolene tři týdny nechat auto ladem parkovat venku (do této zimy rozmazlené a garážované,teď je v garáži cécéčko ) a do ložiska se nějakým způsobem dostala voda a vytlačila veškeré mazivo a na sucho se začínalo přidírat Ještě jsem s tím ložiskem odjel pražské klouzání a teď už s ním raději pryč SKF mělo poměrně nepříjemnou aféru s čínskými napodobeninami. Přesto ze zkušenosti mimo automotive volím prakticky vždycky SKF nebo FAG. Pokud chce někdo ušetřit tak SNR nebo Timken. Myele jistě ložiska nevyrábí stejně jako FEBI ale obojí jsou dost renomované firmy na to aby nakupovali kvalitní, takže bych se toho asi nebál. Jinak životnost opravdu nemá smysl řešit. Stačí si všimnout toho, že častěji odcházejí P.P. ... proč asi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 jj jak říká správně koblih, SKF mělo problém s čínskými kopiemi, na první pohled těžko rozpoznatelné. Ale kvalita materiálu oběžných drah kroužků tragická... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Já měním obden... Jen tak.. se mi chce... :-DDD Neee... vážně... 180t. a zatím nic. Kdysi jsem měnil na WTBrg. Tam bylla kuželíková a někdo to nenamazal a navíc blbě dotáhl. Tak jsem se do toho pustil. Dal jsem ZKL. Ale navíc nějaká přesnější. Jinak SKF by jen tak problémová být neměla. Takže to vidím tak, že montáž někdo asi pěkně doprasil (což se nám taky na jednom stroji kdysi stalo... Ložisko asi za 30 ticek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.