Pepito Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Dnes jsem si musel nechat vyměnit ložisko (SKF) v p.předním kole,které vydrželo pouhopouhý rok a půl (odhadem 15.000km) Jezdím téměř denně,ale teď jsem musel po operaci kolene tři týdny nechat auto ladem parkovat venku (do této zimy rozmazlené a garážované,teď je v garáži cécéčko ) a do ložiska se nějakým způsobem dostala voda a vytlačila veškeré mazivo a na sucho se začínalo přidírat Ještě jsem s tím ložiskem odjel pražské klouzání a teď už s ním raději pryč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJSytic Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Na autě se mění ložiska??? To neznám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest StibTo Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 306 najeto 142tkm pri koupi ted 212tkm a lozisko jsem nemenil zatim ani jedno ..... ale jedno se nejspis zpredu ozyva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Dnes jsem si musel nechat vyměnit ložisko (SKF) v p.předním kole,které vydrželo pouhopouhý rok a půl (odhadem 15.000km)... To sa stáva veľmi výnimočne a temer vždy sa jedná o chybu pri montáži. Životnosť ložiska je minimálne 100 000 km. Pri výmene sa im do neho dostali nečistoty alebo poškodili krycie víčko, prípadne nenamazali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Ložisko mi taky jedno píská, ale chystám se vzít od badisáka ložiska Meyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepito Posted February 21, 2013 Author Share Posted February 21, 2013 Na autě se mění ložiska??? To neznám Asi tam žádné nemáš Asi tam máš silikonové vložky jak byly kdysi na kočárcích :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepito Posted February 21, 2013 Author Share Posted February 21, 2013 Na tom předchozím jsem najel cca 100.000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Mně se osvědčil tento citát: Ložisko má životnost 20 velkých děr. Když je schytáš za týden, je po něm. Když se vyhneš, vydrží. Na firemních autech měníme málokdy, odhaduji životnost přes 300 t. km (a to na jednom autě odejde první ložisko, nikoli všechny). [upravil dne 21.2.2013 14:22 od P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrikj Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Na 405 mám stále původní ložiska, najeto 293tis km. To, že ti ložisko odešlo, je jednoznačně špatnou montáží. SKF ložiska patří mezi špičku, tedy pokud je to origo...ne čínská kopie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 blizim se k pul mega a loziska puvodni jen jsem asi pred dvema lety zadni trosku primaznul cerstvou vazelinou no jo, ale mam auto z roku 95, tehda se jeste nesetrilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepito Posted February 21, 2013 Author Share Posted February 21, 2013 P607Olda: Do Šumperka jezdím docela často a až teď si uvědomuji,že máš pravdu.Musím uznat,že máte silnice v nesrovnatelně lepším stavu,než tady na Rýmařovsku Tady je to \"samajama\" Pak mi nemají odcházet ložiska,kuláky,ramena,tlumiče,....... Kam Ti pohlavní orgány v Bruntálingradu dávají peníze které platíme v zákonné pojistce a silniční dani!? [upravil dne 21/2/13 13:33 od Pepito] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stajgrpavel Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 take jsem jen mazal loziska na zadku, ale nejprve jsem odstranil zbytky stare vazeliny... uz to ani jako vazelina nevypadalo :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 normalka ja som menil prve lozisko pri 115 tis a druhe pri 135 tis km... a dieram sa vyhybam ako to len ide, proste nanic material Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA106 Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Já měnil na 206 včera LP ložisko, dle tacho 117t km a dle mechanika už bylo měněné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 ...Kam Ti pohlavní orgány v Bruntálingradu dávají peníze které platíme v zákonné pojistce a silniční dani!? ... Zákonnou pojistku platíš pojišťovně a ta silnice opravdu neopravuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qcko Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Loziska som este nikdy nemenil, na 306 mam 330000km a loziska povodne, na 406 bolo 186000km s povodnymi loziskami, na 407 loziska v pohode, 200000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 ...Kam Ti pohlavní orgány v Bruntálingradu dávají peníze které platíme v zákonné pojistce a silniční dani!? ... Zákonnou pojistku platíš pojišťovně a ta silnice opravdu neopravuje. ale z dane z motorovych vozidiel by sa cesty opravovat mali a to sa nerobi ani u vas ani u nas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Dnes jsem si musel nechat vyměnit ložisko (SKF) v p.předním kole,které vydrželo pouhopouhý rok a půl (odhadem 15.000km) Jezdím téměř denně,ale teď jsem musel po operaci kolene tři týdny nechat auto ladem parkovat venku (do této zimy rozmazlené a garážované,teď je v garáži cécéčko ) a do ložiska se nějakým způsobem dostala voda a vytlačila veškeré mazivo a na sucho se začínalo přidírat Ještě jsem s tím ložiskem odjel pražské klouzání a teď už s ním raději pryč SKF mělo poměrně nepříjemnou aféru s čínskými napodobeninami. Přesto ze zkušenosti mimo automotive volím prakticky vždycky SKF nebo FAG. Pokud chce někdo ušetřit tak SNR nebo Timken. Myele jistě ložiska nevyrábí stejně jako FEBI ale obojí jsou dost renomované firmy na to aby nakupovali kvalitní, takže bych se toho asi nebál. Jinak životnost opravdu nemá smysl řešit. Stačí si všimnout toho, že častěji odcházejí P.P. ... proč asi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrikj Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 jj jak říká správně koblih, SKF mělo problém s čínskými kopiemi, na první pohled těžko rozpoznatelné. Ale kvalita materiálu oběžných drah kroužků tragická... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edison Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Já měním obden... Jen tak.. se mi chce... :-DDD Neee... vážně... 180t. a zatím nic. Kdysi jsem měnil na WTBrg. Tam bylla kuželíková a někdo to nenamazal a navíc blbě dotáhl. Tak jsem se do toho pustil. Dal jsem ZKL. Ale navíc nějaká přesnější. Jinak SKF by jen tak problémová být neměla. Takže to vidím tak, že montáž někdo asi pěkně doprasil (což se nám taky na jednom stroji kdysi stalo... Ložisko asi za 30 ticek) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.