Jump to content

Par problemov s 307SW HDI


Dark69
 Share

Recommended Posts

Zdravím, som tu nový a potreboval by som sa opytat na par veci...

Mam motor 2.0 HDI 79KW...

Ak na krizovatke alebo hocikde inde idem okolo 10 alebo 15km/h, a zaradim 2 prevodovy stupen, motor poriadne netaha odspodu a ho akokeby dusilo.. Poriadne zabere na 2 stupni az pri väcsej rychlosti.

Tak isto ak idem cez dedinu po rovine, a drzim na 4 prevodovom stupni rychlost presne 50km/h, motor sa tazko rozbieha a dusi ho.

Je to normalne? aby na trojke som musel jazdit 50-tkou?

Este by som potreboval poradit kde presne najdem ten FAP filter a ci mozem skontrolovat hladinu aditiva aj sam.

Olej som tiez menil a hned je cierny, pri dieseloch je to normal?

Dalej hned ako nastartujem zaznie taky cudny skripavy zvuk a hned zmizne. Neviem ci to nebude len kladka alebo alternator, konkretne lozisko.

Inak motor mam po generalke, vymena tesnenia pod hlavou plus jej vybrus. A vymenene rozvody.

Dakujem vopred za nejake rady :super

Link to comment
Share on other sites

Od jakých otáček motor táhne, typuji od 1500, pak je to normální. Toto by měl být graf výkonu http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-e/peugeot-307-20hdi-107ps-250nm.html

Obecně platí nepouštět HDi pod 1500 ... já bych se spíše držel okolo vrcholu točivého momentu, tedy 2000 ot. to by odpovídalo v obci 50 km/h na trojku.

Olej je u dieselu hned černý :)

Na další otázky neznám odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

Este by som potreboval poradit..

Kazde rano chodim do prace a je okolo -5 stupnov..

Po nastartovani a odchode do prace, som po 100 metroch skoro dvakrat na prvej krizovatke preletel cez nu..

Brzdny ucinok skoro nulovy, aj vam to takto robi?

Po dvoch troch zabrzdeni brzdy funguje normalne.

Link to comment
Share on other sites

Stalo sa mi to iba raz a nebol to príjemný pocit! v šoku som dokonca dobrzďoval do križovatky ručnou brzdou a následne som štartoval už naštartovaný motor... stačilo dvakrát poriadne zošľapnúť brzdový pedál a všetko bolo znova ako predtým, nikdy potom sa mi to už nestalo a nie som si istý čo sa vlastne stalo ale bolo to akoby som brzdil bez posilovača a tiež sa to stalo keď prišli prvé mrazy, takže predpokladám, že v podtlakovej časti posilovača alebo v hadici sa nahromanila kondenzovaná voda a primrznutím dočasne znefunkčnila posilovací brzdný účinok, možno by bolo dobre odpojiť podtlakovú hadicu a vyfúkať a vyčistiť, vysušiť čo sa dá, ja som to vzhľadom na to, že už mi to nikdy viacej nespravilo neriešil.

Akurát mi ku každodeným rituálom pribudla skúška brzdy ešte pred príjazdom na prvú križovatku.

Link to comment
Share on other sites

to 307rg: Dakujem za info, tak si dam pozor na to a popozeram co je s tym..

Este by ma zaujimala vasa spotreba. Najazdil som teraz v meste okolo 20km pri priemernej rychlosti 40-50km/h s priemernou spotrebou 10,57 litra. Nie je to na diesel 2.0 hdi 79kw vela?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...