Jump to content

peugeot 206 1.9D motor kucka


Muglaba
 Share

Recommended Posts

ahoj, tak sem dom dotahnul dalši vrak, 1.9D r.v2003, auto celkem jezdi ale kdyš je auto na volnobežne otačky ručička je přesne na 1000 tak co 5sekud padaji otačky na 850 a motor ma zvuk jako by vynechaval nebo dochazela nafta a zakouři vždy z vyfuku, a zase se otačky zvednou na 1000 a furt to dela tak dokola, za jizdy to děla zase to kdyš chcu jet furt tak těch 80km/h na paty převodovy stupěn´ a jen tak sotva šlapu poplinu, tak auto uplně škube, kdyš se noha splinu sunda tak škubat přestane kdyš se plin přida tak taky přestane škubat, proste jen v te nejčastejši poloze jak mam nohu tak škube jinak dkyš mam vic plinu a nebo ho nemam vubec tak auto jede normalně

mam tam čerpadlo lucas,přidava se lankem až na čerpadlo

děla to na každy převodovy stupen

a ješte mě zajma zda se da nějak v domacich podminkach přizvednout naprava mam ji dost nizko, popřipadě kolik to muže stat v servisu děkuji

[Edited on 20/2/13 19:52 by Muglaba]

[Edited on 20/2/13 19:53 by Muglaba]

Link to comment
Share on other sites

Ahoj mam stejný problém jako Muglaba jen asi ne až tak moc. 206 1,9 DW8 rv.1998

Když nastartuju vše ok motor jede necuká. Jak se začne zahřívat na cca 50-70st. začne najednou cukat.

Jak teplota stoupne na 80st. zmírní se to.Někdy i úplně zmizí.Jindy auto na přidávání plynu reaguje jakoby do 1/5 ok potom 2/5-3/5 se výkon nezvyšuje 4/5-5/5 vystřeli jako by bylo vše ok

Pokud do nafty přidám VIF je cukání ještě slabší.(myšlenka vody v palivu provedena i výměna pal. filtru a vylití nádobky na filtr)

Pokud připojím žhaviče na baterii tak auto dokonce přestane cukat uplně.(napadla mě odcházející vstřikovací tryska)

Myslíte že to můžou být třeba tlaky v jednom válci? :myslim Nebo opravdu tím čerpadlem? :myslim bordel v nádrží?:myslim

ještě nápad co třeba předvstřik že by čerpadlo poslalo dávku pozdě nebo brzy...

Link to comment
Share on other sites

Zní to jako přisávání vzduchu. Mám s tím taky problémy a zajímalo by mě, jestli se prodává výměnná sada hadiček. Ale určitě vyměnit prve filtry, popř. mrknout na síto v nádrži.

Ještě pravděpodobně jde kolem \"balonku\" na naftu u filtru, protože je to kolem tlačítka nasoplený naftou.

Link to comment
Share on other sites

Zdravím. Tak u mě vyřešeno.

Jel jsem minulou sobotu za Opavu no a jak tak moc sněžilo a i na cestě se válelo dost sněhu za Hrabiní mi auto chcíplo. Po nastartování a přidání plynu zase chcíplo.Po prohlídce motoru jsem vytáhl z potrubí sání před filtrem asi 2 hrstě listí slepeného ledem takže auto asi nemělo dost vzduchu ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...