ferinko2 Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Diag vypisuje opakovanú chybu Relé opětovného napájení (power latch) Zkrat na + Stretol sa niekto s takým niečim? [upravil dne 20/2/13 20:50 od ferinko2] [upravil dne 20/2/13 21:50 od ferinko2] [upravil dne 20/2/13 21:50 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 20. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Up:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 21. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2013 P1631 Theft deterent Start enable signal not correct/Main relay malfunction (Power latch)/ Internal ECM fault / Configuration fault) Ešte stránka na chybové kódy PSA http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/psa%20eobd%20p%20codes.html Keby niekto potreboval:roker [upravil dne 2/3/13 20:10 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2013 Ešte skúsim raz,ale asi nikto:(:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbadjohn Odesláno 2. březen 2013 Sdílet Odesláno 2. březen 2013 Možná se pletu, ale nepsal jsi už minule, že příčinu jsi odhalil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2013 Áno,myslel som som že je to deaktiváciou zamknutia pri rozjazde,ale nebolo to tým,tak som to vymazal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 P1631 Theft deterent Start enable signal not correct/Main relay malfunction (Power latch)/ Internal ECM fault / Configuration fault) [upravil dne 2/3/13 20:10 od ferinko2] Nebude to něco s relé imobilizéru nebo alarmu ? Theft deter = odradit od krádeže nebo tak něco(google) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Môže byť aj to,aj znovunapájanie niektorého počítača po vypnutí motora:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 4. březen 2013 Sdílet Odesláno 4. březen 2013 A to znovunapájení jsi našel kde? Co jsem tak našel, měl by to být nejspíš signál z imobilizéru. něco je třeba TADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2013 Díky,preložím a preštudujem:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Tak toto co je TADY som si krvopotne preložil a som z toho jeleň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. březen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2013 Nejaký angličtinár,ktorý by tomu dal hlavu a pätu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 6. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2013 Neporadí nikto?Všetko funguje,len pri každom vypnutí a zapnutí píše chybu do denníka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komar1981 Odesláno 6. květen 2013 Sdílet Odesláno 6. květen 2013 To PFD od Jarmyla je k nejakymu chevroletu a jedna se tam o to, ze si dve jednotky mezi sebou predavaji spatny heslo. Technicke terminy odhaduju, nejsem ani automechanik ani skvely anglictinar: Hlavni ridici jednotka si nerozumi s ridici jednotkou motoru - spatne heslo: z duvodu vymeny jedne nebo druhe jednotky. To asi aby se zamezilo kradezim aut na dily nebo co??? Ale jde o to, ze tam popisujou, ze nastartujes a pak motor hned chcipne, tj. imobilizer se neodbokuje. Pak jsou tam navody na to, jak vzajemne ty jednotky nakonfigurovat. Ale nevim, jestli ma ty kroky cenu prekladat, kdyz je to od Chevy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 6. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2013 Preložené to mám,ale nemá zmysel sa tým zapodievať,na naše autá to fungovať nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komar1981 Odesláno 6. květen 2013 Sdílet Odesláno 6. květen 2013 Mel jsem ten pocit ]]] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 28. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2013 Diag vypisuje opakovanú chybu Relé opětovného napájení (power latch) Zkrat na + Stretol sa niekto s takým niečim? Tak som to googlil a googlil a vychádza mi z toho záver,že ostáva visieť nejaké relé v BSM,ktoré po vypnutí motora ešte nejaký čas napája niektoré jednotky v aute...BSI,budíky,stropné svetlá atd. Dalo by to logiku,lebo aj diag.vyhadzuje chybu...\"CHYBA DISPLEJA..TRVALE+\".Po vypnutí motora ostáva svietiť cca1min.displej,stropné svetloa budíky sú na 0.To by bolo OK,po čase cca 1 min displej zhasne,aj stropné svetlá,ale budíky sa nevypnú-nespadnú úplne.Spadnú až pri otvorení a zatvorení vodičových dverí.Potom už sa to správa ako má,po otvorení dverí naskočí display aj budíky,po zatvorení časom vypne displej ajbudíky.Až do naštartovania motora sa to správa ako má.Predpokladám,že nejaké relé v BSM neodpadne po stanovenom čase a zostáva zlepené-buď vysoká permanentná magnetizácia,alebo lepia kontakty. Teraz dotaz....AKE ZALUDNOSTI MA ČAKAJú PRI ROZOBERANÍ BSM?????:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 29. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2013 Nikto nič??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snekmotorsport Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Ferinko jak ti to dopadlo dnes mi to začlo také svítit porucha A9B8 relé opětovného napajení - power latch, zkrat na + Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. leden 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2014 nedopadlo to nijako - nevyriešené -zatiaľ! Je to vlastne chyba RJ motora,alebo relé ktoré zabezpečuje dočasné napájanie niektorých riadiacich jednotiek po vypnutí zapaľovania na čas potrebný,aby sa iné RJ regulérne uspali a vypli,tak ako keď dáš vypnúť počítač,tak to chvíľu trvá. Ale mne to ukazuje iba diagnostika,žiadna hláška na displeji. [upravil dne 18/1/14 22:00 od ferinko2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.