Jump to content

Relé opětovného napájení (power latch)


ferinko2
 Share

Recommended Posts

Diag vypisuje opakovanú chybu Relé opětovného napájení (power latch) Zkrat na +

Stretol sa niekto s takým niečim?

[upravil dne 20/2/13 20:50 od ferinko2]

[upravil dne 20/2/13 21:50 od ferinko2]

[upravil dne 20/2/13 21:50 od ferinko2]

Link to comment
Share on other sites

P1631 Theft deterent Start enable signal not correct/Main relay malfunction (Power latch)/ Internal ECM fault / Configuration fault)

Ešte stránka na chybové kódy PSA

http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/psa%20eobd%20p%20codes.html

Keby niekto potreboval:roker

[upravil dne 2/3/13 20:10 od ferinko2]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

P1631 Theft deterent Start enable signal not correct/Main relay malfunction (Power latch)/ Internal ECM fault / Configuration fault)

[upravil dne 2/3/13 20:10 od ferinko2]

Nebude to něco s relé imobilizéru nebo alarmu ?

Theft deter = odradit od krádeže nebo tak něco(google)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

To PFD od Jarmyla je k nejakymu chevroletu a jedna se tam o to, ze si dve jednotky mezi sebou predavaji spatny heslo. Technicke terminy odhaduju, nejsem ani automechanik ani skvely anglictinar:

Hlavni ridici jednotka si nerozumi s ridici jednotkou motoru - spatne heslo: z duvodu vymeny jedne nebo druhe jednotky.

To asi aby se zamezilo kradezim aut na dily nebo co??? Ale jde o to, ze tam popisujou, ze nastartujes a pak motor hned chcipne, tj. imobilizer se neodbokuje. Pak jsou tam navody na to, jak vzajemne ty jednotky nakonfigurovat. Ale nevim, jestli ma ty kroky cenu prekladat, kdyz je to od Chevy...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Diag vypisuje opakovanú chybu Relé opětovného napájení (power latch) Zkrat na +

Stretol sa niekto s takým niečim?

Tak som to googlil a googlil a vychádza mi z toho záver,že ostáva visieť nejaké relé v BSM,ktoré po vypnutí motora ešte nejaký čas napája niektoré jednotky v aute...BSI,budíky,stropné svetlá atd.

Dalo by to logiku,lebo aj diag.vyhadzuje chybu...\"CHYBA DISPLEJA..TRVALE+\".Po vypnutí motora ostáva svietiť cca1min.displej,stropné svetloa budíky sú na 0.To by bolo OK,po čase cca 1 min displej zhasne,aj stropné svetlá,ale budíky sa nevypnú-nespadnú úplne.Spadnú až pri otvorení a zatvorení vodičových dverí.Potom už sa to správa ako má,po otvorení dverí naskočí display aj budíky,po zatvorení časom vypne displej ajbudíky.Až do naštartovania motora sa to správa ako má.Predpokladám,že nejaké relé v BSM neodpadne po stanovenom čase a zostáva zlepené-buď vysoká permanentná magnetizácia,alebo lepia kontakty.

Teraz dotaz....AKE ZALUDNOSTI MA ČAKAJú PRI ROZOBERANÍ BSM?????:myslim:myslim:myslim

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

nedopadlo to nijako - nevyriešené -zatiaľ!

Je to vlastne chyba RJ motora,alebo relé ktoré zabezpečuje dočasné napájanie niektorých riadiacich jednotiek po vypnutí zapaľovania na čas potrebný,aby sa iné RJ regulérne uspali a vypli,tak ako keď dáš vypnúť počítač,tak to chvíľu trvá.

Ale mne to ukazuje iba diagnostika,žiadna hláška na displeji.

[upravil dne 18/1/14 22:00 od ferinko2]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...