Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Automaticka prevodova Aisin 6°


kevinlaca

Recommended Posts

Viem ze je konstruovana na max 450Nm. (3,0 HDI)

zaujima ma co je ak sa upravy vykonova charakteristika motora..

Niekde pisali ze ma po uprave 310koni a 571Nm... a co potom ta prevodovka ?

**Nechcem upravovat auto, zaujima ma to len z principu...

[upravil dne 20/2/13 17:17 od kevinlaca]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejak som nepochopil tvoj prispevok...

Ja teraz tu nerozoberam chip hladkeho benzinu 1,4...

tam by to bolo mozno \"placebo\".. ale taky narast vykonu z 240 na 310HP urcite citit a neviem ci by sa mi zato prevodovka podakovala(samozrejme aj krutak narasta z 450Nm na 571Nm...)

uz pri chipu zo 150HP na 185HP sa da citit velky rozdiel.. (Octavia 1,8 20V Turbo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

převodovka by měla vydržet...to spíš spojka by se měla dát nejlépe keramická.....kámoše kámoš měl právě 1.8T a nechal si to \"nachipovat\" ted nevim na kolik ale přes 300 BHP to být mohlo, a origo spojka se mu zpekla během 100km (taky jde o to jak s tím jezdíš že jo)

[Edited on 20/2/13 20:52 by KingSpade]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ja si myslim ze prevodovka by to mala vydrzat s neakymi upravami ak sa chipuje..

Ale tak potom nevidim zmysel preco je 3,0 HDI az tak obmedzeny..(vykonovo) Na nete pisu ze koly prevodovke, Aisin konstrukcia je vraj skonstruovana na Max 450Nm ...

Vykonova charakteristika 3,0 HDI je absolutne plocha, co je u dieslov nezvycajne.. 450Nm 1600-3600 RPM.. ak si dobre pamatam..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

převodovka by měla vydržet...to spíš spojka by se měla dát nejlépe keramická.....kámoše kámoš měl právě 1.8T a nechal si to \"nachipovat\" ted nevim na kolik ale přes 300 BHP to být mohlo, a origo spojka se mu zpekla během 100km (taky jde o to jak s tím jezdíš že jo)

[Edited on 20/2/13 20:52 by KingSpade]

u automatu žádná spojka není ale hydromenic ktery umí přenést jen dany kroutici moment

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uprava soft-u \"Standard\"

238HP/4100RPM

562NM/1800RPM

s garanciou na vsetko..

a uprava \"Sport\"

na ktoru sa vsak nevztahuje taka zaruka ako na Standard

248HP/4100RPM

611NM/1800RPM

tzv EKO tuning

218HP/4100RPM

521Nm/1800RPM

Ak si dobre pamatam ked tu bol Straki (neako v Septembi 2012 asi) robil FAP OFF na 407 SW 2,0 HDI a vtedy mi hovoril ze mal 550-560Nm ak si dobre pamatam..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano: Omezení je 450Nm, proto to žádný z motorů 2.7HDI a 3.0HDI nepřekročí i když technicky mají navíc.

Ještě je tam výkonové omezení v poměru otáčky/točivý moment... (někde mám tabulku).

Těch 500Nm je myslím výkonová rezerva převodovky, takže třeba je těch 562Nm možných, ale netroufám si odhadnout, jak dlouho to ta převodovka vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...