kevinlaca Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Viem ze je konstruovana na max 450Nm. (3,0 HDI) zaujima ma co je ak sa upravy vykonova charakteristika motora.. Niekde pisali ze ma po uprave 310koni a 571Nm... a co potom ta prevodovka ? **Nechcem upravovat auto, zaujima ma to len z principu... [upravil dne 20/2/13 17:17 od kevinlaca] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 tak potom načipovat i převodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkey Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Naštěstí placebo-efekt čiptuningu nemá na převodovku vliv .. já bych byl v klidu To, že si chci myslet, že za mých 5tisíc má auto o třetinu vyšší výkon moje převodovka opravdu neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 20. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Nejak som nepochopil tvoj prispevok... Ja teraz tu nerozoberam chip hladkeho benzinu 1,4... tam by to bolo mozno \"placebo\".. ale taky narast vykonu z 240 na 310HP urcite citit a neviem ci by sa mi zato prevodovka podakovala(samozrejme aj krutak narasta z 450Nm na 571Nm...) uz pri chipu zo 150HP na 185HP sa da citit velky rozdiel.. (Octavia 1,8 20V Turbo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkey Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Ne, ber to prosím s rezervou. Já prostě těmto úpravám aut moc nevěřím, tak si z toho občas trošku dělám srandu. .. tím netvrdím, že to není možné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 převodovka by měla vydržet...to spíš spojka by se měla dát nejlépe keramická.....kámoše kámoš měl právě 1.8T a nechal si to \"nachipovat\" ted nevim na kolik ale přes 300 BHP to být mohlo, a origo spojka se mu zpekla během 100km (taky jde o to jak s tím jezdíš že jo) [Edited on 20/2/13 20:52 by KingSpade] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 20. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Ok kedze motor 3,0 HDI nieje az tak znamy medzi peugeot-akmi tak sa opytam na 2,7 HDI, aj ta sa chipuje na 562Nm s tou istou prevodovkou... Mate snou niekto skusenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 20. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Aj ja si myslim ze prevodovka by to mala vydrzat s neakymi upravami ak sa chipuje.. Ale tak potom nevidim zmysel preco je 3,0 HDI az tak obmedzeny..(vykonovo) Na nete pisu ze koly prevodovke, Aisin konstrukcia je vraj skonstruovana na Max 450Nm ... Vykonova charakteristika 3,0 HDI je absolutne plocha, co je u dieslov nezvycajne.. 450Nm 1600-3600 RPM.. ak si dobre pamatam.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 softem 2,7 na 562Nm?? Straki si to delal na svem aute a rikal ze automat nedovoli myslim nad 500Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 převodovka by měla vydržet...to spíš spojka by se měla dát nejlépe keramická.....kámoše kámoš měl právě 1.8T a nechal si to \"nachipovat\" ted nevim na kolik ale přes 300 BHP to být mohlo, a origo spojka se mu zpekla během 100km (taky jde o to jak s tím jezdíš že jo) [Edited on 20/2/13 20:52 by KingSpade] u automatu žádná spojka není ale hydromenic ktery umí přenést jen dany kroutici moment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevinlaca Odesláno 20. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2013 uprava soft-u \"Standard\" 238HP/4100RPM 562NM/1800RPM s garanciou na vsetko.. a uprava \"Sport\" na ktoru sa vsak nevztahuje taka zaruka ako na Standard 248HP/4100RPM 611NM/1800RPM tzv EKO tuning 218HP/4100RPM 521Nm/1800RPM Ak si dobre pamatam ked tu bol Straki (neako v Septembi 2012 asi) robil FAP OFF na 407 SW 2,0 HDI a vtedy mi hovoril ze mal 550-560Nm ak si dobre pamatam.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 20. únor 2013 Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Ano: Omezení je 450Nm, proto to žádný z motorů 2.7HDI a 3.0HDI nepřekročí i když technicky mají navíc. Ještě je tam výkonové omezení v poměru otáčky/točivý moment... (někde mám tabulku). Těch 500Nm je myslím výkonová rezerva převodovky, takže třeba je těch 562Nm možných, ale netroufám si odhadnout, jak dlouho to ta převodovka vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.