slanskym Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Názdárek chlapi, potřebuji poradit, tak jsem si říkal, že konečně jednou vyjedu nádrž a zjístím jakou má můj Peugeotek spotřebu. Na tachometru už mám 850km a furt jezdím, ručička je sice dole, ale občas vyskočí při průjezdu zatáčkou o kousek výš, čekám kdy se mi rozvítí rezerva a furt nic. Jinak mám P205 1.8 XRD (diesel), takže by tam měla být 50 litrová nádrž. Už teď mi to vyhcází, že mám spotřebu pod 5 litrů. No prostě jsem spokojenej a to nemůžu říct, že bych ho trošku občas neprotáhl (na dalnicí chvilkama i 135 - 140km/h). Můj dotaz je asi takovej, je možný že by byla špatná kontrolka na palubce (rezerva), furt nesvítí, ještě ani neblikla. A co dělat v případě že by mi ta nafta najednou došla? Sice sebou vozím 5l kanystřík, ale jak si poradí ten motor se zavdušněním? Díky za odpověď. Michal:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Podobné téma je i tady Jinak je možné, že tu žárovičku máš prasklou a v žádném případě bych nedoporučoval to úplně vyjet… raději dotankuj do plné a pak už víš co a jak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slanskym Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 OK, dikec za radu, ještě takovej dotázek dá se nějak rychle zjístit jeslti je ta žárovka prasklá?, nechce se mi demontovat celou palubku. Jestli to třeba nejde jinka otestovat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Já teda žádnou metodu neznám ) takže jedině vyměnit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampa Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 v nadrzi je plovak, ktery snima hladinu paliva, takze tam by teoreticky mohlo jit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slanskym Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 Tak jsem včera natankoval 49 litrů nafty u Shellu, takže pokud se nepletu tak nádrž u P205 má 50 litrovou nádrž, tak mi v nádrži zůstal pouze litřík nafty (pěkně jsem se orosil:o) ale kontrolka rezervy na mě nemrklá, takže je asi v pr..... No každopádně teď už mám plnou a a vím, že bez problému najedu 850 kiláku na nádrž. Jen musím ještě vyřešit nějak tu kontrolku rezervy:myslim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Může být poškozen ten tištěný spoj v plováku. Někdy se stane, že ta odporová dráha se pusí toho kuprexu a pak to ukazuje trochu zcesty. Odklopíš zadní lavici, povolíš plastovou matku na plováku a jejím vytahováním zjistíš jak ukazuje na palubce. Ovšem třeba trochu pomalu, než se vyrovná hladina v lováku. Když dojde nafta, stačí dolít do nádrže naftu a odvzdušňování se provádí pouhým zapumpováním pumpičkou na naftovém filtru. Nic víc netřeba. Mě ukazuje naftoměr docela rozdílný hodnoty. Když mám prázdnější nádrž, tak bu? svítí rezerva, nebo tam zase skočí 1/4. Jak to ukazuje tobě? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slanskym Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 To Ladis: No mě ta ručička palivoměru tak 400 km vůbec neklesá, pak dost strmě na 1/4 během tak 100 kiláků a pak už to dlouho netrvá a ručička je dole. Když projedu prudší zatáčkou tak tam mám hned zpátky tak 1/4 nadrže ale po chvilce ta ručička spadne zase dolů. Je to dáno asi tím tvarem té nádrže jak se ta nafta přelívá ze strany na stranu. No moc tomu ukazately nevěřím, je to spíš orientační. Spíš mě teď štvě to že se mi nerozvítí ta kontrolka rezervy. V nádrži zůstal asi tak litr a kontrolka NIC. Největší strach jsem měl z toho kdyby mi došla nafta, ale asi to není problém jak píšeš odvzdušnit. Napumpovat na filtru a pak točit motorem, že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampa Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 kdyz jsem mel 205 grd, tak se mi vlezlo 60 litru nafty do nadrze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Mně se to chová hodně podobně, i když předsi jenom na maximu nezůstává dlouho a v horní polovině trochu paliva přidává. Jak jdy přes půlku, tak tam jde rafika předsi jenom rychleji dolů. Je to způsobeno jednokomorovým provedením plováku. Kdyby byl konstruován kvoukomorově, tak se tenhle proměnlivý efekt hodně eleminuje. Taky vozím kanystřík s naftou. Hlavně že to jezdí ... Měřím zrovna spotřebu, podle posledního měření jsem dospěl ke spotřebě 4,64 l. Jo, odvzdušnit a zatočit motorem není složitý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slanskym Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 No já jsem ho teď dost honil a nešetřil, do toho ještě hodně ježdění po městě, ale i přesto jsem měl spotřebu, kolem 5,4 litrů, jinak když jsem jel na dovolenou (delší trasy, žádny města) tak jsem dosáhl spotřeby kolem 4,8 až 4,9 litrů, takže jsem spokojenej, hlavně když ten motor šlape:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.