Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Svíčky na Mi16


Guest Tomáš1

Recommended Posts

Guest Tomáš1

Mám další dotaz. Snažím se moje Míčko vylepšit a tak jsem tam dal sport.vzduch. filtr a ted se chystám na svíčky. A teď jakýho výrobce? Já jsem tam dával Championy dle výrobce a byly pěkně mastný. Nepočítám s tím, že dobrý svíčky budou levný. Poraďte. Dík T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A teď vážně. Kdysi jsem pokukoval po BOSCHkách a ty měly tři mínusové čuplíky, ale jaký typ to byl, to nevím. Benzinům takového kalibru nerozumím, tak že nevím jestli by ty svíčky měly větší účinek. ;)

A když na to přijde, tak naftě nerozumím taky. Jsem jenom kecka. :D :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No relatívně je to i dost podle auta.Já různě používám platinové Bosche,Championy a super jsou třeba Iridiové Densa.Rozdíl oproti obyč. svíčkám byl poznat u kteréhokoli typu.Lépe se motor vytáčí,připadají mi i starty lepší a hlavně se při stejném stylu jízdy snížila spotřeba..Toď má zkušenost...ale stejně důležité jsou i kabely,které jsem vždy měnil zároveň s nimi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim, ak s tema kabelama, ale ja je jeste nemenil a to uz mam nalitanych 227t KM...

Ale svicky mam Bosch Super 4.. jsou 4\"kontaktni\" a staly me kolem 550 Kc... celkem palka, ale pry maji menici interval zhruba 60t KM, toz uvidim. Zatim na nich mam asi 1000 km a nezdaji se byt spatne.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

For Voštík: už vím jaký byl důvod abych to měnil.Za tepla mi kolísaly otáčky!Půjčil jsem si nové kabely na testík a bylo to v pohodě.Možná jim po čase vydí teplota od motoru když leží skoro na něm..ale tehdy jsem tam právě dal od kolegy s auta ovyč se kterými chvilku jezdil a nebylo to tak dobré jako s těma novýma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

jerry: nekde jsem cetl nejakou diskuzi o tehle specialnich svickach. Myslim, ze zaver byl takovy, ze nejvice zalezi na tom, jak je palivo k te svicce privedeno a \"smerovano\" v prostoru spalovaci komurky. Cilem vice jisker nebo kruhoveho jiskriste je lepe smes zapalit. U dvouventilovych motoru to rozprostreni smesi neni az tak idealni - vice jisker nemusi nutne zlepsit zapaleni smesi -

...hergot, ja se nemuzu nejak vyzvejknout, tady by pomohly nejaky obrazky nebo video, kde je videt, jak se to tam pohybuje pred a po zapaleni smesi...

coz ponekud vylepsuji viceventilove motory. A az tam lze pry poznat vliv vicejiskrovych svicek.

Nesmi se zapominat na to nejdulezitejsi: spalovaci prostor a vstrik paliva do nej je od vyrobce konstruovan tak, ze pocita s jiskrou v urcitem miste (a taky case) a tam taky maximalizuje ucinek. Jakmile bude jiskra o kousek jinde, vykon pujde dolu {tohle by ale mely vyresit krizove katalogy vyrobce svicek} ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...