Guest Tomáš1 Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 Mám další dotaz. Snažím se moje Míčko vylepšit a tak jsem tam dal sport.vzduch. filtr a ted se chystám na svíčky. A teď jakýho výrobce? Já jsem tam dával Championy dle výrobce a byly pěkně mastný. Nepočítám s tím, že dobrý svíčky budou levný. Poraďte. Dík T. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 Masinka ti určitě poradí a jestli tomu nebudeš rozumět, tak mi to řekni a my mu to připočtem. :D :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 A teď vážně. Kdysi jsem pokukoval po BOSCHkách a ty měly tři mínusové čuplíky, ale jaký typ to byl, to nevím. Benzinům takového kalibru nerozumím, tak že nevím jestli by ty svíčky měly větší účinek. A když na to přijde, tak naftě nerozumím taky. Jsem jenom kecka. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 No já jezdím na NGK-áčkách. taky jsou o něco drahší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 Pokud jde o ty ceny, tak když jsem kupoval do \"dech?áka\" žhavící svíčky, dražší NGK mi nabízeli za 330,- já jsem nakonec koupil Championky za 202,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 No relatívně je to i dost podle auta.Já různě používám platinové Bosche,Championy a super jsou třeba Iridiové Densa.Rozdíl oproti obyč. svíčkám byl poznat u kteréhokoli typu.Lépe se motor vytáčí,připadají mi i starty lepší a hlavně se při stejném stylu jízdy snížila spotřeba..Toď má zkušenost...ale stejně důležité jsou i kabely,které jsem vždy měnil zároveň s nimi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 30. leden 2003 Sdílet Odesláno 30. leden 2003 Nevim, ak s tema kabelama, ale ja je jeste nemenil a to uz mam nalitanych 227t KM... Ale svicky mam Bosch Super 4.. jsou 4\"kontaktni\" a staly me kolem 550 Kc... celkem palka, ale pry maji menici interval zhruba 60t KM, toz uvidim. Zatim na nich mam asi 1000 km a nezdaji se byt spatne..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 31. leden 2003 Sdílet Odesláno 31. leden 2003 No dokonce jsem u všech aut měnil rovnou i víko rozdělovače a palec.Ale možná je to spíše tím,že už byly ouvej.Ale zkoušel jsem to právě s kabelama trochu jetýma obyč a novýma Championama a rozdíl tam byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 31. leden 2003 Sdílet Odesláno 31. leden 2003 For Voštík: už vím jaký byl důvod abych to měnil.Za tepla mi kolísaly otáčky!Půjčil jsem si nové kabely na testík a bylo to v pohodě.Možná jim po čase vydí teplota od motoru když leží skoro na něm..ale tehdy jsem tam právě dal od kolegy s auta ovyč se kterými chvilku jezdil a nebylo to tak dobré jako s těma novýma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charmander Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Já kupoval originál francouský EIQEM, před šesti lety nám výkon Micka stečil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Ptám se proto z něj chci dostat maximum a nešahat na jednotku a motor, protože to bych si nelajznul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry Odesláno 21. únor 2003 Sdílet Odesláno 21. únor 2003 Nezkoušel jste někdo nové svíčky BRISK Premium LGS? Více http://www.brisk.cz/cz/indext1a.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. únor 2003 Sdílet Odesláno 22. únor 2003 To voštík: Prej máš dobrý zapalovací svíčky i v kufru a dokonce teleskopický...:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 22. únor 2003 Sdílet Odesláno 22. únor 2003 jerry: nekde jsem cetl nejakou diskuzi o tehle specialnich svickach. Myslim, ze zaver byl takovy, ze nejvice zalezi na tom, jak je palivo k te svicce privedeno a \"smerovano\" v prostoru spalovaci komurky. Cilem vice jisker nebo kruhoveho jiskriste je lepe smes zapalit. U dvouventilovych motoru to rozprostreni smesi neni az tak idealni - vice jisker nemusi nutne zlepsit zapaleni smesi - ...hergot, ja se nemuzu nejak vyzvejknout, tady by pomohly nejaky obrazky nebo video, kde je videt, jak se to tam pohybuje pred a po zapaleni smesi... coz ponekud vylepsuji viceventilove motory. A az tam lze pry poznat vliv vicejiskrovych svicek. Nesmi se zapominat na to nejdulezitejsi: spalovaci prostor a vstrik paliva do nej je od vyrobce konstruovan tak, ze pocita s jiskrou v urcitem miste (a taky case) a tam taky maximalizuje ucinek. Jakmile bude jiskra o kousek jinde, vykon pujde dolu {tohle by ale mely vyresit krizove katalogy vyrobce svicek} Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.