MP Odesláno 1. červen 2018 Sdílet Odesláno 1. červen 2018 (upraveno) Dnes dorazilo repasovaný čerpadlo ( to vpravo na foto ) Takže nějaký zkušenosti se sháněním novýho čerpadla , tedy repasovanýho . Může se stát že si objednáte někde čerpadlo a přesto že to má být do Vašeho auta , je na něm jinej konektor , jak se stalo mě . Jak jsem později zjistil , tak v mojí osmsetsedmě je servo s novějším typem konektorů ( je to rok 2011 ) . Hledal jsem tedy eshopy kde mají servo se stejným konektorem a hledal i firmy kde dělají repas . Napsal v úterý večer pár mailů s přiloženou foto konektoru jakej potřebuju a ještě v úterý v noci mi odpověděla paní ( podle příjemného mladého hlasu z pozdějšího telefonátu spíš slečna ) z firmy DUPONAS z Frýdlantu ( http://www.duponas.cz/ ) : Dobrý den pane xxxx, repase tohoto typu servočerpadla na Peugeot 807, r.v. 2011 s novým typem konektorů, Vám mohu výměnným způsobem nabídnout za 6.900 Kč + 1000 Kč vratná záloha.Servočerpadlo Vám můžeme zaslat na dobírku za 7.900 Kč včetně pošty.Po přemontování potřebujeme staré servo zpět, což je podmínka prodeje. Z áloha 1.000 Kč Vám bude vrácena na Vámi uvedený bank. účet.Záruka na servo je 2 roky.Skladem máme také kompletně nové servočerpadlo tohoto typu. Cena: 11.500Kč +1.000 Kč vratná záloha. Cena je včetně DPH a dopravy. Co na to napsat než ať ho zabalí a pošle . Pak jsem si ještě v noci vzpoměl že by to mělo mít stejný kódování jako moje starý servo . Více o kódování zde v tomto odkaze : https://repcentral.sk/produkt/a5095965-j5095965-scudo-jumpy-expert/ Prostě aby to mělo stejný značení HPI A5095965 +J ( bejvá za číslem ještě + a písmeno A , B , C , E , G , H , J , M ). No ve středu mi hned dopoledne volala že ano , že mají to s +J , že ho chlapy složí a že ho hned ve čtvrtek pošle expresně poštou . Že tam ta nálepka se značením tedy nebude , protože ten hliníkovej obal na kterým je nalepená se čistí od oxidace a nálepka se poškodí , ale že je ta elektronika vevnitř z toho +J . A dnes došlo . Zejtra namontuju a uvidím ... pak napíšu . Ještě bych případně doporučil firmu PM-Autodily , kde tomu asi taky rozumí , protože jsem napsal dotaz s přiloženou fotkou a odpověděli mi že mám napsat jakej potřebuju konektor a jaký kódování . http://www.pm-autodily.cz Ostatní nabídky byli cenově zcela mimo , a taky některé repasy by byli na dlouho ( odeslání mnou k firmě , u nich 5-7 dní , odeslání zpět ... ) , nebo záruka 12 měsíců místo 24 měsíců . Upraveno 1. červen 2018 uživatelem MP ozzy56, Péťa a jarokare ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 2. červen 2018 Sdílet Odesláno 2. červen 2018 Dobrý vědět kde jsou firmy který rozumí tomu co dělají. Ono třeba i v jiných firmách jsou lidi který to znají ale je dobré aby o té problematice trochu víc věděla i odpovědná osoba se kterou člověk řeší objednávku. Ale určitě to jelo jinou dopravou než ČP že to bys mohl stát taky do jara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 2. červen 2018 Sdílet Odesláno 2. červen 2018 Jj , některý firmy prostě nabízí repasovaný servo , ale nemaj tušení že se používalo v takovým nebo takovým autě , z určitýho roku výroby ... Jen napíšou ten a ten typ ... ale jak jsem psal , může to mít různý konektory , různý kódování ... No a evidentně ta slečna z DUPONASu měla přehled , protože během pár minut i v noci dokázala odpovědět že ano , máme přesně co potřebujete . Posílala to ČP , odesláno ve čtvrtek a v pátek kolem 10:30 to dovezli . A poštovný jsem ani neplatil . wyziv ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 2. červen 2018 Sdílet Odesláno 2. červen 2018 Tak mám namontováno . Ten filc co je v obalu serva jsem dal jen na tu část čerpadla , ta je v plastu . Na tu elektrickou část , co má hliníkovej obal jsem to nedával , zase by se to nacucalo vodou , v zimě se solí , a ten hliník by to sežralo . Aby ten futrál neměl vůli vlepil jsem do něj tavnou pistolí 4 ks gumové hadičky , která měla + - podobnej průměr jako tloušťka toho filcu . Čerpadlo teda zatím nejede , což mě trochu znepokojuje , ale když jsem byl na diagnostice u mechanika , tak jsem se ptal jestli to stačí přehodit , a jestli to bude cajk .Povídal že se to bude muset nakonfigurovat , že mám přijet , že to je pak otázka pár minut . Tak doufám že to tak bude . Že pak hláška zmizí a čerpadlo se rozběhne . wyziv ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 tak dej potom vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Čo na tom chce mechanik konfigurovať????? Jicha ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 Nerozumím tomu , ale je to tak ... když jsem třeba měnil monochromatickej displej na C5 / 2004 tak taky nestačilo ho jen odpojit a připojit . Kupoval jsem ho v Polsku a polák to připojil na diag. , odklikal tam pár řádků a funguje . Když jsem byl s tím servem , tak jsem se ptal jestli to bude stačit namontovat , připojit , a že to bude fungovat , tak říkal že asi ne , že to bude chtít přes Lexii "pár řádků nakonfigurovat" nebo tak nějak . Ráno jsem mu to tam odvezl , zatím nevím , říkal že bude mít chvilku odpoledne . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 (upraveno) před 13 hodinami, ferinko2 napsal: Čo na tom chce mechanik konfigurovať?? Nevím ... Třeba ? : Citace : "Servo čerapadlo jsme schopni vyměnit za 1 den, tedy ráno nám přistavíte vůz a odpoledne je řízení zpravidla vyměněno, pokud nenastanou komplikace. U elektrických čerpadel bývá zpravidla nutná i konfigurace v řídící jednotce vozidla" Upraveno 4. červen 2018 uživatelem MP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 To všetko je pekné,ale u čerpadla posilňovača ne je čo konfigurovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 4. červen 2018 Sdílet Odesláno 4. červen 2018 (upraveno) Nevim. Až budu vědět víc , dám vědět. citace: Servo čerapadlo jsme schopni vyměnit za 1 den, tedy ráno nám přistavíte vůz a odpoledne je řízení zpravidla vyměněno, pokud nenastanou komplikace. U elektrických čerpadel bývá zpravidla nutná i konfigurace v řídící jednotce vozidla Upraveno 4. červen 2018 uživatelem MP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 6. červen 2018 Sdílet Odesláno 6. červen 2018 Tak zatim nic. Včera jsem se byl na to podivat , šel o kabelech od serva dál a hledal kde by mohl byt problem , povidal že asi bude problem od te jednotky ESP ... Zejtra se za ním zase stavím . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 V súkr.správe máš schému,ak sa mechanik v tom trošku vyzná tak mu to pomôže. F6 poistka napájania RJ posilnovača,zelené sú vodiče siete CAN. Motor napájaný maxipoistkou MF1 v bloku pod BSM. MP ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Díky . Přesně to jsem měl taky . On to má taky , má vstup do jejich databáze . Ráno jsem tam byl se kouknout , všechno rozebral , konektory proměřoval ... zjistil že byla zaoxidovaná kostra MC25 ( kabel M712C ) , a doufal že to bude tam . Očistil , připojil a zase nic . Ještě je nějakej uzel mezi servem a jednotkou ESP , protože ze serva je značení vodičů 9000Z a 9001Z , a na jednotce ESP je to 9000S a 9001S , tak to říkal že najde podle dalších schémat . Než jsem odcházel ještě zkoušel připojit k velkýmu konektoru žárovku H7 a hle ... nesvítila . Přičemž já jsem na konektorech naměřil při montáži 12V , a když jsem u něj byl v úterý tak to měřil a taky naměřil 12V . Tak vzal multimetr a najednou jen 7,3 V ... a v síti normálně 12V . Takže asi záser někde na B712C nebo BB01 ( červenej od baterky ) - žárovka nesvítila ani proti jiné kostře , než té MC25 . Tak uvidíme . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 7. červen 2018 Sdílet Odesláno 7. červen 2018 Takže vyřešeno . Už vše funguje . Záser byl v kabelu mezi maxi pojistkou a velkým konektorem . To je ten tlustej napájecí kabel . Vede někde vepředu za nárazníkem , kolem té příčky . V jednom místě byla prasklá izolace , vlhkost , měděnka (Měděnka je modrozelená patina, která se vytváří korodováním povrchu měděných a předmětů vystavených vlivu počasí ) udělala za nějakou dobu svý . I když jsme tam v úterý naměřili 12V , tak to nestačilo na to aby to rozjelo čerpadlo , který má pojistku 70 A . Naštěstí to díky té měděnce nezkratovalo na kostru . Takže kus kabelu vystřihnout , udělat novej pořádnej spoj a funguje to . Takže mám na káře repasovaný čerpadlo a to původní je funkční :-) Chtěl bych ocenit snahu ferinka2 , který se snažil pomoci a poslal i nějaká schémata elektriky . wyziv, Péťa, ferinko2 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 8. červen 2018 Sdílet Odesláno 8. červen 2018 Hlavne , že už jazdíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. červen 2018 Sdílet Odesláno 8. červen 2018 takže se potvrdil můj názor--čím víc elektriky, tím hůř pro nás , asi by mě jeblo, mít díl za 7 litrů v šuplíku, když si uvědomím, jak lehce jde zjistit závada u mechanického (hydraulika) serva někde jsem četl, že až nastoupí elektromobily ve velkém, začne ta pravá komedie, protože se mechoši zatím nijak neškolí na tato auta a odborníků na elektroniku v servisech je velice málo..., tak uvidíme, jak to dopadne, když ta ofenzíva má začít už za pár let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radekriha Odesláno 29. květen 2021 Sdílet Odesláno 29. květen 2021 V 17. 2. 2013 at 16:47, Macin7777 napsal: Při stání se zapnutým motorem myě to vypsalo (Powe steering faulty) a rožla se kontrolka STOP. [upravil dne 17/2/13 15:56 od Macin7777] mam ten samý problém. taky po nastartovani mi to ukaze chybu rozsviti se stop. kapalinu v nadobce mam a bylo to napojene na diagnostice a nic to nenaslo. tak jsem vycistit kontakty k cerpadlu ale bohužel to nepomohlo. do 120 km/h jede bez problému ale 120 km/h a vys uz to nezrychli ma snížený výkon a pipa to na me. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.