Macin7777 Odesláno 17. únor 2013 Sdílet Odesláno 17. únor 2013 Při stání se zapnutým motorem myě to vypsalo (Powe steering faulty) a rožla se kontrolka STOP. [upravil dne 17/2/13 15:56 od Macin7777] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 17. únor 2013 Sdílet Odesláno 17. únor 2013 Myslis asi \"Power steering faulty\" = Porucha posilňovača riadenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macin7777 Odesláno 17. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2013 Myslis asi \"Power steering faulty\" = Porucha posilňovača riadeniaJo to bude ono nevíš co to může být za závadu. [upravil dne 17/2/13 15:54 od Macin7777] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standaPS Odesláno 18. únor 2013 Sdílet Odesláno 18. únor 2013 To je závada posilovače řízení. Koukal si na řemen ? Koukal si do nádobky na olej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpetrix Odesláno 18. únor 2013 Sdílet Odesláno 18. únor 2013 servo.Skontroloval si vsetko ako pisal standa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macin7777 Odesláno 18. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2013 Olej OK.Ale ten řemen mám hledat kde.Prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. únor 2013 Sdílet Odesláno 18. únor 2013 Neviem či náhodou nemáš elektrické čerpadlo posilňovača riadenia.:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MotoMoto Odesláno 19. únor 2013 Sdílet Odesláno 19. únor 2013 Posilovač by měl být s proměnlivým účinkem a tak tedy určitě bude elektrický,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Včera parkuju na couvačku , najednou jsem to nemohl umotat volantem a píp , píp a POWER STEERING FAULTY. Jsem to tady všechno pročetl , prolezl všechny pojistky , ty byli všechny v pořádku - všechny , tedy i ty maxipojistky co jsou pod těma malejma v motorovým prostoru . Zkontroloval kontakty na servu - taky v pořádku , byli dokonce v konektorech namazaný nějakou vodoodpudivou vazelinou aby to nehnilo . Je tam ten velkej konektor se dvěma tlustejma drátama , na tom jsem naměřil 12 V po zapnutí zapalování ( víc než 12 V samozřejmě ) , takže servo je napájený . Ale je tam ještě malej konektor se třema pinama ( dva modrý dráty a jeden bílej ) , a tam jsem nenaměřil nic . Vlastně ani nevím odkud vede - je tam nějaký čidlo tlaku serva ? Nějaký relé ? Případně kde ho najdu ? Samozřejmě v tejdnu půjdu na diag. , protože takhle houby zjistím , jen bych chtěl ještě kouknout na druhej konec toho malýho konektoru . Poradíte ? Kdyžtak VIN je VF3EBRHD8BZ041472 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 A co hladina kapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Ta je samozřejme cajk , tedy s ryskou MAX. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Běž po těch slabejch kabelech , musí tam být 12V po klíčku , u 807 se často prodřel kabel o hranu blatníku pod světlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Díky . Kouknu na to ještě jednou . Když jsem to proměřoval tak jsem na těch třech tenkých nic nenaměril , a to mě bylo divný , tak jsem hledal kam to vede ale nějak se mi ten svazek "ztratil" .Netušíš odkud ten tenkej svazek vede ? Má to nějakej snímač tlaku v systému , nebo něco ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Vede nahoru do hlavního svazku , napájení jde z BSM poj.č.6 a dva kabely multiplexu do ESP . Zaměř se na to napájení , bez něj to nepojede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 26. květen 2018 Sdílet Odesláno 26. květen 2018 Dík. Ráno ten konektor znovu změřím. A půjdu po tom kabelu jestli nebude někde prodřenej. A kdyžtak v pondělí diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 27. květen 2018 Sdílet Odesláno 27. květen 2018 Tak na velkým konektoru ( se dvěma silnýma drátama ) je stálých 12V ( i bez zapnutýho zapal. ) Na malým jsem naměřil z jednoho pinu proti kostře taky 12V ( po vyndání pojistky číslo 6 - tedy 10 Amp , bylo tomtéž pinu 0V ) Takže se obávám že se dotočilo čerpadlo :-( Uvidíme co zejtra napoví diag . Už jsem našel na netu nějaký nový čerpadlo , zjistil že by hohlo jít vyndat bez sundání nárazníku - asi bude stačit sundat kolo , plastovej podběh , vymontovat to plastový potrubí od sání a pak by mohlo bejt přístupný . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luxy Odesláno 27. květen 2018 Sdílet Odesláno 27. květen 2018 Taký detail - dobíja ti alternátor? Mne to vyhodilo (síce na forde nie na peugeote) keď sa znížilo napätie v aute pod 12,5V. Proste to má nejakú ochranu, aby si došiel aspoň po servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 27. květen 2018 Sdílet Odesláno 27. květen 2018 Jj , dobíjí . Píšu 12V , ale je to víc . Po nastartování kolem 14V . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 28. květen 2018 Sdílet Odesláno 28. květen 2018 (upraveno) Tak jedna nějaká univ. diag. vůbec posilovač nenašla . Jako by tam nebyl . Další ho našla a jen napsala že se s ním nelze spojit . Po vymazání a nastartování okamžitě POWER STEERING FAULTY . No a na závěr jsem si nechal odborníka přes Citroen/Peugeot s Lexií . Ta taky posilovač vůbec nenačetla . Žádnej chybovej kód , prostě jak kdyby tam nebyl . Takže jsem dojel dom , zvedl předek , sundal kolo , plastovej podběh , oddělal sání vzduchu , pak se odpojí konektory na posilovači , odpojí hadice z posilovače k řízení , odšroubují se tři šrouby M6 aby se dal trochu povytáhnout a odpojí se zbývající dvě hadice . Jak je to servo v tom plastovým futrále , kterej je vystlanej takovou tou pěnou ( něco jak je v sedadlech ) , tak se do toho hezky nacucá voda , v zimě se solí a tomu se ten hliník neubrání . Kontakty jsou mimo ten obal a ty byli jak nový , ale to těleso čerpadla bylo pěkně sežraný .Nu což ... očistil jsem ho , zabalil do hadru a zejtra vezu vyměnit za repasovanej . To by jste nevěřili , co je za tím plastovým podběhem bordelu . Prostor mezi plastem a kastlí byl pěkně vyplněnej jemným mokrým pískem a blatíčkem . Bylo toho objemově tak 3/4 litru . Nevíte kolik se tam vleze kapaliny ? Koupil jsem dnes litrovku a nějak mám obavy že to bude málo. Upraveno 28. květen 2018 uživatelem MP xpetrix a ferinko2 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 29. květen 2018 Sdílet Odesláno 29. květen 2018 Tak jsem byl dnes pro objednaný čerpadlo . No , mělo jinej ten větší konektor . Takže jsem teď poptával dále , a ještě několik firem zabývajících se repasem elektroservočerpadel . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.