Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupit 307mu?


FiFa_cze

Recommended Posts

Velký rozdíl tam tedy není. Já kouknul do manuálu a u 306tky mám 5,3 kombinaci :D Myslím, že já bych se v pohodě dostal pod 6, s mým jízdním stylem. Jenom tedka mám zase děravý výfuk, musím to nechat zavařit - nový se mi kupovat nechce, je tam ještě původní :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hary: Někdo si kupuje diesel i s malým nájezdem, prostě benzin nechce. Přijde mi jako mýtus psát hranici 15tkm, to se možná tak počítá u nového auta, tedy jako rozdíl oproti pořizovací ceně. Samozřejmě nafťák si většinou žádá větší finanční výdaje než benzin, ale to každého nemusí odradit. Někomu je prostě příjemnější, když při 1500 otáčkách šlápne a ono to jede :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě bych to jako jedinou výhodu neviděl :) Výhod je víc. Já chci motor s turbem a je mi jedno zda to bude benzín, nebo nafta. Samože bych byl raději za benzín, ale to pak leda spadá volba na stary punto GT, mitsubishi colt CZT, fábiu tsi a nebo pak velkej objem 2.0 turbo, což nechci. HDi je považován za nejlepší naftové motory, takže bych v tom problém neviděl. A jaké jsou nevýhody u 1.6HDi oproti 1.6 v benzínu? :) Pojistka bude cirka stejná, spotřeba u nafty nižší, samozřejmě velké plus benzínu je zvuk a chod motoru, ale velké plus nafty je spotřeba a kroutící moment :)

Souhlas s Milanem. U nového auta je to asi něco jiného, ale u ojetiny je ta hranice trošku přestřelená. To že se o naftu musíš víc starat už v dnešní době taky není tak moc pravda, ale i tak je mi to jedno. Na díly mám slevy a věci jako oleje, filtry, kapaliny mi tahá otec z práce, takže v tom vůbec problém není. A od věci není ani to, že nafta se krade líp, jak benzín :D

[upravil dne 13/2/13 16:46 od FiFa_cze]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím na to tak nespěchám :) Má to čas, protože jednak na ní ještě nění došetřeno a ještě domlouvám dovoz ze zahraničí, protože známej hodně jezdí pro auta za hranice, tak se s ním chci domluvit, kdyby se mi tam něco líbilo, tak že bych se na to sním jel mrknout. :) Zatím spíš sbírám názory, dělám si pro a proti a pak se uvidí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MilanF1. Jasně, souhlasím jak píšeš, já jen za svou 307sw 1,6 benz. Koupeno nové v 05, nyní 198 000 km, spotřeba něco přes 7, v létě do 7. Chorvatsko ve čtyřech za 6,5 AC. Tyhle motory nepotřebují žádnou údržbu, jen rozvody po 130t olej po 30t.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes už nejde ani tak o rozdiel v cene dieslu a benzínu pri kúpe nového auta ale skôr o to, že u ojazdeného diesla už je treba občas aj niečo vymeniť a to \"niečo\" aj niečo stojí, pozri si koľko na moderný diesel utratíš za turbo, dvojhmotu, fap, vstreky, čerpadlo atď a o tom to je, a tiež o tom, že večšina týchto predrahých vynálezov pri krátkych trasách veľmi, veľmi trpí, preto sa stále spomína ten nájazd km

a za seba potvrdzujem: benzín je okrem bežnej údržby prakticky bezúdrbový:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona ta spotřeba je dost záležitostí ega řidiče. Přes XUD9 v 205, 309 a HDI 306 jsem přešel na HDI 307 a mám odzkoušeno, že při stejných jízdních průměrech a stylu je rozdíl ve spotřebě do max. 0,5 l mezi uvedenými P. Jen těch 100kw tě nějak víc umožňuje dynamiku a to je nakažlivé. A potom 1 t a 1,45 t není totéž, při jízdě impulzivního jedince. Mám dlouhodobý průměr 5,4 l a kolísání dlouhodobé průměrné spotřeby mezi 4,6 - 6,6 l.Ty nejvyšší průměry spořeb jsou z leteckých dnů na německých dálnicích. Z uvedeného plyne, že když ti nehoří koudel za p...,í jde jezdit bez problému na dálkách kolem 5l.

Teď k té poruchovosti a mechanice. I u frantíků úplně nekydlají na odezvy ze servisů apod. a průběžně činí změny.Takže zásadní mechanika a elektrika od r. 2004 v 307 je shodná s face a s 308. Tohle nejlépe zjistíš z přehledů ND.

[upravil dne 14.2.13 08:09 od toro]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čo furt máte s tým rokom 2004, ja mám 2002 a som spokojný, a som si istý, že ak hovoríme o ojazdených autách tak určite sa môžem stretnúť aj s r.v. 2007 ktorý bude problémový, celé je to o správnom výbere, dobre si odskúšať a prezrieť ojazdenku a určite mať so sebou niekoho, kto tomu rozumie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si pořídil po dlouhém vybírání právě 307 v breaku 1,6 benzín r. 2003, abych mohl předělat na Etanol a jsem spokojený neřeším spotřebu zatím se sžívám jelikož jsem byl na feldě předtím a mohu za sebe říct použil jsem k výběru kamaráda co se zabývá auty abych nehrábl do něčeho co bych jen krmil.

spokojenost nadevše :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to vypadá na dálnici s otáčkama u té 1.6HDi? Respektive i se spotřebou na dálnici třeba při normální jízdě 130-140km/h :)

Dálnici jezdím obvykla na tempomat nastavený na 140 km/h, což je 134-136 km/h podle GPS navigace. Přitom to mi to točí cca 3000 a lemtá kolem 7,5-7,8 litru (záleží na kvalitě povrchu, rovině roviny, větru).

Moje zkušenost je, že 1.6 HDi 80 kW/110k FAP jede nejlíp na prvotřídkách při 100-110 km/k, kdy se vejdu do 6 l/100km. prostě tam chybí šestý kvalt pro dálnici.

A můj osobní dojem je, že 307 SW je navenek menší ale vevnitř užitečně větší v porovnání se 407 SW, o které jsem původně taky uvažoval. Ale zvolil jsem 307 SW a vůbec nelituju. Naopak! Jak jsem už ale psal, 307 SW r.v. 2008 je :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...