307rg Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 sice mám tiež kombíka (u neho sa naplno prejavujú výhody preistoru 307čky a dosť často ho aj využívam) ale nikdy som neľutoval že som si vybral práve 307čku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 A na kolik vyjde repas zadní nápravy, už to někdo dělal a při kolika km? H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosil Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Repase se nedělá protože, není co repasovat. 307 má zadní nápravu stejného typu jako např. Felicie nebo Octavia I. Takže žádné torzní tyče, žádná jehlová ložiska, žádné čepy = žádná repase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 12. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2013 To mě právě zajímalo ta zadní náprava, protože jsem četl, že to je inspirováno platformou 306ky, tak jsem se lekl, že by tam zase šoupli předpotopní torzku. Nic proti torzní tyči, jen ten repas vyjde dráž a když se kupuje ojetina, tak se s tím musí počítat, tak už jsem se s tím nechtěl mrzet. Proto i vynechávám možnost koupě 206ky se stejným motorem. Zatím vypadá 307ma jako skvělá volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Neviem čo máš stále v hlave tú torzku... Myslíš, že keď bude vzadu viacprvková komplikovaná náprava tak nebude treba repas? Resp. údržbu a výmenu komponentov.?! Aby ten multilink nàhodou nebol finančne náročnejší... kor na jazdenke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 12. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Protože vím, co to obnáší za peklo To máš repas když je dobře, tak 6 tisíc. Snížení je jebačka jako kráva a navíc se tím ještě víc náprava zatěžuje, takže dřív odchází a navíc kola do A nejsou vzhledově nic moc Teda aspoň pro mě. Nejsem vyznavačem pekelných odklonů Prostě na dalším autě už tu klasickou torzní tyč, kde je jen tlumič nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Můj kus je spolehlivý a nevyžaduje kdovíjakou údržbu. Najeto 140000km za pět let. Za tu dobu odešlo jedno ložisko a jeden tlumič. Dále výměna táhel řízení. A na mém motoru problém se zanesenou škrtící klapou. Dost často se musí čistit. Nejhorší problém je prosakující, nejspíš prasklé těsnění pod hlavou. Častá to závada mé motorizace. Jinak mě nikdy nenechalo veštychu. Vždy jsem dojel bez problémů. Jediné co mě opravdu mrzí je v této cenové hladině ( nové v základu cca 420000kč) vrzající interiér. Jinak naprostá spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Proč pořád řešíte torzky u 307my, když je vůbec nemá?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 ozzy56 -> neviem či myslíme to isté ale ja si pod pojmom torzka predstavujem \"torsion bar\"... čiže torznú priečku... a tú samozrejme 307 má... suspension front: independent MacPherson coil spring/damper struts, anti-roll bar rear: torsion beam with trailing links, coil springs, anti-roll bar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Ano, torzní příčku má, ale je to něco úplně jiného, než náprava z 306ky, která se tu vlastně probírá...,na 307 repas nápravy neexistuje, mění se jen ložiska kol, kotouče a něco z brzd. Jinak nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Veď o to ide... nechápem prečo FiFa_cze rieši torzku stále... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 12. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2013 Já torzní příčku neřeším, ta mi nevadí. Mě vadí stará klasická zadní náprava s torzní tyčí a tlumiči bez pružin. Ptal jsem se jen na to, zda 307ma má tu starou předpotopní, nebo ne Tím to hasne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 12. únor 2013 Sdílet Odesláno 12. únor 2013 FiFa_cze -> ja sa ničomu nevysmievam len opravujem mylné info. Jasné, že aj 307 aj 207 má torzku s tlmičami a priečnym stabilizátorom ale pruženie a výška je robené vinutými pružinami... to taká 206ka mala len torzku a tlmič, preto tie nápravy tak trpeli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 U mě 307sw vyhrála i díky nízké nákladové hraně, O2 combi má sice o něco větší kufr, ale větší praktičnost je u peugeota, pokud člověk pǒrád něco vozí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 Mohu potvrdit, že vše, co je vyrobeno od r. 2004 před i po face je v OK provedení a s vychytanými provozními neduhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 I old model od roku 2004? To vidím prvně, rozveď myšlenku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 ja som nemal ani s 307 z roku 2001 ziadne problemy az na packy pod volantom- prehadzuje smerovku zo strany na stranu a prasknuty kruzok k airbagom to, ze blblo cidlo teploty motora za nejaku vadu nepovazujem [upravil dne 13/2/13 12:45 od shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hary Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 Páčky pod volantem resp.směrovky jsem měnil v rámci záruky, při první garančce. Při vyhození blinkru se mi zapínala dálková světla, docela opruz někoho osvicovat. Jinak nic, jen občas žárovka, ale jednou mi prdly H7 obě najednou, stát se to někdy v noci třeba v Chorvatsku tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 ako spominas tie ziarovky tak ma napadlo,ze tiez dost casto odchadzali, ale softstart to spravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. únor 2013 Sdílet Odesláno 13. únor 2013 OK. Mně se líbí motor 2.0 HDi 100 kW a často je i v old modelu. Jde mi o to, co je lepší, zda raději koukat na nový model. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.