Davidek Odesláno 8. červenec 2005 Sdílet Odesláno 8. červenec 2005 Koupil sem 406 2.0 hdi 99 najeto necelejch 100 000 km.Pristi tyden necham udelat rozvody, filtry atd,ale jakej olej do motoru doporucite?Mam tady olej AGIP EXTRA HTS SAE 5w-40. API SL/CF.Prosim o Vase nazory.dik [upravil dne 9.7.05 Davidek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 Dle výrobce: 2,0 HDi bez FAP 10W-40, 5W-40, 2,0 HDI s FAP jen 5W-40 Vzhledem k hydraul. zdvihátkům doporučuji u všech PSA HDi 5W40 kromě 2,8 HDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 Jinak podle manualu Peugeot doporucuje oleje Esso (Ultra Diesel) a Total (Quartz Diesel)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 Jeste abych to upresnil, tak podle manualu k 406 novy typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 Ja používam v 2,0 HDi olej Total quartz future 5w30. Spotreba oleja je skoro nulová. Olej 5w30 je povolený od modelového roku 2000. Keď tam naleješ akýkoľvek olej 5w40 A3/B3, tak by to malo by? v pohode. Po mojich skúsenostiach by som tam iný olej ako Total nedával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rotorhead Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 Zdarec, mám stejný auto, motor a cca počet km, dneska jsem si nechal měnit olej u Peugeota a nalili mi tam tam Shell 5W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biker Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 mam 10W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 9. červenec 2005 Sdílet Odesláno 9. červenec 2005 Původně zaslal: Rotorhead Zdarec, mám stejný auto, motor a cca počet km, dneska jsem si nechal měnit olej u Peugeota a nalili mi tam tam Shell 5W40. Kdyz jsem 406 koupil,tak jsem taky nechaval menit olej v Peugeot servisu. A taky mi tam nalili Shell. Zajimavy - v manualech doporucuji Ecco a Total, ale lijou tam Shell. A to jeste v tom servise meli na dverach plakat, ze pri koupi urcityho mnozstvi oleje Total, dostanu jakousi tasticku zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidek Odesláno 10. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2005 Dik vam vsem za rady.Ceka nas dlouha cesta do Finska na WRC tak doufam ze vse probehne hladce.zatim zdarec a jeste jednou dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 10. červenec 2005 Sdílet Odesláno 10. červenec 2005 podle toho, co psali v clancich o olejich( na ktere tady Oddie uvadel odkazy) profesori z VSCHT, tak mezi oleji, ktere splnuji stejne normy, neni zadny kvalitativni rozdil, i kdyby cenovy rozdil byl jakykoliv. Takze treba Mogul Optimal, ktery splnuje API CG a stoji necelou stovku litr, je urcite kvalitnejsi nez AGIP s API CF.Rozhodne je treba dodrzet viskozni tridu danou vyrobcem auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 10. červenec 2005 Sdílet Odesláno 10. červenec 2005 Radek má pravdu. Důležitá je specifikace. Jenom si nejsem jist použitím 5W-30 v 2,0 Hdi . Nevím to teď z hlavy ,ale tyto lehkoběžné oleje doporučil Peugeot jen pro 1,4 HDi. V posledních tabulkách co přišli dokonce doporučil i pro 1,4 HDi 5W-40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidek Odesláno 10. červenec 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2005 Nehodlam pouzit 5w-30 ale 5w-40.v servisce mam doporucen olej podle ACEA B3 a API CD/CF.Mate pravdu ze Peugeot doporucuje oleje ESSO a TOTAL,ale pokud tam dam olej AGIP kterej ma API SL/CF a ACEA A3,B3,B4 tak se podle me nemuze nic stat.Jina znacka oleje ale specifikace stejna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 10. červenec 2005 Sdílet Odesláno 10. červenec 2005 v tech chytrych clancich o olejich se vyslovene psalo, ze i kdyz je jeden olej mineral a druhy plna syntetika, tak pokud maji stejne specifikace (coz muze klidne byt), tak opravdu i jejich pusobeni na motor je stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 10. červenec 2005 Sdílet Odesláno 10. červenec 2005 Tak , tak. Do 1,0 benzin motoru Toyota, který se dává v Kolíně do 107 , je předepsána 15W-40. Po 4 letech budeme mít opět minerál.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaron1 Odesláno 11. červenec 2005 Sdílet Odesláno 11. červenec 2005 To co doporučujou v servisu je jen otázkou mezi výrobcem aut a dodavateli oleje. Tim bych se teda moc neřídil. Koukal jsem že Mogul dělá oleje dobrých specifikací, máte někdo nějaký zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josoh Odesláno 12. září 2005 Sdílet Odesláno 12. září 2005 Mam 306 2.0hdi 90hp a chcem sa opytat ci mozem pouzit olej 10w40 (madit-mogul)polosin--- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsalek Odesláno 12. září 2005 Sdílet Odesláno 12. září 2005 Josoh, viskozni tridu (10W40) zvol podle teplot, ve kterych auto provozujes (Orava, Liptov, Spis?) 10W40 by melo byt na stredni Evropu OK. Na typ oleje se podivej do navodu k obsluze. Pravdepodobne by tam ale mela prijit plna syntetika (alespon do 80 kW verze ano). Kaja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 12. září 2005 Sdílet Odesláno 12. září 2005 pokud byla jednou pouzita plna syntetika tak by nemela byt nahrazena nicim jinym a naopak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josoh Odesláno 13. září 2005 Sdílet Odesláno 13. září 2005 a ked neviem aký olej tam je,tak len plnú syntetiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 14. září 2005 Sdílet Odesláno 14. září 2005 Původně zaslal: barenst pokud byla jednou pouzita plna syntetika tak by nemela byt nahrazena nicim jinym a naopak Predsudek Samozrejme tam lze menit naplne dle libosti. Maximalne pokud se mezi vymenami nepouzije proplachovaci kapalina tak je nasledujici napln lehce znehodnocena zbytkem predchozi. A uz se to tady probiralo tolikrat a nekde se nachazi i odkazy na fundovany popis oleju a jejich pouziti v autech. Navrhuju aby se nejake delsi vlakno oznacilo jako dulezite nebo tak neco aby bylo porad nahore ... nebo vytvorit nejake FAQ vlakno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.